• Hi (:

    Dus onlangs heb ik het idee gekregen, om een video te maken om op youtube te droppen voor Justin. Wat jullie daarmee temaken hebben? Wel, ik wil dat in het filmpje, allemaal foto's van bieberfans zitten. Dus als je in het filmpje wil, stuur me dan een foto van jou met of zonder een boodschap voor the biebs!
    Als je wil kan je het hier in dit topic posten of, je stuurt je foto in een mail naar Melodic.Tears@hotmail.com

    Weet je niet welke site je kan gebruiken om tekst op je foto te zetten?
    Ik zet tekst op foto's met deze site!

    Dank jullie wel (:


    EDIT: Dit is een voorbeeld

    EDIT: Aangezien er mensen het zo leuk vinden om hier haatreacties op te zetten, stop er gewoon mee. Ik ga het filmpje maken. Punt. Vind je Justin maar niets? Goed voor jou, moet ik niet weten. I don't care. Steek je tijd er gewoon niet in om zo'n haatreacties te droppen.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 20:43 ]


    Let's do this poo

    Atlanta schreef:
    (...)
    Het is voor het gebaar, en hij volgt me op twitter dus ik kan het naar hem sturen (:

    oh, okee, naja; hopelijk vindt hij het leuk ;p


    Long Live the Reckless and the Brave.

    Ik wil er ook wel in eigenlijk ^^
    Ik zoek nog even een foto.
    Voor wanneer wil je de foto hebben?


    you're my favourite part of the day ~

    Ik wil wel meedoen :D lijkt me echt supertof!!
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=169219


    nobosy said life was easy, but they also never told it would be thid hard

    Ik doe mee zal zo sturen x]]
    en ik ging het al Langs Picnik doen xp


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben geen Bieberfan, maar het is wel leuk dat je een filmpje maakt.
    :)

    Seraph schreef:
    Ik ben geen Bieberfan, maar het is wel leuk dat je een filmpje maakt.
    :)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mensen, er bestaat een regel dat je niet hoeft te reageren op een topic. Als jij Justin Bieber niks vind, dan reageer je lekker op andere topics die niet over hem gaan. Ik wil hier dan ook geen reacties tegen Justin Bieber meer zien, want er word helemaal niet gevraagd of je hem leuk vind of niet.

    Salvatore schreef:
    Ik wil er ook wel in eigenlijk ^^
    Ik zoek nog even een foto.
    Voor wanneer wil je de foto hebben?

    Ik begin aan het filmpje op 15 juli dus je hebt nog wel wat tijd^^


    Let's do this poo

    Waldo schreef:
    Lol @ kinderen die zich bezighouden met Quizlet en Justin Bieber filmpjes maken... GOD THIS WORLD IS ROTTEN

    Weet je; deze hele site zit vol met kinderen die zich bezighouden met Quizlet e.d. en we kunnen het allemaal SUPER met elkaar vinden. Als het je op een of andere manier niet bevalt, oké, dan kan je een site zoeken waar er kinderen zijn die zich er niet mee bezighouden. Maar dan moet je geen ruzie stoken hier. Je zou je beter vriendelijker opstellen, je kunt nooit weten wie je tegenkomt als je mensen tot jezelf toelaat. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Sutherland schreef:
    (...)
    Weet je; deze hele site zit vol met kinderen die zich bezighouden met Quizlet e.d. en we kunnen het allemaal SUPER met elkaar vinden. Als het je op een of andere manier niet bevalt, oké, dan kan je een site zoeken waar er kinderen zijn die zich er niet mee bezighouden. Maar dan moet je geen ruzie stoken hier. Je zou je beter vriendelijker opstellen, je kunt nooit weten wie je tegenkomt als je mensen tot jezelf toelaat. (:
    Schat, het heeft geen zin om tegen dat soort mensen te gaan beginnen. Negeer t gewoon;).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    I'm on!_O_(yeah)(hoera)

    Ik sla over.........
    Ik wil niet online staan..........
    XN

    Maar ik kan wel een leuke foto maken van Jb voor je filmpje als je het wil stuur me een pb berichtje naar mij?
    Oke?
    XxN

    Ik wil erin!
    Klikhiermaar!


    Don't act like you're not impressed.

    Ik ben geen fan, maar leuk idee! Ik hoop dat hij het ooit te zien krijgt! (:


    Never run out of reasons to smile...

    ik wil er wel in :3

    klik hier voor de foto .

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 10:26 ]


    Life is a beautiful struggle