• Ik kon het niet laten er nog 1 te starten.

    We Are Forced To Love


    A Denmark, JimatHatiku and Argentinia Production

    Michaela, Shanice en Samira zijn een drieling. Ze delen helemaal niks. Ze hebben niet dezelfde hobbies. Ze doen alles anders. Shanice houdt van skaten en basketballen, terwijl Samira veel tennist en gitaar speelt. En Michaela doet veel aan toneel en musical. Er is maar één passie die ze samen delen. Voetbal. De drie zussen doen alle drie ook aan voetbal, maar dit komt voornamelijk omdat hun vader de coach is van Argentinië. De drie zussen voetballen als sinds ze een paar jaar oud zijn, en ze zijn nu 18. Hun vader is vastbesloten zijn dochters te koppelen aan voetballers. Maar of de meiden dat wel willen, en of de voetballers dat wel willen…


    Je mag zelf rollen bedenken, van assisten fysiotherapeut tot zoon/dochter van de Amerikaanse coach. Ik wil vrouwlijke maar ook mannelijke rollen. Ik wil nog geen vaste vriendinnetjes van voetballers, dus toekomstig.

    David Villa, Lionel Messi en Fernando Torres zijn bezet.

    Toekomstige vriendin Kjaer&beste vriendin Samira: Guitarsolo
    Toekomstige vriendin Ronaldo&beste vriendin Shanice: Portugal
    Toekomstige vriendin van Stekelenburg&beste vriendin van Samira: Griekenland
    Beste vriendin van Michaela: Springbreak
    Teamlid van drieling&toekomstige vriendin van Affelay: Lyrics
    Zoon Coach van Amerikaanse team: xMILES
    Toekomstige vriedin van Van Persie: Pershoofd
    Toekomstige vriendin van Kaka&beste vriendin Kaka: Iriisxx

    Lijstje: Uitgebreid graag.
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Geboortedatum:
    Hobbies:
    Karakter:
    Uiterlijk + Foto:
    Familie:
    Extra:
    Waar moeten de meiden vandaan komen:
    Weet je nog betere namen voor de meiden:
    Wil je het verhaal met mij schrijven of niet:
    Welke voetballers ga ik aan de meiden koppelen:

    Ik kies niet de eerste maar de beste.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 9:20 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dit lijkt me een leuk verhaal. En ik wil Kjaer, maar die wil jij ook.


    SLOAN.

    Wie weet... Ik ben wel zo aardig om Kjaer aan jou te geven hoor ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ben zó gek.
    want ik wil met jou schrijven. :9~
    Als je zelf ook wilt natuurlijk?
    & het verhaal lijkt me omin lauw.
    Spanje&Argentinië ftw. :9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Rol: Toekomstige vriendin Cristiano Ronaldo + Beste vriendin van Grace,
    Naam: Rose Fernandez
    Nationaliteit: Half Amerikaans en half Portugees.
    Geboortedatum: 17 - 08 - 1990
    Hobbies: Ze houdt veel van sporten, allerlei sporten maar het meeste van voetbal, basketbal, skateboarden en surfen. Ook houdt ze veel van films kijken.
    Karakter: Rose is een erg creatief meisje en heeft voor veel dingen een oplossing, ze is erg belangstellend en nieuwsgierig en is dan ook een luisterend oor. Ze probeert zo eerlijk mogelijk te zijn als ze advies geeft. Ze is leergierig en onthoudt dingen erg snel. Ook is ze een moedige meid dat altijd opzoek ik naar avontuur. Ze praat veel, is melig en kan maar moeilijk stil blijven zitten tenzij het serieus is, dan is ze stil en luistert. Ze kan zichzelf goed beheersen, is hoopvol en grappig.
    Uiterlijk + Foto:Klik. foto komt. Rose, bijna 20 jaar, valt erg op met haar prachtige gekrulde bruine lokken en haar hazelnoot bruine ogen. Soms stijlt ze haar haar. De vorm van haar gezicht laat haar jukbeenderen goed uitkomen en met haar volle lippen vormt dat een prachtig geheel. Ze is ongeveer 1,75 m lang. Haar huid is altijd licht gebruind en ze heeft een prachtig slank figuur, waar vele jaloers op zijn. Ze laat haar prachtige benen dan ook graag zien.
    Karaktereigenschappen [uitgebreid]:
    Familie: Rose heeft een best wel grote familie, al kent ze niet iedereen. Ze heeft één oudere zus, Cristine die al getrouwd is en twee kinderen heeft. Haar ouders zijn gescheiden en Rose woonde tot kort geleden nog bij haar vader tot ze op zichzelf ging wonen.
    Extra: Rose kent Grace al sinds dat ze 13 jaar was, ze kan wel goed omgaan met de andere twee maar gaat toch het meest om met Grace. Rose is in Amerika, New York geboren maar is toen ze 8 jaar was met haar vader verhuisd. Ook heeft ze een kleine duitse herdershond, Brady, die ze altijd met zich mee neemt.
    Waar moeten de meiden vandaan komen: Spanje.
    Weet je nog betere namen voor de meiden: Nee, ik vind deze namen wel leuk.
    Wil je het verhaal met mij schrijven of niet: Ik schrijf al een verhaal met je haha.
    Welke voetballers ga ik aan de meiden koppelen: David Villa, Iker Casillas en nog iemand van het Spaanse team?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 17:57 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Argentinia schreef:
    Ik ben zó gek.
    want ik wil met jou schrijven. :9~
    Als je zelf ook wilt natuurlijk?
    & het verhaal lijkt me omin lauw.
    Spanje&Argentinië ftw. :9~:9~


