• Ja, ik ga undercover deze week. :Y)

    Wat ik hiermee bedoel: woensdag heb ik mijn laatste examen en daarna vertrek ik met enkele vriendinnen naar Blankenberge, om te vieren dat de examens gedaan zijn.

    Deze zomer ga ik ook, samen met KirstenSnaps, naar de Lokerse Feesten, waar onder andere Papa Roach zal optreden. Het loopt daar waarschijnlijk vol metalheads, dus hadden we besloten dat ik mijn haar begin deze vakantie met een spoeling rood ging kleuren, zodat het tegen de Lokerse Feesten al wat afgegaan is en mijn haar rozig is. :3

    Roze tussen de metalheads. :3

    Maargoed, ik ben van plan om mijn haar deze week, voordat we naar Blankenberge vertrekken, al rood te kleuren. Dit rood, om precies te zijn.

    Mijn doel is om niets uit te geven als we 's avonds weg zijn, jongens moeten maar trakteren. (cat)

    Maar ik ga dan undercover, als iemand mijn nummer vraagt, geef ik gewoon een andere. Als iemand mijn naam vraagt, geef ik een andere, want Jolien goeeeeeees undercover, ziet er helemaal anders uit en heeft geen zin in plakkende jongetjes..

    (krul)

    Nou heb dus wel een nieuwe naam nodig, dus wie kan me eens leuke voorstellen doen? :Y)


    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 12:17 ]

    Best een normale naam nemen zoals Emma, Amy, Evelyne, Joyce enz (mss is Joyce wel goed, want het lijkt wat op jolien.)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Bieber


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Esmiralda -ja ik ken echt iemand die zo heet-

    Rani, hèhè.