• Je verwacht natuurlijk altijd dat het de vrouwen zijn, die thuis zitten, uitgaan en genieten van het geld van hun rijke man. Maar wat als het de mannen zijn die met alle plezier het geld van hun hardwerkende voetballende vrouwen uitgeven? Whitney is het voorbeeld van een hardwerkende vrouw getrouwd met Fernando Torres.
    Zij is voetbalster en reist de wereld af naar allerlei clubs die haar geld aanbieden, terwijl hij thuis zit en met zijn vrienden geniet van het geld van zijn vrouw.
    En zo hebben we ook Rose, de nieuwe ploeggenoot van Whitney. Ook zij heeft precies hetzelfde probleem: haar man Cristiano Ronaldo geeft al haar geld uit. Het is net alsof hij er een sport van maakt. Als Rose tegenover Whitney komt wonen besluiten beide dat het genoeg is en de mannen eens mogen voetballen voor hun geld!

    Rollen:
    Ploeggenoot hoofdpersonen + Vriendinnetje van Wayne Rooney + Beste vriendin van de hoofdpersonen: VivaEspana
    Vriendin Whitney en Rose, vriendin Iker Casillas: Guitarsolo
    Vriendin + Ploeggenoot van Whitney en Rose & vriendin van Ibirahim Afellay: Reckless
    Ploeggenoot van Whitney en Rose en vriendin: xMILES
    Vriendin Rose en Whitney: Unusual
    Vriendin voetbalspeler / vriendin van Whitney en Rose: CloseToMe
    Vriendin Whitney & Rose + vriendinnetje Robinho: Argentina
    Ploeggenoot+Vriendin Whitney en Rose en vriendin Ricardo Kaka: Iriisxx
    Dé vriendin van Sergio Ramos: Agentina

    Informatie:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Foto+Beschrijving:
    Karakter:
    Extra:
    Hobbys (zit je in het team voetbal je automatisch wat me logisch lijkt ben je gewoon een vriendin hoeft het niet):


    Dus nu allemaal invullen! :Y)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 19:27 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    JAAA. Ik heb verdomme een rol, man.
    Dankjewel. (flower)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Reckless schreef:
    Oké, nu ben ik echt foetsie (cat)
    Doei, Abrikoos, Renée, Lotte, Nienke (toch? :3), Samira -als die on is wahah- en de rest. (krul)

    En Ghana moet winnen :9~

    Doei Mozzarella meisje <3(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reckless schreef:
    Oké, nu ben ik echt foetsie (cat)
    Doei, Abrikoos, Renée, Lotte, Nienke (toch? :3), Samira -als die on is wahah- en de rest. (krul)

    En Ghana moet winnen :9~

    Ja, dat ben ik. :Y)
    Haha, dat vind ik ook, dan flikkert DE eruit.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    THANK YOU, THANK YOU!!
    Woehoe! Ik heb een rol!
    Hoe awesome!

    x.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Yeah, Rose is aan het schrijven -denk ik-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Yeah, Rose is aan het schrijven -denk ik-

    Ik ben dat plaatje terug zoeken haha. Die ene die jij had gestuurd ik ben em kwijt (huil)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik ben dat plaatje terug zoeken haha. Die ene die jij had gestuurd ik ben em kwijt (huil)

    Nu heb je ze weer!
    Jammer dat dat andere niet lukte!
    Anders ga jij schrijven en ik dat andere proberen want dat was vet!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    http://www.quizlet.nl/stories/23736/voetbalmannen/?message=247
    Neem alvast een abo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mag ik nog een rol invullen (krul)?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Mag ik nog een rol invullen (krul)?

    Ja dat mag. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3