• Schreef k haar naam nou fout ..?
    Maar iig, wat vinden jullie van haar?
    Ik vind 't echt zo'n karakterloos popje met grote oren. Het is echt alsof ze alles geforceerd doet, naar mijn mening. :x Maargoed.
    Jullie mening?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 18:10 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kristin :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik verander het wel even goed, het is Kristen Stewart :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ze kan niet ábsoluut niet acteren, heeft een rotkop, heeft geen emotie.

    En ik dacht dat ligt aan de film Twilight zelf, maar zelfs bij de Movie Awards was ze erg emotieloos en nog steeds een lopend lijk. :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Psychic schreef:
    Ik verander het wel even goed, het is Kristen Stewart :'D

    Zie je! Ik wist 't dus niet meer ;p Dankjewel.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Semetal schreef:
    Ze kan niet ábsoluut niet acteren, heeft een rotkop, heeft geen emotie.

    En ik dacht dat ligt aan de film Twilight zelf, maar zelfs bij de Movie Awards was ze erg emotieloos en nog steeds een lopend lijk. :/

    Dat bedoel ik dus. ;p
    Die "kus".. Ahum.
    Hideous. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ze gedraagt zich depresief, maar volgens mij kan ze gewoon niet met al die aandacht om.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind haar, naar mijn mening, té bescheiden. Haar acteren stoort mij echt enorm met dat haperen en dat bescheiden gedoe. Om gek van te worden. Maar dat is alleen haar acteerwerk. Ik weet niet hoe ze privé is, dus daar kan ik ook niet over oordelen. Ze lijkt me heel aardig en enorm verlegen. Daarom vind ik haar ook niet geschikt als actrice.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Semetal schreef:
    Ze kan niet ábsoluut niet acteren, heeft een rotkop, heeft geen emotie.

    En ik dacht dat ligt aan de film Twilight zelf, maar zelfs bij de Movie Awards was ze erg emotieloos en nog steeds een lopend lijk. :/


    Ik ben het helemaal met je eens. =O
    dat wijf toont gewoon niks op haar gezicht.


    --

    Srsly.
    Worst
    Actrice
    Ever
    .


    I live for the applause, you will die for it.

    Semetal schreef:
    Srsly.
    Worst
    Actrice
    Ever
    .


    Haar gedrag vind ik eng en raar. :x


    --

    Ze is heel erg teruggetrokken en een beetje vreemd. Ze lijkt me nou niet echt heel aardig. maarja ik ken d'r niet (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ze laat haar emoties naar de buitenwereld niet zo zien. Ik zou willen dat ik dat kon


    Queen of Hell is my name

    Semetal schreef:
    Srsly.
    Worst
    Actrice
    Ever
    .

    Af en toe word ik een beetje bang van haar :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Semetal schreef:
    Ze kan niet ábsoluut niet acteren, heeft een rotkop, heeft geen emotie.

    En ik dacht dat ligt aan de film Twilight zelf, maar zelfs bij de Movie Awards was ze erg emotieloos en nog steeds een lopend lijk. :/


    Ik ben het met je eens.
    Zij en Robert Pattinson keken en deden trouwens heel ongeïnteresseerd tijdens die Movie Awards, lekker professioneel dan.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ze lijkt me een heel lief meisje, maar ze weet nog niet hoe ze met al die publiciteit moet om gaan. Mensen moeten niet verwachten dat nieuwkomers gelijk weten hoe het gaat, zelf zouden ze het ook niet zomaar aan kunnen.


    your eyes are like stars in the night.