• Hé people, bedankt dat je even tijd neemt voor mijn emotionele gezeik.

    Ik had al eerder een topic geopend over dat ik geen 'i love you' of 'hvj' meer tegen goeie vrienden van me mocht zeggen op msn, omdat mijn vriend anders het gevoel heeft dat er geen waarde meer achter zit. Hij voelde zich daardoor zwáár ondergewaardeerd zei hij, dus heb ik uit medelij het besluit genomen naar geen andere mensen dan hem hartjes, kusjes, of veelbelovende woorden te zeggen.
    Maar nou voel ik me zeker niet ondergewaardeerd?
    Ik meende een paar weken terug toen we uitgingen op zijn msn gezien te hebben dat hij een gesprek afrondde met een kusje, tegen een meid.
    Ik durfde het hem niet na te vragen aangezien het ook kon zijn dat ik het niet goed gezien had, en dat zou dan een heel genânt moment opgeleverd hebben, en dat haat ik. Dan voel ik me dom, en dat soort mensen lach ik graag altijd uit.

    Vandaag zat ik zoals elke werkdag bij hem thuis achter de pc op hem te wachten, tot hij klaar was met werken.
    Opeens melde zijn msn zich automatisch aan, alsof het gewoon zo had moeten zijn. Mijn handen begonnen natuurlijk meteen te jeuken van nieuwsgierigheid, om zijn gespreksgeschiedenis te chekken. Aangezien hij ook mijn hyves pagina elke dag controleert om te kijken of ik me aan mijn woord hou heb ik toch maar overwogen het te doen. En nou ben ik boos.
    Het was niet alleen een kusje, en o nee, ook zeker niet alleen tegen dat wijf. Nee, het waren hartjes, knuffels, ik hou van jou's. En dan was het bij haar nog niet eens het ergste, een ander wijf met wie hij elk gesprek blijkt te cammen zit hij te vertellen hoe prachtig ze is, hij geeft haar liefkozende naampjes en shit. Nog erger; hij zegt tegen haar dat hij haar piercings fantastisch vindt, en ze er zeker meer moet nemen. Terwijl hij tegen míj altijd zegt dat ik mijn gezicht verneukt heb met mijn lip piercing, en dat hij een achterlijk hekel heeft aan piercings!
    O god...
    Ik voelde me meteen duizelig worden, wat in mijn geval betekend dat er een woedeaanval opkomst is. Ik heb alles in zijn huis aan gort geslagen, en ben vervolgens agressiever dan ooit terug naar mijn eigen huis gegaan.
    Ik had zo iemand kunnen vermoorden! Als iemand zich kandidaat stelde en ik er geen straf voor kreeg had ik er zeker wel een paar afgeslacht!
    Ik voel me zo vreselijk gekleineerd!

    Hij is echt absoluut geen player. Hij haat vreemdgaan omdat zijn ex dat hem geflikt heeft, hij zou er ook nooit aan meewerken.
    En mooi vindt hij zichzelf ook zeer zeker niet, hij heeft naar zijn mening een rotkop.

    Oké, en dit wou ik even kwijt om mijn hart te luchten. Dankjewel voor de aandacht.


    Scream for mercy!

    Oké, en nou ik dit zo terug lees kan ik hem wel door zijn *** kop schieten!


    Scream for mercy!

    Omg, dat is inderdaad wel erg! Je moet er serieus met hem over praten
    Lijkt een beetje op wat mijn vriend had gedaan. Hij zat ook zo met allerlei meisjes zo te praten terwijl ik eigenlijk degene was die altijd zo deed en hij juist totaal niet. Uiteindelijk was ik dus heel braaf en hij niet. Maar het is goedgekomen, je moet erover praten. Toegeven dat je zijn gesprekgeschiedenis hebt gelezen al wordt hij er boos om is wel het beste.


    Your make-up is terrible

    Hey, dat ken ik! Een beetje toch.
    Ik zou hem er niet mee confronteren omdat hij je dan waarschijnlijk niet meer vertrouwd en dan zéker nog meer achter je rug gaat doen.
    Eh, ik zou subtiel eens polsen en gewoon terug zelf hartjes en 'hvj's 'gaan rondsturen.