    Ow kewl. Ik kan kijken of er nog meer mensen zijn die zo gek zijn xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Als je nog iemand zoekt (A)

    ik wil wel met jou schrijven hoor^^
    Zoveel verstand van voetbal heb ik dan wel niet,maar ik ben een wandelende inspiratiebron haha!En ik vind het een orginal ideetje [aa]

    maar zoniet,dan wil ik wel een rol invullen hahah


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Toekomstige vriendinnetje van Maarten Stekelenburg + Beste vriendin van Felicia
    Naam: Kim Johansson
    Nationaliteit: Half Nederlands, half Engels.
    Geboortedatum: 14-04-1989
    Hobby's: Lezen, zwemmen, zeilen, beachvolleybal. Kim houd van verhalen lezen en van zwemmen. Kim is vier keer wereldkampioen geweest met wedstrijdzwemmen, er is niemand sneller in zwemmen dan zij. Kim kan ook in het water ontzettend lang haar adem inhouden.
    Karakter: Kim is rustig, erg rustig. Kim is verder erg slim, vriendelijk, lief, behulpzaam en overbezorgd over haar vrienden en familie. Kim houd erg veel van vissen en weet daarom ook vele soorten uit haar hoofd. Kim is charmant en haar flirterig gedrag is erg goed
    Uiterlijk + Foto: Kim is een mooie meid van 21 jaar oud met lichtblond haar en mooiere heldere lichtblauwe ogen. Haar volle lichtroze lippen passen mooi bij haar bleke huid. Kim heeft echt extreem lange benen die erg dun zijn. Kim's postuur is van slank tot mager.
    Familie: Kim komt uit een sportieve familie. Kim's familie is erg rijk en populair. Kim's moeder deed aan beachvolleybal en was absoluut een wereldkampioen. Kim's vader was een goede doelman bij voetbal.
    Extra: Bijna niemand weet dat Kim een tatoeage heeft van een dolfijn op haar enkel. En ook bijna niemand weet dat Kim een tongpiercing heeft.
    Waar moeten de meiden vandaan komen: Engeland.
    Weet je nog betere namen voor de meiden: Nee, ze zijn zo goed hoor.
    Wil je het verhaal met mij schrijven of niet: Nee, ik ben niet zo'n ster in samen schrijven.
    Welke voetballers ga ik aan de meiden koppelen: Drie totaal verschillende voetbalspelers. Maar wie? Geen idee ;']

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 18:08 ]

