• Je verwacht natuurlijk altijd dat het de vrouwen zijn, die thuis zitten, uitgaan en genieten van het geld van hun rijke man. Maar wat als het de mannen zijn die met alle plezier het geld van hun hardwerkende voetballende vrouwen uitgeven? Whitney is het voorbeeld van een hardwerkende vrouw getrouwd met Fernando Torres.
    Zij is voetbalster en reist de wereld af naar allerlei clubs die haar geld aanbieden, terwijl hij thuis zit en met zijn vrienden geniet van het geld van zijn vrouw.
    En zo hebben we ook Rose, de nieuwe ploeggenoot van Whitney. Ook zij heeft precies hetzelfde probleem: haar man Cristiano Ronaldo geeft al haar geld uit. Het is net alsof hij er een sport van maakt. Als Rose tegenover Whitney komt wonen besluiten beide dat het genoeg is en de mannen eens mogen voetballen voor hun geld!

    Rollen:
    Ploeggenoot hoofdpersonen + Vriendinnetje van Wayne Rooney + Beste vriendin van de hoofdpersonen: VivaEspana
    Vriendin Whitney en Rose, vriendin Iker Casillas: Guitarsolo
    Vriendin + Ploeggenoot van Whitney en Rose & vriendin van Ibirahim Afellay: Reckless
    Ploeggenoot van Whitney en Rose en vriendin: xMILES
    Vriendin Rose en Whitney: Unusual
    Vriendin voetbalspeler / vriendin van Whitney en Rose: CloseToMe
    Vriendin Whitney & Rose + vriendinnetje Robinho: Argentina
    Ploeggenoot+Vriendin Whitney en Rose en vriendin Ricardo Kaka: Iriisxx
    Dé vriendin van Sergio Ramos: Agentina

    Informatie:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Foto+Beschrijving:
    Karakter:
    Extra:
    Hobbys (zit je in het team voetbal je automatisch wat me logisch lijkt ben je gewoon een vriendin hoeft het niet):


    Dus nu allemaal invullen! :Y)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 19:27 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Portugal schreef:
    (...)
    Hoeeee durf je. DOE ROBINHO :Y) :9~:9~:9~

    En Sergio dan. (nerd) Ik kan hem niet achterlaten -cry-


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Argentina schreef:
    (...)
    En Sergio dan. (nerd) Ik kan hem niet achterlaten -cry-

    Dan doe je allebei stiekem ;x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Allemaal invullen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol: Vriendin Carl Valeri / vriendin van Whitney en Rose.
    Voetballer: Carl Valeri
    Naam: Anna
    Achternaam: Michaelson
    Foto+Beschrijving:
    Anna
    Ze heeft lang donkerbruin tot zwart haar en grijze ogen. Ze heeft een dun postuur en is ongeveer 1.72.
    Karakter:
    Anna is grappig, spontaan en avontuurlijk. Daarnaast is ze ontzettend aardig, maar dat duurt altijd even. Ze komt namelijk snel arrogant over en bitchy. Ze heeft een muur om haar heen gebouwd en het duurt jaren voordat je daar doorheen komt. Iets wat haar vriendinnen Whitney en Rose al veel sneller lukte. Haar levensmotto is rules are there to be broken, een motto dat haar nog vaak genoeg in de problemen brengt.
    Extra:
    Anna is toen ze 11 was verhuist vanuit Amerika naar Spanje/Portugal. Haar ouders wilden haar niet meer in huis hebben en ze kon vanaf toen terecht bij haar oom en tante. Sindsdien heeft ze totaal geen contact meer met haar ouders.
    Op de middelbare school leerde ze Whitney en Rose kennen, sindsdien zijn de drie beste vriendinnen. Met haar twee vriendinnen verloor ze een beetje contact maar later werd deze hersteld toen ook Anna van voetballen ging houden. Net zoveel als haar vriendinnen al deden, ook al houdt Anna van de sport spelen kan ze niet. Hoeveel ze ook probeert.
    Toen ze 17 was is ze een zomer gaan backpacken in Australië, hier ontmoette ze Carl. Hij heeft haar geleerd om van voetballen te houden en hij probeert haar ook vaak genoeg te leren spelen. Ook al pikt ze het nog steeds niet op.
    Net zoals Carl zelf is Anna van Italiaanse afkomst. Haar vader is een Italiaan die zijn grote liefde in Amerika achterna ging.
    Hobbys:
    Anna is heel creatief, een van haar grootste hobby's is dan ook muziek. Ze speelt gitaar en probeert af en toe ook een beetje te zingen, maar dit houdt ze het liefst tussen de douche en haar. Voetbal is ondertussen ook een van haar grootste hobby's geworden, hoe moet het ook anders? Als je omringt wordt door voetballers.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 20:17 ]


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Zo.. Eindelijk klaar..
    Na bijna 2 keer uitvallen &
    Een goed plaatje zoeken..
    Hmm..
    Volgens mij heb ik nooit zo hard mijn best gedaan voor een rol xD


