• Hallo mensen :] Ik heb dus een vriendje, en hij is echt heel erg lief, we hebben dezelfde humor en kunnen heel goed met elkaar praten. Mijn ouders weten niet dat we hebben, sterkernog, ze willen niet dat ik met hem omga, door de domste reden ooit: Omdat hij autistisch is en ADHD heeft. Zijn ouders hebben wel eens gezeur met hem enzo, en dat hadden ze verteld aan mijn ouders. Nu zitten ze helemaal te zeuren van: "Ja, je mag niet meer met hem omgaan, want dalijk heeft 'ie invloed op je met al die stoornissen!". Ik bedoel, daar kan hij toch ook niks aan doen?! Moet ik daarom stoppen met met hem omgaan? Ik dacht het niet. Alsof hij om die dingen heeft gevraagd..
    Wat moet ik nou doen T_T


    Alis volat propriis.

    Schijt aan je ouders hebben,
    en gewoon met die jongen blijven omgaan _O_


    wth.

    Ik zou allang pissig tegen mijn ouders zijn uitgevallen dat het toch echt mijn leven is, en dat ik zelf wel bepaal met wie ik omga. Maargoed, dat is waarschijnlijk niet echt de beste oplossing.
    Praat er gewoon een keer rustig met je ouders over? Ze moeten kunnen inzien dat zijn stoornissen echt geen invloed op je hebben. Als ze dat excuus weer eens gebruiken moet je gewoon vragen: 'En waarin uit die invloed zich dan?'
    Dan staan ze waarschijnlijk met hun mond vol tanden, en dan heb jij je punt echt wel gemaakt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Echte liefde overwint alles.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mss moet je je ouders eens vertellen wat ADHD en autisme precies inhoud. Dan zullen ze mss snappen waarom je vriendje soms dingen doet waar zijn ouders over moet zeuren.

    Of mss je vriendje eens voorstellen aan je ouders (i know, klinkt dom) zodat ze hem beter kunnen leren kennen. (daar moeten ze wel voor openstaan).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Omg.. Als dat hun reden is waarom jij niet met die jongen om mag gaan *sprakeloos*. Je ouders moeten ook beter weten, want dit is echt belachelijk. Misschien moeten jouw ouders een gesprek aangaan met zijn ouders?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is lastig. Stiekem doen heeft ook geen nut, daar loopt je relatie uiteindelijk ook stuk van.
    Ik vind eigenlijk dat je ouders het moeten accepteren, je kan zelf wel beslissen met wie je omgaat en daarbij, van fouten leer je. Maar hier heb je niets aan want je ouders accepteren het nou eenmaal niet.
    Gewoon met hem omblijven gaan, misschien zien ze dan in hoe gelukkig jij ervan word.


    Your make-up is terrible

    Ik zou gewoon met hem om blijven gaan en er met je ouders over praten, want die reden die je ouders geven zijn kinderachtig en onvolwassen. Het gaat er toch om dat hij lief voor je is en dat jij gelukkig met hem bent?
    Ik wens je veel sterkte :')


    bla bla bla

    okee ten eerste ; autisten of adhd patiënten zijn niet in een hokje te plaatsen. Zeg maar tegen je ouders... diep van binnen heeft iedereen wel eens last van veranderingen, en kunnnen ze bepaalde dingen niet goed verwerken. Alsof dat niks met autisme te maken heeft. Mensen die zoiets zeggen moeten nadenken of ze wel zo zeker weten of ze zelf geen beperkingen hebben.
    Als ik jou was zou ik gewoon bij hem blijven. Jij bent gelukkig -right?

    dat is gewoon wat telt

    -Amen-


    The grass is not always greener on the other side

    Volgens mij zijn je ouders bang van hem omdat hij 'anders' is en ze niet veel weten over ADHD en autisme. Ga er samen eens info over opzoeken, dan zijn ze wat geruster en minder moeilijk.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Je moet niet stoppen met hem omgaan, leg aan je ouders uit hoe hij is, zonder al die stoornissen en dan zullen ze hem waarschijnlijk beter snappen en mag je wel met hem omgaan.


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Nee.

    Die angst komt voort uit onwetendheid. Waarschijnlijk kennen je ouders alleen de wiki-informatie over autisme. Ik heb op een hele school vol autisten gezeten en het gaat nog steeds prima.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben ook Autistisch -maar niet heel erg- Ik heb PDD NOS. En wie dat niet kan hebben kan door de stront zakken :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oke, ik ga er met mijn ouders over praten n_n Bedankt mensen <3
    Hopelijk begrijpen ze het dan wel, want hier word ik echt chaggo van..


    Alis volat propriis.

    Mijn vriend heeft ook ADHD, maar is wel minder dan vroeger. Het is inderdaad goed dat je met je ouders gaat praten. Hopelijk begrijpen ze het.


    MUSIC && FASHION

    Een jongen uit mijn klas heeft ook een vorm van autisme, en hij functioneerd prima. Ik zou eens wat normale informatie over zijn stoornissen verzamelen, deze aan je ouders laten lezen en erover praten. Want dit slaat echt nergens op.


    Save me with your love tonight.