Archer schreef:
(...)
Ik begrijp dat je problemen hebt thuis, en dit is een algemene boodschap niet alleen op jou gericht. Dit is ondertussen al tig keer gebeurt en ik word er een beetje moe van.
Ik heb je in het begin een mail gestuurd waarin ik je drie dagen de tijd heb gegeven om te beslissen of je het hoofdstuk wilde schrijven of niet. Je hebt geantwoord dat je 'm die dag zelf nog of de dag erna zou insturen en dat heb je niet gedaan. Daarna heb ik je nog een vriendelijke e-mail gestuurd om te vragen hoe het zat me je hoofdstuk en daar heb je niet op geantwoord. Nu - bijna twee weken later- zeg je dat je het toch niet meer gaat schrijven. Sorry, maar dat is neit leuk om te horen, vooral als dit al zoveel keer is voorgevallen.
Het spijt me dat je problemen hebt en dat het druk is in je leven en ik snap dat alles voorrang hebben, maar je moet mijn frustratie begrijpen ...
Ik was idd van plan om die dag zelf of de dag erna nog te schrijven. Als daar dan dingen tussen komen kan ik er niks aan doen dat ik er gewoon de tijd en de fut niet voor heb. En als ik niet online ben, hoe kan ik dan reageren?
Ik snap best dat het frustrerend is als er steeds mensen afzeggen, maar ik vond de zin 'Dit is dus wat ik bedoel' een beetje dat ik dacht van 'wtf', alsof ik het namelijk expres doe.
Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg