• De stelling van vandaag luidt:
    Zoenend op de foto gaan is asociaal

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    -kijkt naar mijn foto-
    hahahaha.
    Nee, ligt er gewoon aan hoe je erop staat.
    Het moet niet te overdreven zijn.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 8:32 ]


    Smiling but close to tears.

    LALALALALA schreef:
    Hangt er vanaf op welke manier je zoent.

    oneens


    Never mess with a girl, you get hurt

    huh , geen idee ? als je zelf een foto wil maken al zoenend is daar toch niets associaal aan ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Lawliet schreef:
    ik teken altijd zoenende manga popetjes :$ xD

    was ik van plan om ook te gaan tekenen vandaagxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Nee hoor, waarom? Je kunt er ook niet naar kijken als je het stom vindt XD


    Life is hard and then we die

    Oneens.
    Ik vind het zelf een beetje vreemd om foto's te maken terwijl je zoent. Dat zou ik zelf liever privé laten? Maar asociaal vind ik het niet.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik hou er zelf niet bepaald van als mensen allemaal foto's op hyves gaan zetten waarop je ziet dat ze zoenen. Dan kijk ik er ook gewoon niet naar, maar toch. Ik vind het eerder gewoon dat het privé is, en niet asociaal.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Asociaal vind ik het verkeerde woord, eerder ongepast. Op de foto is een kus leuk, maar een zoen niet.


    x

    Als het kwijl niet van je mondhoeken druipt vind ik het prima =P


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Oneens, ik vind het altijd wek schattig. Zo kun je laten zien dat je echt van iemand houdt, ik bedoel niet aan die persoon zelf, maar aan andere die daar buiten staan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niet prettig om naar te kijken, nee.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nerveus schreef:
    Oneens, ik vind het altijd wek schattig. Zo kun je laten zien dat je echt van iemand houdt, ik bedoel niet aan die persoon zelf, maar aan andere die daar buiten staan.

    Waarom zou je dat willen doen? ;p Het maakt toch geen bal uit of anderen zien dat je van elkaar houdt? Als je dat zelf maar weet ;p En dat hoef je alsnog niet zoenend te laten zien :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Best wel, lol. Maar soms heb je van die geniale foto's die er gewoon uitsteken. Zo zag ik laatst een Q-lid wiens vriend haar een lik op het gezicht gaf en ik lag helemaal plat :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Oneens. Ik maak ze soms met mijn vriendje, maar die houd ik voor mezelf.
    Ik vind het alleen niet zo leuk als mensen álleen maar foto's waar ze zoenen op hyves enzo zetten. Dat is een beetje te.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42