• Er zit een meisje bij mij op school, en ze zit een klas hoger. En ze hangt echt de bitch uit. Er ging een gerucht rond dat ik verliefd was op een jongen uit haar klas, wat niet waar is. Nu noemt ze me slet, etc. Vandaag was het ook zo; "Oeh oeh sletjeee." Ik negeerde der en liep gewoon door. "Jij daar, geeltje, met je oranje vest. Sletjeeee." Ik was nogal pissed, van ze is echt een bitch >_>. Toen begon ze allemaal dingen te roepen zoals; "Leuke beha heb je aan, sletje.", "Niemand wil met een sletjeeee." Wtf. omdat je nou gewoon een keer me beha bandjes ziet o_ô. Ik stel me misschien aan, maar dit is niet de eerste keer.

    Ook tegen een meisje uit mijn klas, die soortvan emo [iedereen zegt dat, maar eigenlijk heeft ze gewoon haar eigen stijl] is, maar wel fucking aardig. Gaat R. [Le bitch n_n] allemaal dingen tegen der roepen van; Ga jezelf snijden en weetikveel wat nog meer.
    Ik heb echt zin om haar een flinke mep te verkopen.

    Edit; en ze is verliefd op het vriendje van me bff, :'d

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 14:46 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    xRapunzel schreef:
    Over die beha ging ik terugeroepen hebben; Ik kan tenminste een beha opvullen zonder zakdoeken of sokken. ^^
    Probeer het te negeren want als jij gaat slaan dan heb jij de school op je dak.


    Haha :')
    En inderdaad negeer haar. En vraag je BFF en haar vriendje eens voor haar neus te kussen. En dan 'Oei, gebroken hart?' zeggen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wat een stom mens zeg :O Ik zou haar gewoon negeren en als ze wat doet naar je mentor of rector gaan ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    NIET SLAAN. Ik snap niet waarom iedereen er altijd zo agresseief over doet. En trouwens, negeren werkt na een tijd wel, slaan heb je gewoon even plezier van als je het al leuk vindt.


    All was well.

    Woah, ik had haar allang de grond ingeslagen. Maargoed; laat je niet op je kop zitten door dat wijf. Ze is gewoon jaloers op je & Jij bent beter dan haar, en ooit zal ze je smeken om vergiffenis. :3 -evil smirk-
    En als het negeren dan nog steeds niet werkt, moet je haar gewoon flink uitschelden. -Ja jammer genoeg ben ik een agressief type, dammit-
    & net zoals Sid zegt, laat je BFF en haar vriendje eens voor haar gezicht zoenen. Dan zeg jij er even een gemene opmerking bij. :3
    LOL - waarschijnlijk is ze zelf een sletje, dat ze dat zo zegt. Wat een no-lifer. Ze heeft zeker niks beters te doen? :L.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Prophecy schreef:
    SLAAN!
    Oké ik geef geen goed voorbeeld.
    En ik weet uit ervaring dat dat soort chicks niet ophouden als je ze negeert.
    Dus ik weet niet wat ik zou doen. Ja slaan.

    ik werd -vroeger- ook uitgescholden door zon kutwijf die een klas hoger zat, en die heb ik genegeerd , ookal werd ik daar soms ziek van ;o maar het helpt wel hoor,negeren. ze is er namelijk na een tijdje mee opgehouden. maar sommige mensen moet je inderdaad gewoon slaan voor dat ze ophouden. ;D maar ja , zulke mensen zijn nou een maal zo sneu --'
    x[/x]


    -

    mlissaZOEM schreef:
    (...)
    ik werd -vroeger- ook uitgescholden door zon kutwijf die een klas hoger zat, en die heb ik genegeerd , ookal werd ik daar soms ziek van ;o maar het helpt wel hoor,negeren. ze is er namelijk na een tijdje mee opgehouden. maar sommige mensen moet je inderdaad gewoon slaan voor dat ze ophouden. ;D maar ja , zulke mensen zijn nou een maal zo sneu --'
    x


    -

    En dat zit een klas hoger? xd Sorry, maar als een meisje dat ouder is dan mij, andere gaat uitschelden om geen reden, dan voel ik me volwassen en dat voelt goed! ;dd
    ps: toch maar slaan. xd


    Don't be a drag, just be a queen.

    MEPPE MEPPE MEPPE!!! EN GOED HARD OOK!
    Muwahahahahahahahahahahaha! (duivel)

    Wat een bitch, geef haar een blauw oog als ze niet stopt!


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    JBM schreef:
    NIET SLAAN. Ik snap niet waarom iedereen er altijd zo agresseief over doet. En trouwens, negeren werkt na een tijd wel, slaan heb je gewoon even plezier van als je het al leuk vindt.

    nee hoor, sommige mensen hebben nou eenmaal eens een klap nodig om iets af te leren!