• Hallo mensen :] Ik heb dus een vriendje, en hij is echt heel erg lief, we hebben dezelfde humor en kunnen heel goed met elkaar praten. Mijn ouders weten niet dat we hebben, sterkernog, ze willen niet dat ik met hem omga, door de domste reden ooit: Omdat hij autistisch is en ADHD heeft. Zijn ouders hebben wel eens gezeur met hem enzo, en dat hadden ze verteld aan mijn ouders. Nu zitten ze helemaal te zeuren van: "Ja, je mag niet meer met hem omgaan, want dalijk heeft 'ie invloed op je met al die stoornissen!". Ik bedoel, daar kan hij toch ook niks aan doen?! Moet ik daarom stoppen met met hem omgaan? Ik dacht het niet. Alsof hij om die dingen heeft gevraagd..
    Wat moet ik nou doen T_T


    Alis volat propriis.

    Ik heb adhd, maar ik ben echt niet druk ofzo.. In tegendeel, iedereen die naar mij toe komt en hoort dat ik adhd heb 'Nee echt, maar je bent altijd zo stil en rustig'


    SLOAN.

    @ Guitarsolo
    Uhu, Max is ook niet zo druk, nouja, wel een beetje, maar gezellig druk als je snapt wat ik bedoel. Er zijn altijd zoveel vooroordelen over alles, want ja, als je ADHD hebt ben je meteen 24/7 hyper en irritant =.=


    Alis volat propriis.

    Flak. Wat een racistische ouders heb jij. Ze hebben echt geen idee hoe dat werkelijk in elkaar zit, zoiets kan jouw gedrag helemaal niet beïnvloeden. Muh, ik kan hier echt niet tegen. -boos-


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Flak. Wat een racistische ouders heb jij. Ze hebben echt geen idee hoe dat werkelijk in elkaar zit, zoiets kan jouw gedrag helemaal niet beïnvloeden. Muh, ik kan hier echt niet tegen. -boos-

    Inderdaad ;o Een van mijn beste vrienden is ook autist, en een vriendin van me heeft ADHD, en het zijn echt schatten, ik zou me echt geen betere vrienden kunnen wensen, dus ik snap echt niet waar ze zo moeilijk over doen. Het lijkt net of ze denken dat mensen er zelf voor kiezen zoiets vervelends te hebben, echt gemeen ;[

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 23:07 ]


    Alis volat propriis.

    Doe wat je hart zegt.
    Jij hebt een relatie met die jongen, en je ouders niet. Als jij gelukkig met hem bent is dat toch het beste? =]

    Als ik nu op jouwn plaats zou staan & mn ouders zouden zeggen dat ik niet meer met mn vriendje om mocht gaan, zou ik even hele erge schijt aan mn ouders hebben.


    Vampire Heart.

    Same schreef:
    Echte liefde overwint alles.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ten eerste ik vind dat ADHD'ers altijd gezellig, lief en grappig zijn.
    Ten tweede, wat Same zegt: Echte liefde overwint alles.


    Smiling but close to tears.

    Wat hij heeft is niet eens besmettelijk ofzo. Ik zou gewoon met hem om blijven gaan ^^


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    ik vind dat echt gemeen zij hebben nu pas een slechte invloed door te zeggen dat kinderen met een stoornis niet goed zijn!
    nou ik heb ook autisme ene ik ben zeer normaal en heb geen invloed op anderen.
    heb gewoon schijt aan ze en blijf gewoon met die jongen om gaan want het is toch zeker jouw leven.

    (sorry dat is best ene gevoelige kant)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Wat een rare reactie van je ouders :O Gewoon lekker met die jongen omblijven gaan ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    PUKKELxDING schreef:
    Flak. Wat een racistische ouders heb jij. Ze hebben echt geen idee hoe dat werkelijk in elkaar zit, zoiets kan jouw gedrag helemaal niet beïnvloeden. Muh, ik kan hier echt niet tegen. -boos-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    dopey schreef:
    ik vind dat echt gemeen zij hebben nu pas een slechte invloed door te zeggen dat kinderen met een stoornis niet goed zijn!
    nou ik heb ook autisme ene ik ben zeer normaal en heb geen invloed op anderen.
    heb gewoon schijt aan ze en blijf gewoon met die jongen om gaan want het is toch zeker jouw leven.

    (sorry dat is best ene gevoelige kant)


    Wat is er met iemand als hij autisme heeft? ;o


    Smiling but close to tears.

    Je ouders moeten weten dat het jou leven is en jij bepaald met wie je omgaat. Alleen omdat hij ADHD heeft en autistisch is betekend het nog niet dat hij de beroerdste is. Misschien moet je dat eens zeggen tegen je ouders, en verder moet je met hem blijven omgaan.


    All this dampness is damp.

    Gewoon doen wat jij wilt. Je ouders kunnen je zoiets niet verbieden.
    Mijn grootouders daar woon ik tijdelijk mogen mijn vriendje ook niet, maar toch ben ik bijna elke dag bij hem. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Argentinia schreef:
    (...)

    Wat is er met iemand als hij autisme heeft? ;o


    Autisme is een ontwikkelingsstoornis. Dan kun je niet, zegmaar, zelfstandig leven. Mensen met autisme zijn ook bijzonder intelligent.


    All this dampness is damp.