• Onlangs heet mijn neef op facebook gezet dat jezus eigelijk een hippie was en toen dacht ik:He dat is eigelijk wel waar.
    Wie weet zat jezus vroeger gewoon in een hoekje stiekem een joint te roken enzo

    Wat denken jullie er van?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 14:07 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik zie het nu al voor mexD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    IvoryCoast schreef:
    Voor mij bestaat Jezus wel.


    .

    Ach, zo zie je maar weer dat Jezus voor iedereen anders wordt geïnterpreteerd.

    ImNotOkay schreef:
    Naja hoe ik ben opgevoed.

    Maria is vreemd gegaan met de buurman en raakte toen zwanger en omdat dat zo een groot schandaal was hebben ze er heel een onzin verhaal om heen verzonnen dat het niet bekend zou worden.

    Omg XDXDXD


    Get back motherfuckerz'

    Dit is behoorlijk beledigent voor sommige mensen die wél in God geloven? :8


    All was well.

    JBM schreef:
    Dit is behoorlijk beledigent voor sommige mensen die wél in God geloven? :8

    Het is tog gewoon een mening?
    Ik geloof op een manier wel dat er meer is - en misschien is dat god - en als jezus daarbij een hippie was, so be it ^^.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 20:57 ]


    Get back motherfuckerz'

    JBM schreef:
    Dit is behoorlijk beledigent voor sommige mensen die wél in God geloven? :8

    Idd. Val me niet aan, maar ik vind dit gewoon onrespectvol.


    .

    JBM schreef:
    Dit is behoorlijk beledigent voor sommige mensen die wél in God geloven? :8


    Het is toch niet beledegend? We zeggen toch niet Jezus is dit. Maar we zeggen toch voor mij/volgends mij ?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Semetal schreef:
    Who knows.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Marilena schreef:
    (...)
    Idd. Val me niet aan, maar ik vind dit gewoon onrespectvol.

    Ik niet, sorry [:
    Iedereen mag zijn eigen mening hebben.
    Als jij het BIJVOORBEELD verschrikkelijk vind dat Islamitische vrouwen sluiers dragen dan is dat tog ook niet direct onrespectvol?


    Get back motherfuckerz'

    Expression schreef:
    Ik niet, sorry [:
    Iedereen mag zijn eigen mening hebben.
    Als jij het BIJVOORBEELD verschrikkelijk vind dat Islamitische vrouwen sluiers dragen dan is dat tog ook niet direct onrespectvol?

    Mischien niet, maar je weet niet hoe erg pijn je er mensen mee kan doen.


    .

    Tja, wie zal 't zeggen :] En ik vind 't ook een beetje onrespectvol :x


    "I shut my eyes in order to see.'

    ImNotOkay schreef:
    (...)

    Het is toch niet beledegend? We zeggen toch niet Jezus is dit. Maar we zeggen toch voor mij/volgends mij ?

    Ik vind het spotten met iemands geloof, alsof je nu echt denkt dat Jezus 'joints zat te roken in een hoekje'. Denk eerst na voor je zo'n dingen openbaar zegt. Voor de rest heb ik er geen probleem mee mocht je het écht denken, wat mij behoorlijk zou verbazen. (cat)


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Ik vind het spotten met iemands geloof, alsof je nu echt denkt dat Jezus 'joints zat te roken in een hoekje'. Denk eerst na voor je zo'n dingen openbaar zegt. Voor de rest heb ik er geen probleem mee mocht je het écht denken, wat mij behoorlijk zou verbazen. (cat)


    Achja, het kan spotten zijn met iemands geloof en daar heb ik wel respect voor. Maar waarom zouden de gelovige wel mogen zeggen. Ik geloof in Jezus en mogen wij niet zeggen we geloven niet in Jezus geloven

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 21:21 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    (...)

    Achja, het kan spotten zijn met iemands geloof en daar heb ik wel respect voor. Maar waarom zouden de gelovige wel mogen zeggen. Ik geloof in Jezus en mogen wij niet zeggen we geloven niet in Jezus geloven

    Maar daar heb ik het niet over hoor, ik heb geen problemen met in wie of wat jij wel of niet gelooft en het is ook niet persoonlijk tegen jou bedoelt. Maar zeggen 'Jezus rookt joints' is anders als 'Ik geloof niet in Jezus' (:


    All was well.