• The question is > Is biseksualiteit een hype?


    MUSIC && FASHION

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ja.


    Thanks for voting (:

    Edit: persoonlijk vind ik niet dat het iets met emo's te maken heeft. Ben zelf ook bi en vind zelf dat jongeren tussen 12 - 15 jaar vooral 'biseksueel' zijn, maar een maand later zijn ze weer gewoon hetero. Het is wel waar dat je op die leeftijd nog niet zeker bent, maar als je het zelfs al op Netlog ofzo als status zet. Nee, dan willen ze stoer zijn.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 0:31 ]


    MUSIC && FASHION

    Ik zeg ook ja.

    - Ik weet pas wanneer ik biseksueel ben als ik hetzelfde voor een meisje voel als normaal gezien voor een jongen. Dat is gebeurd, maar dat waren misschien wel mijn hormonen. Ik weet het niet, ik ben 13, zit in de puberteit & m'n hormonen gaan tekeer. Ik weet het nog niet, maar ik zie het niet als 'hype', en snap niet waarom het 'stoer' is.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 0:35 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Krylya schreef:
    Ik zeg ook ja.


    Jij ook bedankt om te stemmen ^^


    MUSIC && FASHION

    Nee-meningen zijn ook altijd welkom!


    MUSIC && FASHION

    Ik weet het niet hoor :] het is idd een soort van hype, maar sommige zijn er ook serieus over, ik denk dat veel mensen gewoon nieuwschierig zijn hoe het zou zijn (: ik heb er zelf ook ooit over gedacht, maar ben erachter gekomen dat ik toch meer voor meisjes val, ik was die tijd gewoon heel onzeker op wat voor mensen ik viel xD (ben een jongen als je het nog niet was opgevallen) En wat maakt het uit als een hype is zolang ze maar genieten van hun leven, ik zie het niet als stoer doen ;D


    They call me dr. phil

    Ik zeg nee, omdat ik sowieso al niet vind dat je iemand geaardheid een 'hype' kan noemen. Hoewel ik het er wel mee eens ben dat sommige mensen zeggen dat ze bi zijn om stoer te doen (hoewel ik dan ook weer niet snap wat daar stoer aan is). Bi ben je, dat wordt je niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jaydenation schreef:
    Ik weet het niet hoor :] het is idd een soort van hype, maar sommige zijn er ook serieus over, ik denk dat veel mensen gewoon nieuwschierig zijn hoe het zou zijn (: ik heb er zelf ook ooit over gedacht, maar ben erachter gekomen dat ik toch meer voor meisjes val, ik was die tijd gewoon heel onzeker op wat voor mensen ik viel xD (ben een jongen als je het nog niet was opgevallen) En wat maakt het uit als een hype is zolang ze maar genieten van hun leven, ik zie het niet als stoer doen ;D


    Je mag nieuwschierig zijn, maar om je dan ook meteen biseksueel te noemen... Het kan zijn dat je een meisje zó mooi vind of in jou geval een jongen, maar dat wil niet meteen zeggen dat je jezelf biseksueel kan gaan noemen en het dan nog is tegen iedereen te gaan vertellen. Persoonlijk zou ik me dan nog eens schamen om een maand later te zeggen dat ik het niet meer ben xp


    MUSIC && FASHION

    Bestaat dat, een hype voor bi zijn?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Miauw schreef:
    Ik zeg nee, omdat ik sowieso al niet vind dat je iemand geaardheid een 'hype' kan noemen. Hoewel ik het er wel mee eens ben dat sommige mensen zeggen dat ze bi zijn om stoer te doen (hoewel ik dan ook weer niet snap wat daar stoer aan is). Bi ben je, dat wordt je niet.


    Inderdaad een geaardheid kan geen hype zijn, maar toch zijn er jongeren die zich zo noemen ook al zijn ze het niet en experimenteren ze gewoon of denken ze dat omdat ze iemand van hetzelfde geslacht enorm mooi vinden. Je kan pas zelf zeggen dat je biseksueel bent als je échte gevoelens hebt gehad of hebt voor een persoon van hetzelfde geslacht, maar ook echt met iemand samen zijn van hetzelfde geslacht is niet persé nodig. Ik ben namelijk bi en ben met een jongen samen. Al 1 jaar en 8 maand. Ik kan moeilijk afhaken, met een meisje beginnen en dan pas kunnen zeggen dat ik echt bi ben. Zou dom zijn ^^


    MUSIC && FASHION

    Paraguay schreef:
    Bestaat dat, een hype voor bi zijn?


    Eigenlijk niet, maar zie het als een Tokio Hotel hype (of andere groep). Iedereen wilt fan zijn omdat het stoer is, maar na een tijdje koelt het af en verdwijnt de hype en blijven de échte fans over. Zo kan je het hier ook bekijken.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 16:58 ]


    MUSIC && FASHION

    Ik vind van wel, want tegenwoordig zeggen kindjes van 12, 13 al dat ze bi zijn. Laat ze er eerst maar achterkomen wat liefde überhaupt is.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 17:00 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja. Niet bij iedereen natuurlijk, ik ben zelf ook bi, maar dat staat gewoon vast, ik weet het al 2 jaar van mezelf, en ik ga er niet stoer mee lopen doen, integendeel tot sommige mensen. En -ik bedoel het vervelend, maar het is toch echt waar-, er zijn genoeg zielige mensen die in zichzelf denken; "Ik ben emo dus ik word ook maar bi, anders val ik erbuiten", en zodra ze uit hun emo-fase zijn zijn ze gewoon weer hetero. Gewoon mensen die schreeuwen om aandacht.


    Alis volat propriis.

    Bij 13-16-jarige meisjes wel.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Miauw schreef:
    Ik zeg nee, omdat ik sowieso al niet vind dat je iemand geaardheid een 'hype' kan noemen. Hoewel ik het er wel mee eens ben dat sommige mensen zeggen dat ze bi zijn om stoer te doen (hoewel ik dan ook weer niet snap wat daar stoer aan is). Bi ben je, dat wordt je niet.