• Voetbal tickets te bestellen? En dan bedoel ik niet, van een nationale club. Maar echt internationaal. Want ik ben met een vriendin van plan, deze zomer naar liverpool te gaan kijken & binnenkort ook nog eens naar Real Madrid.
    Ik heb nu wel een site gevonden, waar je tickets kunt bestellen. Maar vaak hoor je ook iets dat die tickets gebonden zijn met een voetbalreis. Waardoor je dus ook vast zit aan een hotel en de reis op een gemeenschappelijke bus met andere supporters of een vliegtuig. Dus heeft iemand hier ervaring mee?
    Of weet, of je gewoon een ticket kan kopen, zonder dat je aan een hotel en wat dan nog vast zit?

    Een vriendin van me doet dat altijd, en ik weet zeker dat je ze ook los kunt kopen.

    Maar verder weet ik het ook niet, sorry.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    Een vriendin van me doet dat altijd, en ik weet zeker dat je ze ook los kunt kopen.

    Maar verder weet ik het ook niet, sorry.

    Oh oki, bedankt^^
    Want ik had op twee verschillende sites gezien. En op de eerste, moest je er een hotel en een vlucht en wat dan nog bij boeken Oo
    & op die andere moest dat allemaal niet. Dus ik wist niet echt wat nu moet en wat niet x).

    Je kunt kaartjes los kopen ja.
    Ik weet alleen niet waar. ;o


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    Je kunt kaartjes los kopen ja.
    Ik weet alleen niet waar. ;o

    Maar dat vind ik wel waar ^^
    bedankt!

    wunschen schreef:
    (...)
    Maar dat vind ik wel waar ^^
    bedankt!


    oh oke, haha.
    & graag gedaan. :9~


    Smiling but close to tears.