• Dus ik moet mijn stuk gaan schrijven als Springbreak die van haar afheeft, dan weet ik hoe ik moet beginnen en eindigen toch? :'D
    Me likes. :9~

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

DeeDodo = OHMYJONAS (115)

because i knew you, i have been changed for good

Ik heb mijn naam veranderdt:

Pixieblack -> OHMYSETH en ik sta op nummer 91

"Ignite, my love. Ignite."

Exchangeable -> Smilie ik sta op nummer 71.

What doesn't kill you makes you stronger.

Ik vind echt dat de 'eigenaar' wat strenger moet zijn. zo kan het nog wel jaren duren (nerd)

EGYPTIAN GOD

Archer schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad een goed plan (: Ik zal dat vanaf nu in het bericht zetten (; Bedankt.

Oh lol, ik dacht dat dat al gedaan werd. Want dit gaat echt te langzaam, dan is de laatste pas over twee jaar aan de beurt. Yeah right... -.-

No growth of the heart is ever a waste

xAMANDEL schreef:
    Ik vind echt dat de 'eigenaar' wat strenger moet zijn. zo kan het nog wel jaren duren (nerd)

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Ivory > OHMYJESSE

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Nr. 51 Lionel -> OHMYMESSI.

Hope goes lost but never dies.

44. Mercury --> Kuyt
    :D

ars moriendi

Archer schreef:
    Dit is dus wat ik bedoel. Alweer heeft een schrijver afgezegd door zijn of haar privéleven en moet ik de beurt doorschuiven op iemand anders. Als dat zou door gaat, duurt het inderdaad een jaar eer we aan nummer 20 zijn...
    Ik begrijp dat jullie een leven hebben en adnere activiteiten enzo, maar zeg dat dan alsjeblieft op tijd, want zo krijg ik iedereen op mijn dak...

Ik heb je uitgelegd waarom ik weinig online was en het dus niet heb kunnen zeggen. Als je er dan zo nodig iets over wil zeggen, kan je me ook een pb terug sturen.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Archer schreef:
    Dit is dus wat ik bedoel. Alweer heeft een schrijver afgezegd door zijn of haar privéleven en moet ik de beurt doorschuiven op iemand anders. Als dat zou door gaat, duurt het inderdaad een jaar eer we aan nummer 20 zijn...
    Ik begrijp dat jullie een leven hebben en adnere activiteiten enzo, maar zeg dat dan alsjeblieft op tijd, want zo krijg ik iedereen op mijn dak...

IDat is echt bullshit.
    Als je je hiervoor hebt ingeschreven, moet je ook gewoon meedoen. Bedenk dat dan eerder.

[ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 11:21 ]

ars moriendi

Archer schreef:
    (...)
    Ik begrijp dat je problemen hebt thuis, en dit is een algemene boodschap niet alleen op jou gericht. Dit is ondertussen al tig keer gebeurt en ik word er een beetje moe van.
    Ik heb je in het begin een mail gestuurd waarin ik je drie dagen de tijd heb gegeven om te beslissen of je het hoofdstuk wilde schrijven of niet. Je hebt geantwoord dat je 'm die dag zelf nog of de dag erna zou insturen en dat heb je niet gedaan. Daarna heb ik je nog een vriendelijke e-mail gestuurd om te vragen hoe het zat me je hoofdstuk en daar heb je niet op geantwoord. Nu - bijna twee weken later- zeg je dat je het toch niet meer gaat schrijven. Sorry, maar dat is neit leuk om te horen, vooral als dit al zoveel keer is voorgevallen.

Het spijt me dat je problemen hebt en dat het druk is in je leven en ik snap dat alles voorrang hebben, maar je moet mijn frustratie begrijpen ...

Ik was idd van plan om die dag zelf of de dag erna nog te schrijven. Als daar dan dingen tussen komen kan ik er niks aan doen dat ik er gewoon de tijd en de fut niet voor heb. En als ik niet online ben, hoe kan ik dan reageren?
    Ik snap best dat het frustrerend is als er steeds mensen afzeggen, maar ik vond de zin 'Dit is dus wat ik bedoel' een beetje dat ik dacht van 'wtf', alsof ik het namelijk expres doe.

Ik doe mee! :9~

Nog een vraagje:

Waarover gaat de story ?

Het gaat over een fictief boek dat door een fictief meisje achtergelaten wordt in een fictieve trein, zodat iemand anders het kan vinden en het kan lezen.

- Wees origineel; niet elk personage is een 16-jarig meisje met een drugsprobleem en het boek kan niet elke keer achter gelaten worden in een trein.

Moet het nou wel of niet achtergelaten worden in een trein? ;'p

You were much more muchier, you've lost your muchness.

Archer schreef:
    (...)
    Dat spijt me, dat was niet de bedoeling. Alleen waren mensen de avond ervoor ook al aan het vragen naar een nieuw hoofdstuk en heb de situatie met het cancelend toen uitlegd. Daarom zei ik 'Dit is dus wat ik bedoel'.

Het geeft niet hoor, ik snap ook heel goed dat het niet leuk is als er mensen boos op jou worden omdat schrijvers afzeggen.

Archer schreef:
    (...)
    Het eerste meisje - van wie het idee dus komt- laat het boek achter in de trein, de mensen die het daarna vinden laten het ergens anders achter (; Dus het màg in een trein, maar het zou stom zijn moest iedereen het achterlaten in een trein, want zo komt er niks origineels (:

Okeee :')

You were much more muchier, you've lost your muchness.