• Onlangs heet mijn neef op facebook gezet dat jezus eigelijk een hippie was en toen dacht ik:He dat is eigelijk wel waar.
    Wie weet zat jezus vroeger gewoon in een hoekje stiekem een joint te roken enzo

    Wat denken jullie er van?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 14:07 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    JBM schreef:
    (...)
    Maar daar heb ik het niet over hoor, ik heb geen problemen met in wie of wat jij wel of niet gelooft en het is ook niet persoonlijk tegen jou bedoelt. Maar zeggen 'Jezus rookt joints' is anders als 'Ik geloof niet in Jezus' (:


    Ja dat wel eigenlijk en dacht ook al niet dat je het persoonlijk tegen mij had (cat)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    (...)

    Ja dat wel eigenlijk en dacht ook al niet dat je het persoonlijk tegen mij had (cat)

    Oké!


    All was well.

    Ik denk nog steeds dat Aslan -van Narnia- Jezus is, dus ik denk dat je neef ongelijk heeft. (krul)


    hoi, jij bent leuk.

    Kijkt er dan helemaal niemand naar National Geographic?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 22:29 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Fonzie schreef:
    Kijkt er dan helemaal niemand naar National Geographic?

    Dom ofzo (krul)
    Maar wat heeft dat met Jezus te maken (nerd) ?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    (...)
    Dom ofzo (krul)
    Maar wat heeft dat met Jezus te maken (nerd) ?


    Op National Geographic is al een paar keer zo'n aflevering geweest over dat Jezus zou bestaan, en daar zijn dus wel echt bewijzen van. Judas of Petrus (een van die 2) had over Jezus geschreven en die schriften zijn teruggevonden.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Fonzie schreef:
    (...)

    Op National Geographic is al een paar keer zo'n aflevering geweest over dat Jezus zou bestaan, en daar zijn dus wel echt bewijzen van. Judas of Petrus (een van die 2) had over Jezus geschreven en die schriften zijn teruggevonden.


    Ah oke.
    Maarja dat is in mijn mening nog steeds geen bewijs want iedereen zou dat geschreven kunnen hebben.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    (...)

    Ah oke.
    Maarja dat is in mijn mening nog steeds geen bewijs want iedereen zou dat geschreven kunnen hebben.


    Inderdaad, iedereen zou zoiets geschreven kunnen hebben. Het is maar of je in wetenschappen gelooft of niet. :')


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Fonzie schreef:
    (...)

    Inderdaad, iedereen zou zoiets geschreven kunnen hebben. Het is maar of je in wetenschappen gelooft of niet. :')


    Inderdaad.
    Ik blijf er gewoon bij dat Jezus voor iedereen een andere opvatting heeft (krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Wat ik me altijd afvroeg;
    Hoe kan Maria nou maagd zijn als ze bevallen is van Jezus?(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Jezus is voor mij een verzinsel. Om mensen houvast te geven in deze akelige wereld.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    fashionista schreef:
    jezus is gewoon zo als hij staat beschreven in de bijbel en niks anders. hou je daar nu maar gewoon aan.

    Ik wil niet vervelend doen,maar de bijbel klopt niet. De bijbel is propoganda,en dat moet je met een korreltje zout nemen.
    En daarbij waarom zouden wij(niet Christelijken) ons aan de bijbel moeten houden? Het is toch gewoon een mening? Net zoals jij van mening bent dat de bijbel klopt.
    @Spain Jezu zelf heeft echt bestaan,maar zijn daden zijn niet zeker.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 15:48 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk dat stiekem eigenlijk een zwarte is.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Italie schreef:
    (...)

    Achja, het kan spotten zijn met iemands geloof en daar heb ik wel respect voor. Maar waarom zouden de gelovige wel mogen zeggen. Ik geloof in Jezus en mogen wij niet zeggen we geloven niet in Jezus geloven

    Mee eens.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik wil niet vervelend doen,maar de bijbel klopt niet. De bijbel is propoganda,en dat moet je met een korreltje zout nemen.
    En daarbij waarom zouden wij(niet Christelijken) ons aan de bijbel moeten houden? Het is toch gewoon een mening? Net zoals jij van mening bent dat de bijbel klopt.
    @Spain Jezu zelf heeft echt bestaan,maar zijn daden zijn niet zeker.


    Nog meer mee eens.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 20:27 ]


    Get back motherfuckerz'

    XLightAngelX schreef:
    Wat ik me altijd afvroeg;
    Hoe kan Maria nou maagd zijn als ze bevallen is van Jezus?(cat)
    Ze is plotseling zwanger geworden, want god heeft dr zwanger gemaakt ofzo. Ze heeft het nooit met Jozef gedaan, bovendien Maria was 15 en Jozef 31 dus eigenlijk was die gewoon nogal pedo.

    Dat zegt de bijbel dan. Ik denk dat als Maria al had bestaan dat ze gewoon was vreemdgegaan en heeft gezegd dat ze uit t niets zwanger werd.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.