• Onlangs heet mijn neef op facebook gezet dat jezus eigelijk een hippie was en toen dacht ik:He dat is eigelijk wel waar.
    Wie weet zat jezus vroeger gewoon in een hoekje stiekem een joint te roken enzo

    Wat denken jullie er van?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 14:07 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Highway schreef:
    Dat lijkt me sterk.
    Sowieso geloof ik niet in die vent, ik denk dat iemand het gewoon verzonnen heeft :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Het zou best kunnen dat Jezus een hippie was, maar over zijn bestaan en dat hij een goed man ofzoiets was bestaan bewijzen. Geschreven door Petrus zelf, dus ik denk niet echt dat hij zo heel anders is als in de bijbel wordt beschreven. (A)


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Jij weet toch niet hoe Jezus eruit ziet? Niemand weet dat, want het staat niet in de bijbel hoe hij eruitziet.

    Highway schreef:
    Dat lijkt me sterk.
    Sowieso geloof ik niet in die vent, ik denk dat iemand het gewoon verzonnen heeft :')

    jup maareh die van imnotokay was egt super xD

    Jezus is gewoon een van de vele volgers van Johannes de Doper. Ik snap niet wat er zo bijzonder aan hem was en niet aan de andere volgers van Johannes.
    Trwouens,al die mannen zagen er in die tijd zo uit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jezus was een vrouw.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Marshmellow schreef:
    Jezus zou ik nu geen hippie noemen nee. 'k vind dat trouwens niet zo respectvol tegenover gelovigen om zoiets te zeggen, maar dat is dan weer mijn mening ^^.


    Dat wilde ik nou net zeggen. Ik vind het een klein beetje respectloos om het zo te zeggen.


    Save me with your love tonight.

    fashionista schreef:
    jezus is gewoon zo als hij staat beschreven in de bijbel en niks anders. hou je daar nu maar gewoon aan.


    En waarom? (':


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik denk dat Jezus wel écht bestaan heeft. Dat hij ook echt naar het goede streefde, maar dat het nooit zijn bedoeling zou geweest zijn dat er een 'geloof' rond zou gemaakt worden. Ik denk dat het gewoon een goede man was en dat als je hem naar de toekomst zou kunnen verplaatsen en hem de huidige kerken, etc. zou kunnen tonen, dat hij zou zeggen: "Wow, dit was helemaal niet mijn bedoeling."


    Dit was de mening van mijn leerkracht Nederlands twee jaren terug, en nu ook mijn mening.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Voor mij bestaat Jezus wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik denk dat Jezus gay was.

    -Hij heeft nooit een vriendin gehad
    -Hij had alleen mannenvrienden
    -Hij had altijd een jurk aan
    -Hij had lang haar

    Misschien was t zelfs wel een vrouw in een verkeerd lichaam.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Juist.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    We zullen het nooit weten(cat)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Uh, bestonden er dan al joints enzo in zijn tijd? :')

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 20:31 ]

    Joints waren volgens mij toen nog niet uitgevonden. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.