• Er zit een meisje bij mij op school, en ze zit een klas hoger. En ze hangt echt de bitch uit. Er ging een gerucht rond dat ik verliefd was op een jongen uit haar klas, wat niet waar is. Nu noemt ze me slet, etc. Vandaag was het ook zo; "Oeh oeh sletjeee." Ik negeerde der en liep gewoon door. "Jij daar, geeltje, met je oranje vest. Sletjeeee." Ik was nogal pissed, van ze is echt een bitch >_>. Toen begon ze allemaal dingen te roepen zoals; "Leuke beha heb je aan, sletje.", "Niemand wil met een sletjeeee." Wtf. omdat je nou gewoon een keer me beha bandjes ziet o_ô. Ik stel me misschien aan, maar dit is niet de eerste keer.

    Ook tegen een meisje uit mijn klas, die soortvan emo [iedereen zegt dat, maar eigenlijk heeft ze gewoon haar eigen stijl] is, maar wel fucking aardig. Gaat R. [Le bitch n_n] allemaal dingen tegen der roepen van; Ga jezelf snijden en weetikveel wat nog meer.
    Ik heb echt zin om haar een flinke mep te verkopen.

    Edit; en ze is verliefd op het vriendje van me bff, :'d

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 14:46 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    doen dan :p tenzij je daardoor in de problemen komt natuurlijk (;


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ahh negeren is het beste denk ik dat je kan doen niet slaan of zo :)


    Keep on smiling

    SLAAN!
    Oké ik geef geen goed voorbeeld.
    En ik weet uit ervaring dat dat soort chicks niet ophouden als je ze negeert.
    Dus ik weet niet wat ik zou doen. Ja slaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    niet slaan? ik heb me nog nooit ingehouden en ik heb er nooit spijt van gehad.

    Diegene met de grootste mond zijn vaak nog het onzekerst. Het is misschien omdat ik nogal opvliegend ben dat ik zeg van slaan , want eerlijk gezegd ik zou haar allang de grond in geslaan hebben

    Maar als ze echt het bloed van onder je nagels haalt , hou je niet meer in. Haal je beste vocabulaire boven en scheld haar uit voor het vuil van e straat. Ze zal misschien wel terugbekken , maar meer komt er niet van zo'n figuren , en mss zal ze zo weten dat ze je niet kan blijven rond pushen.

    Zoals hierboven vermeld , negeren vind ik bullshit. Ik heb het nog nooit zien werken in zo'n gevallen en directe actie heeft bij mij altijd verschil uitgemaakt

    Al bij al lijkt me dit zelfs geen goed idee :X

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 14:53 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Kawaii schreef:
    niet slaan? ik heb me nog nooit ingehouden en ik heb er nooit spijt van gehad.

    Diegene met de grootste mond zijn vaak nog het onzekerst. Het is misschien omdat ik nogal opvliegend ben dat ik zeg van slaan , want eerlijk gezegd ik zou haar allang de grond in geslaan hebben

    Maar als ze echt het bloed van onder je nagels haalt , hou je niet meer in. Haal je beste vocabulaire boven en scheld haar uit voor het vuil van e straat. Ze zal misschien wel terugbekken , maar als het goed gaat , zal ze wss wel weten dat ze je niet zo kan rondpushen

    Al bij al lijkt me dit zelfs geen goed idee :X


    Dude, die bitch laten stoephappen en lekker op der nek gaan staan!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Kawaii schreef:
    niet slaan? ik heb me nog nooit ingehouden en ik heb er nooit spijt van gehad.

    Diegene met de grootste mond zijn vaak nog het onzekerst. Het is misschien omdat ik nogal opvliegend ben dat ik zeg van slaan , want eerlijk gezegd ik zou haar allang de grond in geslaan hebben

    Maar als ze echt het bloed van onder je nagels haalt , hou je niet meer in. Haal je beste vocabulaire boven en scheld haar uit voor het vuil van e straat. Ze zal misschien wel terugbekken , maar meer komt er niet van zo'n figuren , en mss zal ze zo weten dat ze je niet kan blijven rond pushen.

    Zoals hierboven vermeld , negeren vind ik bullshit. Ik heb het nog nooit zien werken in zo'n gevallen en directe actie heeft bij mij altijd verschil uitgemaakt

    Al bij al lijkt me dit zelfs geen goed idee :X


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gewoon een keiharde knal voor d´r koppie verkopen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    negeren lijkt me het beste.. mensen die pesten, of dat soort dingen zeggen hebben meestal een slecht beeld van zichzelf, en proberen dat niet te laten merken door dat soort dingen tegen iemand anders te zeggen..


    Never forget the things that make you smile

    Over die beha ging ik terugeroepen hebben; Ik kan tenminste een beha opvullen zonder zakdoeken of sokken. ^^
    Probeer het te negeren want als jij gaat slaan dan heb jij de school op je dak.

    Doe dat dan ook en negeer de grondwet even -grijnst vals-
    Of zeg gewoon: fuck op en kijk in de spiegel. Met die optie krijg je waarschijnlijk de minste heibel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kawaii schreef:
    niet slaan? ik heb me nog nooit ingehouden en ik heb er nooit spijt van gehad.

    Diegene met de grootste mond zijn vaak nog het onzekerst. Het is misschien omdat ik nogal opvliegend ben dat ik zeg van slaan , want eerlijk gezegd ik zou haar allang de grond in geslaan hebben

    Maar als ze echt het bloed van onder je nagels haalt , hou je niet meer in. Haal je beste vocabulaire boven en scheld haar uit voor het vuil van e straat. Ze zal misschien wel terugbekken , maar meer komt er niet van zo'n figuren , en mss zal ze zo weten dat ze je niet kan blijven rond pushen.

    Zoals hierboven vermeld , negeren vind ik bullshit. Ik heb het nog nooit zien werken in zo'n gevallen en directe actie heeft bij mij altijd verschil uitgemaakt

    Al bij al lijkt me dit zelfs geen goed idee :X


    Believe.

    Als ik in jou plaats was zou ik haar neus serieus breken zodat ze een correctie zou moeten aanschaffen. Of gewoon keihard dissen. Geef haar een bijnaam (zoals le bitch, zoals je al zei) en maak ook steeds rotopmerkingen. Laat zien dat je niet klein te krijgen bent.


    All this dampness is damp.

    Wat een stom mens. En ik ben het eens met alle tips boven me :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Het feit dat zij zegt dat niemand jou wil hebben laat zien dat niemand hààr moet hebben. Trek het je niet aan. Jij weet dat je beter bent dan haar. Laat haar de grond likken, zeg gewoon dat ze eerst in de spiegel moet kijken voor ze iets over iemand anders zeg. Allez, zo deed ik het (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hahaha, ik zie de reden al xD


    Life is hard and then we die