• rustig maar, ik ben niet zwanger.

    maar een aantal meisjes van school wel.
    Dit jaar zijn er 2 bevallen en er zijn er 3 zwanger.

    degene die bevallen zijn waren 15 & 18
    &
    degene die zwanger zijn zijn 14, 15 & 16.

    Is dit bij jullie op school ook zo erg?

    heriotza schreef:
    (...)

    dat kan niet na 9 maanden

    maar omg 14 jaar?
    bij ons is niemand zwanger


    Misschien als de buik dikker is geworden??

    Bij ons zijn er veel roddels maar niet zo vaak iets van waar of ze doen abortus .


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Nee niemand.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    o_0 zwanger op je 14 en 15 vind ik wel heel erg :| en op je 15 al bevallen! ok ik ben zelf pas 12 en heb nog nooit gezoent en ik ga het echt niet zo vroeg doen!:S


    You are the dream. I am the dreamer.

    Nee,maar dat is echt wel erg joh :O!


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    Er is helemaal niemand zwanger. Maar wat er bij jouw op school gebeurd is niet echt normaal!:O

    2 meisjes uit mn klas hebben al een kind
    en volgensmij is er niemand zwanger

    Niet dat ik weet. Ik vind 14 toch wel heel erg jong ;o


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Somnium schreef:
    Nooit gehoord van condooms, de pil en andere voorbehoedsmiddelen ofzo? Daarbij vind ik die leeftijden zelfs al veel te jong om het te doen, laat staan om zwanger te worden. :'DD

    Uhm, nee. 0. Mijn school is nogal christelijk, het zou niet erg geapprecieerd worden moest er iemand zwanger zijn. Er zijn wel 4 leerkrachten bevallen dit trimester. :'D

    Dat eerste ja..


    Just try to live life to the fullest

    Nee, bij ons echt nooit iemand..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    holy f* ? 14 ? Dan zou ik nu een 1 jaar oude koter bij me zitten hebben. De gedachte alleen al. Misschien heb je een zwangersschap pact ofzo ? :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tss, zij gaan er later spijt van krijgen dat ze er zo vroeg aan begonnen, let maar op mijn woorden! Ze weten het nu nog niet maar later komen ze tot de ontdekking; They're ruined their own f*cking life! (:

    But that's not my problem. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    jemig ik moet er niet aan denken dat ik nu zwanger zou zijn:|
    Ik wacht mooi tot ik getrouwt ben.
    Mensen zeiden dat er vorig jaar iemand zwanger was, volgens mij was dat waar.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Bij mij 1 iemand. Mijn commentaar hou ik voor me :Y)