• Mijn beste vriendin kan soms zo vaag zijn --'.
    Ik ging dus bij haar slapen, en omdat ik de volgende dag een barbecue had bij mij thuis, zou ze met me mee gaan. Dus we zaten zo een beetje te praten toen we bij haar thuis toen we in bed lagen -niet doordenken, you get my point-. En toen vroeg ze wie er allemaal zouden komen, dus ik zo; `Jij, J., V. -haar zusje- en ik.` Toen begon ze helemaal te flippen van; `Neeee, ik wil niet dat J. komt enz.` Dus ik zei zo niks terug, want ik dacht zo van; eeh. Dus de volgende dag; toen we gingen barbecue-en [sp?] deed ze hartstikke aardig tegen J., de heletijd bij haar omhangen, de heletijd claimen enz., en ik zat zo van; eh, okee x]. Gister zei je nog dat ze niet aardig was enz.

    Ik wil niet bitchy of aanstellerig klinken, maar ik zat zo van; weuw. moodswings? x]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    okee dat is inderdaad echt wel een beetje vaag. Misschien gewoon vragen waarom ze dat doet??


    The grass is not always greener on the other side

    Jaaa, moodswings, haha xD


    Life is hard and then we die

    Schijnheiligheid at its finest?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 22:30 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik geloof dat ze faked dat ze dr mag, maar om dan zo rond haar te hangen vind k maf xD


    Write down what you can not say

    Meeen, ik herken het wel.


    The way we live, is the way we die

    Ivan schreef:
    Schijnheiligheid at its finest?


    All was well.

    Ivan schreef:
    Schijnheiligheid at its finest?


    All this dampness is damp.

    Ivan schreef:
    Schijnheiligheid at its finest?

    Inderdaad. (':


    Ja,dat is wel vaag. Zoals ze zeggen een beetje schijnheilig.

    Omg, zo'n iemand ken ik ook: ze 'was' een vriendin van me. En dan zegt ze zo van dat ze diegene niet aardig vind, en dan toch de volgende dag met haar omgaan. Ze durfde ook niet tegen haar te zeggen dat ze haar niet mocht. Maarja, dat is ontopic. (':
    Volgens mij is 't gewoon slijmen, je moet er gewoon niet opletten. En als je echt wilt weten waarom ze dat doet, dan kun je het altijd nog vragen. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LunaLight schreef:
    Omg, zo'n iemand ken ik ook: ze 'was' een vriendin van me. En dan zegt ze zo van dat ze diegene niet aardig vind, en dan toch de volgende dag met haar omgaan. Ze durfde ook niet tegen haar te zeggen dat ze haar niet mocht. Maarja, dat is ontopic. (':
    Volgens mij is 't gewoon slijmen, je moet er gewoon niet opletten. En als je echt wilt weten waarom ze dat doet, dan kun je het altijd nog vragen. (:


    You're right