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    CloseToMe schreef:
    Zo.. Eindelijk klaar..
    Na bijna 2 keer uitvallen &
    Een goed plaatje zoeken..
    Hmm..
    Volgens mij heb ik nooit zo hard mijn best gedaan voor een rol xD

    Moet je wel zeggen welke voetballer je wilt(nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Speciaal voor Rose (flower)
    Rol: Vriendin Whitney & Rose + vriendinnetje Robinho.
    Naam: Ebony Amore
    Achternaam: Soler
    Foto+Beschrijving: Ebony Ebony is niet zo lang, maar wel slank. Ze draagt ook graag hakken en korte broeken. Ze heeft grijs-groene ogen, die er soms blauw uitzien door de kleur van haar kleren. Ze heeft lang donkerbruin haar met een slag er in.
    Karakter: Lief, aardig, valt makkelijk mee te praten en past in bijna elke groep. Toch kijkt ze goed uit wie ze als vrienden kiest. Als het nodig is kan ze goed voor zichzelf of voor anderen opkomen, maar ze blijft zelf liever uit de gevarenzone. Als die camera's die de voetballers volgen, dat hoeft van haar niet.
    Extra: Ebony heeft een katje, Diablo, waar ze heel veel van houdt. Verder heeft ze vele schetsboeken vol met dingen die ze tegenkomt, zodat ze alles kan terugkijken en onthouden.
    Hobbys: Zwemmen, duiken, zeilen. Lekker op het strand liggen en niets doen. Aan de andere kant vind ze het ook wel eens leuk om te voetballen, te mountainbiken. Iets sportiefs dus. Ze kan levensecht tekenen, maar laat het nooit zien, alleen Robson en haar beste vriendinnen weten het.

    Sergio Ramos zen vriendin komt er zo aan :Y)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 19:11 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Portugal schreef:
    (...)
    Moet je wel zeggen welke voetballer je wilt(nerd)

    Het staat er :Y)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Rol: Ploeggenoot+Vriendin Whitney en Rose en vriendin Ricardo Kaka
    Naam: Payton
    Achternaam: d’Ancona
    Foto+Beschrijving:[url] http://userserve-ak.last.fm/serve/500/25219871/Ashley+Tisdale+Guilty+Pleasure+Photoshoot++It.jpg[/url]
    Payton heeft lang bruinhaar en stralende bruine ogen. Ze heeft een olijfkleurighuid, een mooi figuur en heeft precies de goede lengte.
    Karakter: Payton is een vriendelijk, 20 jarig meisje met een hart van goud. Ze is close met haar familie en vrienden en heeft ook alles voor ze over. Payton is betrouwbaar, behulpzaam, prettig gestoord, sociaal en ontzettend zorgzaam over iedereen. Sinds de scheiding tussen Kaka en zijn ex, Caroline Celico woont zijn zoontje (Luca) bij Payton en Kaka en gaat hij in de vakanties naar zijn moeder. Payton is gek op Luca en zou door het vuur voor het kleine jongetje gaan. Ondanks dat Payton het ontzettend druk heeft met voetbal probeerd ze een goed moederfiguur te zijn voor Luca.
    Extra: Payton moet altijd in iedere stad waar ze ooit is geweest geshopt hebben, ze heeft een jonger zusje van 15 jaar, haar moeder is half Frans, half Nederlands en haar vader is Portugees.
    Hobbys:Voetballen(Payton is middenvelder), Feesten, leuke dingen doen met haar familie, shoppen, films kijken, mode, reizen, vakanties.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 18:57 ]


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    Argentina schreef:
    Speciaal voor Rose (flower)
    Rol: Vriendin Whitney & Rose + vriendinnetje Robinho.
    Naam: Ebony Amore
    Achternaam: Soler
    Foto+Beschrijving: -ik kan nog even geen foto kiezen. (krul) Maargoed. Ebony is niet zo lang, maar wel slank. Ze draagt ook graag hakken en korte broeken.
    Karakter: Lief, aardig, valt makkelijk mee te praten en past in bijna elke groep. Toch kijkt ze goed uit wie ze als vrienden kiest.
    Extra: Ebony heeft een katje, Diablo.
    Hobbys: Zwemmen, duieken, zeilen. Lekker op het strand liggen en niets doen. Aan de andere kant vind ze het ook wel eens leuk om te voetballen, te mountainbiken. Iets sportiefs dus.