    Ik wil Torres :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol: Beste vriendin Michaela latere vriendin Fernando Torres.
    Naam: Whitney Camino
    Nationaliteit: Spaans
    Geboortedatum: 16 Juli 1987
    Hobbies: Voetbal, dansen, uitgaan, piano spelen, zingen, films kijken, netwerken, muziek luisteren en fotograveren.
    Karakter: Whitney is een echte levensgenieter. Ze is vrolijk, spontaan, gezellig en avontuurlijk. Uitgaan doet ze het liefst en ze heeft een grote passie voor muziek wat dan ook haar werk ik: nieuw talent ontdekken. Ze weet overal iets leuks van te maken. Veel mensen kennen alleen die kant maar an haar, maar ze heeft ook een rustige kant. Whitney voelt zich fijn in een grote groep, maar bij de mensen van wie ze houd voelt ze zich het best. Iedereen vertrouwd haar, zijn/haar geheimen toe, omdat ze ze nooit doorverteld. Ook is ze erg lief en behulpzaam.
    Uiterlijk+foto:
    Whitney is een beeldschone jonge dame. Haar bruine haren staan perfect bij haar bleke huid en haar blauw groene ogen. Haar gezicht is prachtig gevormd en ze heeft duidelijke jukbeenderen en prachtige perzikroze lippen. Whitney is klein en héél erg slank, je zou bijna denken dat ze anorexia heeft maar dat is niet zo. Ook heeft Whitney een betoverende blik door haar lange en donkere wimpers. En ze is altijd erg modieus gekleed.
    Familie: Whitney komt uit een rijke Spaanse familie. Haar familie is erg groot maar wel gezellig. Haar vader heet: Sergio Camino. Haar moeder heet: Maria Camino. En ze heeft 4 broertjes: Enrique, Alejandro, Andrea en Andros. Ook heeft ze 4 zusjes: Amelia, Sabrine, Camilla en Bella. (en als ik de rest nog vertel word het echt heel veel dus ik laat het hier wel bij)
    Extra: Whitney houd veel van muziek en natuurlijk voetbal maar ze joggt ook vaak. En ze heeft een ware sms verslaving op haar Blackberry.
    Waar moeten de meiden vandaan komen: Spanje
    Weet je nog betere namen voor de meiden: Nee.
    Wil je het verhaal met mij schrijven of niet: Jawel hoor.
    Welke voetballers ga ik aan de meiden koppelen: Afellay, Kjaer?

    DE REST KOMT

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 18:42 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    JimatHatiku schreef:
    Als je nog iemand zoekt (A)

    ik wil wel met jou schrijven hoor^^
    Zoveel verstand van voetbal heb ik dan wel niet,maar ik ben een wandelende inspiratiebron haha!En ik vind het een orginal ideetje [aa]

    maar zoniet,dan wil ik wel een rol invullen hahah


    Ik wil ook wel met jou schrijven. Waarom zijn er nou 2 mensen die met mij willen schrijven. Ik houd niet zo van kiezen. We kunnen met z'n drieën schrijven...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik vul alleen dit in :9~
    Waar moeten de meiden vandaan komen: Spanje/Argentinië of Nederland.
    Weet je nog betere namen voor de meiden: Nee, deze zijn leuk. :9~
    Wil je het verhaal met mij schrijven of niet: Ja junge. (krul)
    Welke voetballers ga ik aan de meiden koppelen:
    Nederland: Elia, Afellay, van der wiel.
    Spanje: Villa, Ramos, Torres.
    Argentinië: Messi, Rodríguez, Pastore.

    :9~:9~:9~

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 18:00 ]


    Smiling but close to tears.

    Denmark schreef:
    (...)

    Ik wil ook wel met jou schrijven. Waarom zijn er nou 2 mensen die met mij willen schrijven. Ik houd niet zo van kiezen. We kunnen met z'n drieën schrijven...


    Ja gezellig. (krul):9~


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Ja gezellig. (krul):9~


    Kewl. Ik kan nu Jimathatuku vragen. Volgens mij schrijf je haar Username niet zo...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 18:05 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rol: Vriendinnetje ZONGEBLOND! Kjaeeeeeeeeermooooooooooliiiiiiiiiiiivooooooooo
    Naam: Kara Dawson hahah
    Nationaliteit: Amerikaans.
    Geboortedatum: 17 december 1990
    Hobbies: Kara is dol op gitaar spelen, dansen zingen, en dingen met haar vriendje doen. Ze is ook een goede vriendin van Felicia, en skatet ook vaak met haar. Ze houd ook ervan om jongens te keuren, met haar vriendinnen.
    Karakter: Kara is creatif, muzikaal, geliefd, zorgzaam enz.
    Uiterlijk + Foto: Kara heeft zwart haar, met blonde plukken erin, ze heeft een lichte huid met sproetjes erop.
    Familie: Is famillie van Rian Dawson, de drummer van All time low.
    Extra: Kara heeft een tattoo in de vorm van een roos op haar pols.
    Waar moeten de meiden vandaan komen: DENMARK!
    Weet je nog betere namen voor de meiden: Holly, Jamie en Amber ofzo?
    Wil je het verhaal met mij schrijven of niet: Ja, maar ik schrijf al met je
    Welke voetballers ga ik aan de meiden koppelen:
    Je mag iedereen koppelen, behalve Kjaer, want die is van mij!


    SLOAN.

    Dankje ^^ Ik heb al een aantal rollen gegeven. Maar qua de vriendinnetjes weet ik het ook nog niet, omdat ik het dus met mensen ga schrijven. En ik weet niet wat die willen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.