• Ik heb het even gekopieerd van een eerder topic :'D.

    Jullie mogen allemaal jullie voorganger om wat voor reden dan ook een ban geven! (Geen echte natuurlijk)
    Het maakt niet uit om wat voor reden dan ook!

    Bijvoorbeeld:
    Persoon 1: Ik ban jou omdat je dit gelezen hebt.
    Persoon 2: Ik ban jou omdat je lang haar hebt.
    Persoon 3: Ik ban jou omdat jij persoon 1 gebanned hebt.

    Etc.

    Ik begin: Ik ban jou omdat ik net de laatste was om te bannen, en ik nu dus een nieuw topic moest openen :') En daar eigenlijk gewoon te lui voor ben ;d


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Ik ban jou omdat mijn chinchilla een echte diva is.
    En omdat zij jou ook lief vind ^^


    You’re falling into history.

    Ik ban jou omdat diva's cool zijn ;3 en ik me afvraag hoe jou chinchilla mij lief kan vinden xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou omdat mijn chinchilla dan wel lui is, dik en wit. Maar ik lees wel alles voor aan haar over wat er over haar word gezegt :Y)
    En ze reageerde daarnet nogal... speciaal.


    You’re falling into history.

    Ik ban jou, omdat ik niet heb gezegd dat je chinchilla lui is ;o. Maar nu voel ik me vereerd omdat jou chinchilla speciaal reageerde en volgens jou mij dus lief vindt ;3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou omdat ze het leuk vind dat je denkt dat ze lief is.
    En ze reageerde door op mijn hoofd nog wel --' te beginnen rondspringen. Hoe houd daar dikke lijf dat vol? ;D


    You’re falling into history.

    Ik ban jou, omdat ik me dat ook afvraag xd en het nogal knap vind dat ze op je hoofd kan rondspringen xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou omdat ik getoupeerde haren heb. MET kleurtjes :D
    En dat ze daar volgens mij wel genoeg ruimte heeft, het staat nogal... bol ;p


    You’re falling into history.

    ik ban jou, omdat ik dan stiekem jaloers op jou haar ben ;o. En ik dan ook wel denk dat ze dan genoeg ruimte heeft als het nogal bol staat xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou omdat ik je een foto kan geven van mijn haar x)? Neen niet van mij, want dat staat nog niet op deze computer, maar wel van het kapsel :Y)
    + ik heb het gevoel alsof wij dit topic volzetten ;D


    You’re falling into history.

    Ik ban jou, omdat je dat maar eens moet doen ja ;D. want ik ben benieuwwdd ;d.
    En ik heb ook het gevoel alsof wij dit hele topic onderspammen xd haha.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou, omdat ik weer terugben van het pizzauitje, en het -kuch- geweldig was, en jullie blijkbaar al 'n nieuw 'ban'topic hebben geopend (nerd)


    wth.

    Ik ban jou, omdat je daar helemaal gelijk in hebt xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou omdat dit ding dus mijn haar is ^^
    niet uitlachen eaah ;D


    You’re falling into history.

    Ik ban jou, omdat ik je daarom niet uit ga lachen want ik dat haar echt gaaaaf vind ;d dus jou haar ook! En als ik je uit zou lachen kun je mij ook uitlachen om mijn haar :Y)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ban jou omdat ik dat nooit zou doen + omdat we al een heel gesprek hebben :p


    You’re falling into history.