• Onlangs heet mijn neef op facebook gezet dat jezus eigelijk een hippie was en toen dacht ik:He dat is eigelijk wel waar.
    Wie weet zat jezus vroeger gewoon in een hoekje stiekem een joint te roken enzo

    Wat denken jullie er van?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 14:07 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    LALALALALA schreef:
    (...)Ze is plotseling zwanger geworden, want god heeft dr zwanger gemaakt ofzo. Ze heeft het nooit met Jozef gedaan, bovendien Maria was 15 en Jozef 31 dus eigenlijk was die gewoon nogal pedo.

    Dat zegt de bijbel dan. Ik denk dat als Maria al had bestaan dat ze gewoon was vreemdgegaan en heeft gezegd dat ze uit t niets zwanger werd.

    Haha x'D wat nou als dat echt is gebeurt? ^^


    Get back motherfuckerz'

    Spain schreef:
    Jezus is voor mij een verzinsel. Om mensen houvast te geven in deze akelige wereld.
    Ben ik het niet met je eens(cat) Het klinkt allemaal zo negatief. Sorry hoor, maar ik ben ook christelijk opgevoed, en iedereen om me heen heeft zo zijn twijfels over verhalen die in de bijbel staan. Ik ook, ik geloof echt niet alles, en hou me ook niet streng aan alles wat er in de bijbel staat. Maar dan kan je je ook afvragen waarop die verhalen dan zijn gebaseert? je moet wel een heeeeeele grote fantasie hebben.


    The grass is not always greener on the other side

    Expression schreef:
    (...)
    Haha x'D wat nou als dat echt is gebeurt? ^^
    Volgens mij is het gewoon allemaal verzonnen door een op hol geslagen sprookjesverteller. Of een schizofreen met waanideeen en veel charisma ofzo.

    Als het echt is gebeurd.. Nee, dat geloof ik gewoon niet.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    xLilian schreef:
    Jezus is gewoon hip (krul)


    And he's the only person who ever left me breathless.

    LALALALALA schreef:
    (...)Volgens mij is het gewoon allemaal verzonnen door een op hol geslagen sprookjesverteller. Of een schizofreen met waanideeen en veel charisma ofzo.

    Als het echt is gebeurd.. Nee, dat geloof ik gewoon niet.

    Misschien was het allemaal gewoon figuurlijk bedoelt? Dat heb ik altijd gedacht... Hoewel Maria Magdalena tenminste nog wel een beetje geloofwaardelijkheid bezit.


    Get back motherfuckerz'