• rustig maar, ik ben niet zwanger.

    maar een aantal meisjes van school wel.
    Dit jaar zijn er 2 bevallen en er zijn er 3 zwanger.

    degene die bevallen zijn waren 15 & 18
    &
    degene die zwanger zijn zijn 14, 15 & 16.

    Is dit bij jullie op school ook zo erg?

    Semetal schreef:
    Nee, gelukkig niet. Ik zal ze dan keihard uitlachen (sorry ._.) Maar is gewoon RETARDED.


    (N)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nee,niet bij ons. Maar dat weten wij vaak niet omdat die apart les volgen dan.

    Semetal schreef:
    Nee, gelukkig niet. Ik zal ze dan keihard uitlachen (sorry ._.) Maar is gewoon RETARDED.

    bij ons is niemand zwanger, of zwanger geweest voor zover ik weet..
    nja leraressen dan, maar verder niet


    Never forget the things that make you smile

    bij ons is er vorig jaar iemand bevallen van 12


    You can't spell Draco Malfoy without DRAMA.

    Brazilie schreef:
    (...)

    Nope tenminste, ik heb het nog niet gehad (ga naar 3e)
    Merk je wel hea.
    :$



    Ik kreeg seksuele voortlichting toen ik 11-12 was
    ofzo.:|


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Medaillion schreef:
    bij ons is er vorig jaar iemand bevallen van 12

    Woow :|


    Get back motherfuckerz'

    bij mij op school is er wel zowizo 1 meisje zwanger, maar die zit in de 18+ klas ( MBO he, dan krijg je dat :P)

    maar dat vind ik nog niet eens zo bijzonder ;)
    me zus was ook al zwanger op dr 19 ;D


    I solemny swear i am up to no good

    Nee, niemand is er zwanger.
    Er is wel een gerucht dat er een derdejaar zwanger was, maar dat is niet waar.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nee


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Vorig jaar was er iemand, zij is bevallen een jaar geleden ongeveer en dit jaar is er ook iemand, ik schat 14/15 jaar? Die van vorig jaar was trouwens 14 toen ze zwanger werd en 15 toen ze beviel, dat denk ik toch.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Shade schreef:
    Niet dat ik weet.
    Volgens mij is er bij ons niemand zwanger, op wat leraressen na.


    None but ourselves can free our minds.

    Rooftops schreef:
    Vorig jaar was er iemand, zij is bevallen een jaar geleden ongeveer en dit jaar is er ook iemand, ik schat 14/15 jaar? Die van vorig jaar was trouwens 14 toen ze zwanger werd en 15 toen ze beviel, dat denk ik toch.

    die laatste leeftijden ook bij een meisje van mijn school.

    een oude vriendin van mij die was 16 toen ze haar eerste kind kreeg, inmiddels ben ik niet meer bevriend met haar zelf maar ze heeft inmiddels alweer een kind (ze is nu 18) en die kreeg ze met haar beste vriend -die dus ik een vriend van mij was- ik vind het een beedje dom van haar, zeker omdat ze al eerder is bevallen.. maargoed ze moet het zelf maar weten.. verder bij mij op school in mijn jaar 1 -4 vmbo net geslaagd n.n- maar die heeft abortus gepleegd en vorig jaar zat er een meisje in de 4e die niet haar diploma kon halen omdat ze net voor de examens moest bevallen..


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    een oude vriendin van mij die was 16 toen ze haar eerste kind kreeg, inmiddels ben ik niet meer bevriend met haar zelf maar ze heeft inmiddels alweer een kind (ze is nu 18) en die kreeg ze met haar beste vriend -die dus ik een vriend van mij was- ik vind het een beedje dom van haar, zeker omdat ze al eerder is bevallen.. maargoed ze moet het zelf maar weten.. verder bij mij op school in mijn jaar 1 -4 vmbo net geslaagd n.n- maar die heeft abortus gepleegd en vorig jaar zat er een meisje in de 4e die niet haar diploma kon halen omdat ze net voor de examens moest bevallen..


    dat is best wel zonde zeg.