    Sergio Ramos zen vriendin komt er zo aan :Y)


    ROBINHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :9~:9~ Hij is een schatjeeee <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)

    ROBINHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :9~:9~ Hij is een schatjeeee <3

    Jaja. :9~
    En ook zo van ons.
    Ik heb hem aangepast, misschien dat er nog iets bijkomt ofzo, maargoed. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    xMILES schreef:
    Rol: Ploeggenoot van Whitney en Rose =]
    Naam:Jacky Ramona
    Achternaam:Fields
    Foto+Beschrijving: Jacky
    Jacky heeft lang blond krullerig haar, meestal los. Ze heeft licht blauwe ogen, die erg kil kunnen staan maar wanneer ze lacht altijd meedoen. Ze is zo rond de 1.80 groot en draagt dus nooit hakken omdat ze zo-ie-zo bijna altijd boven iedereen uitkomt. Ze houdt van ruime t-shirts die lekker zitten, ripped skinny jeans eronder en om het af te maken een paar addidas sneakers.
    Karakter: Jacky soms ook wel voor de lol Jack genoemd is een echte tomboy. Ze is opgegroeid in een groot en niet echt rijk gezin en ze heeft 5 broers dus kan je het haar niet echt kwalijk nemen, wanneer ze nieuwe kleren nodig had kreeg ze gewoon de oude kleren van haar broers. Ze leeft voetbal en dat was vroeger niet anders, vaak was ze urenlang buiten aan het oefenen. Soms met haar broers maar vaak alleen. Ze had het niet zo op mensen want ze werd vaak gepest. Ze is opgegroeid tot ze nu is, een hardwerkenden, ambitieuse jonge vrouw die veel wil bereiken in de voetbalwereld. Ze is niet op haar mondje gevallen en als iets haar niet aanstaat zegt ze het ook meteen. Ze is eerlijk en haat het als mensen liegen en schijnheilig doen. Ze hecht veel waarde aan vriendschap waarschijnlijk omdat ze die vroeger niet veel had, ze zou alles doen voor haar vrienden.
    Extra: Jacky is verslaafd aan sneakers en in elk land ze komt koopt ze ze, ze heeft nu al een serieuze collectie met veel limited-editions. In het team ging ooit het gerucht dat ze op meisjes viel. Ze heeft toen gezegd dat ze zowel op jongens als op meisjes valt, en ze heeft nu al een jaar een relatie met haar huisgenoot Lily. Ze is geboren en getogen Portugal in Lagos, waar haar broer nu een toeristisch winkeltje is begonnen. Ze probeert zo veel mogelijk bij haar roots te blijven en houdt van de portugese cultuur. Haar vader is geboren in Canada en ontmoette tijdens een vakantie haar moeder en die zelfde vakantie nog zijn ze getrouwd. Ze scheidde toen Jacky 2 was en toen stond haar moeder er alleen voor. Jacky stopte met school toen ze 15 was om te gaan werken, iets waarop ze tot de dag van vandaag nog spijt van heeft. Gelukkig heeft ze altijd voetbal gehad waarop ze altijd op kon bouwen.
    Hobbys: Voetbal, muziek, films, sneakers verzamelen, vrienden, and more


    had het nog ff aangepast (A)


    Love is overrated

    ROSE GÉÉÉF ME DIE ROL ANDERS GA IK DREIGEN.
    Want ik moet een ton kleren gaan strijken en dat wil ik doen voordat ik wil gaan zien hoe Duitsland -hopelijk- ingemaakt wordt. (nerd)
    Doei, lieve Abrikoos. -oja, ik wil ze wel alledrie eh?-


    we've only said goodbye with words

    Rol: Dé vriendin van uitsloveraapje. :9~ -oftwel Sergio Ramos-
    Naam: Lyra -zeg Laira- Gabriella.
    Achternaam: Rivera Sanchez
    Foto+Beschrijving: Lyra. Lyra is lang en slank, en wordt dan ook vaak aangezien voor model, wat ze niet is -en niet wil zijn-. Ze heeft lichtblond haar en donkerbruine ogen. Dit maakt haar trouwens niet sletterig. Lyra draagt praktisch alles waar ze zich goed in voelt en haar mooi staat.
    Karakter: Open, vrolijk, maar staat meestal niet in het middelpunt van belangstelling, wat van haar ook niet zo nodig hoeft. Verder houdt ze wel van een feestje en kan ze behoorlijk veel drinken. Lyra is prettig gestoord en vriendinnen bellen haar meestal op als ze zich vervelen omdat Lyra wel weer iets verzint. Het is alleen wel moeilijk om echt alles over haar te weten te komen. Ze heeft een soort muur om haar heen gebouwd.
    Extra: Lyra woont bij Sergio in Madrid, maar dan wel aan de overkant van de straat. Ze is lid van de medische staff van Real Madrid. -kijk maar even wat je kunt gebruiken- Ze is 21 jaar.
    Hobbys: Lyra vindt het leuk om paard te rijden, wat wel een beetje moeilijk gaat in de stad. Verder houdt ze heel erg van reizen, en als het even kan/mag gaat ze met het team mee.
    (krul)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 19:09 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Reckless schreef:
    ROSE GÉÉÉF ME DIE ROL ANDERS GA IK DREIGEN.
    Want ik moet een ton kleren gaan strijken en dat wil ik doen voordat ik wil gaan zien hoe Duitsland -hopelijk- ingemaakt wordt. (nerd)
    Doei, lieve Abrikoos. -oja, ik wil ze wel alledrie eh?-

    Renée gaat zo bekend maken :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3