    Okay, vergeet dit bovenste. Praat hierover met hem, wat hij doet kan niet.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 21:24 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    1 woord: "Jongens..."
    -zucht-


    it's so empty living behind these castle walls

    Goed, lief, rustig worden. (': Je bent eng. Nee, ik zou er echt met hem over praten, want hij heeft het recht niet om je zoiets te flikken. En als je het erover hebt, rustig blijven.
    En als hij lullig gaat doen, zeg dan maar dat ik hem in elkaar kom slaan. <3


    You move me ......... Kurt

    Wat een.. Naja.
    Praten, en het hem zeggen. Eerst rustig (jáa, EERST rustig ^^), en als je er dan niet uit komt; flink schreeuwen. Lucht op ^^
    -dat was mijn tip-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Neem eerst even de tijd om rustig te worden, anders ga je dingen tegen hem zeggen waar je later spijt van krijgt. Je moet hem pas ermee confronteren als je weer rustig bent, en precies weet wat je wilt zeggen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat een vieze *** dat hij dat zomaar even flikt! o.o Dat hij het lef heeft! Wat een ***!
    Omg, ik begrijp jou woede zo hard. o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Raar, misschien moet je eens met hem praten, maar den toch eerst afkoelen. Het is wel een rotstreek dat hij zo tegen je doet.


    All this dampness is damp.

    hypocriet -_- als meisjes dat doen is het meestal gewoon zo van we zijn super goede vrienden maar als jongens dat doen is het player achtig dus ik vindt wat hij doet erger en dan gaat hij jouw ook nog vertellen dat hij jaloers is als jij zoiets doet

    Niet normaal, ik shake gewoon helemaal van woede.


    Scream for mercy!

    Highway schreef:
    Neem eerst even de tijd om rustig te worden, anders ga je dingen tegen hem zeggen waar je later spijt van krijgt. Je moet hem pas ermee confronteren als je weer rustig bent, en precies weet wat je wilt zeggen.

    Beelzebub schreef:
    Niet normaal, ik shake gewoon helemaal van woede.
    '
    Ren een paar keer de trap op en af of sla op je bed. Dat werkt bij mij altijd :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    wat een schijnheil!!
    ik heb een idee... Zeg tegen hem, precies wat hij zei tegen haar. Zo krijgt ie misschien een idee.

    onee.. misschien toch niet zo geweldig plan, aangezien hij dan weet dat jij in zijn stuff hebt gesnuffelt. Waar je trouwens alle recht op hebt, want dat bewijst maar weer wat voor afdankertjes jongens soms kunnen zijn.


    Sorry ik heb niet echt een tip, maar mijn medeleven heb je!


    The grass is not always greener on the other side

    Beelzebub schreef:
    Oké, en nou ik dit zo terug lees kan ik hem wel door zijn *** kop schieten!

    Weet je Beelzebub, je bent niet de enige :x

    Mijn opsomming:

    1: Who the hell denkt ie dat ie is om te bepalen wat JIJ aan je vrienden stuurt, om mee te beginnen. (geloof me de lijst wordt nog langer). Als jij tegen een vriend(in) zegt: ik hou van je dan heeft ie dat maar te slikken. Een goede relatie bestaat uit vertrouwen en hij zou moeten weten dat je om hem geeft (tenzij dat niet zo is, maar ik neem aan van wel). Ik vind dit echt de reinste bullshit! Ik laat me toch zeker ook niet controleren door m'n vriend?! Holy kanarie -hee, das een nieuwe- dan kon ie er 1 krijgen.

    2: Ik zou hierover gaan praten. Ik zou als eerste gaan zeggen dat het fout was om in z'n gegevens te rommelen - maar zelf doet hij het net zo goed, dus oog om oog, tand om tand - en dan zou ik het hele verhaaltje maar eens uit gaan leggen. Of: hij is gewoon een hypocriete klootzak, of er hangt hier liefde in de lucht waar jij geen weet van hebt. Of jij hebt het bij 't verkeerde eind. Maar ik zou eerst de twee eerste opties afgaan ><

    3: Eh.. ik denk dat ik alles wel zo'n beetje gehad heb :']

    PS: PRAAT erover, hoe dan ook. Zulke dingen moeten bespreekbaar worden.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 21:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste