• Hjj,,
    ik zoek raad. Wat vinden jullie: seks na 3 maanden, te snel of niet??
    Het zit namelijk zo,, myn vriend en ik willen graag een stapje verder gaan,, maar in de zomervakantie zal het niets worden aangezien hy 2 maanden naar zijn geboorteland ( Servië) gaat :S en we zijn bang dat het misschien nog te vroeg is...?
    Wat vinden jullie?? En als het te snel, wanneer vinden jullie dan dat het wel kan??

    Xx(K)

    Ikzelf vind het niet te vroeg hoor.


    it's so empty living behind these castle walls

    Het is te snel als je je er niet prettig bij voelt. Maar als jullie het allebei willen, zie ik geen reden om het niet te doen.
    (Bij mij was het ook ongeveer na 3 maanden)


    I clicked my heels and wished for you.

    HAMBURGERR schreef:
    Ja idd, jullie moeten op je eigen gevoel afgaan.
    Als jullie vinden dat jullie er klaar voor zijn?


    None but ourselves can free our minds.

    Haha, nee, dat vind ik niet te snel. Ik zal maar niet zeggen hoe snel ik was.


    Life is hard and then we die

    Ik vind dat vroeg :'] Maar misschien zal dat bij mij later ook zo gaan als ik de juiste heb ontmoet en me daar goed bij voel. Hoewel ik denk van niet, but yeah...
    In elk geval: no worries, na 3 maanden seks is gemiddeld in Nederland (althans volgens een peiling 4 jaar terug).

    En als jullie nu twijfelen, dan zou ik het afraden. Twijfel = niet doen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 12:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ik vind dat vroeg :'] Maar misschien zal dat bij mij later ook zo gaan als ik de juiste heb ontmoet en me daar goed bij voel. Hoewel ik denk van niet, but yeah...
    In elk geval: no worries, na 3 maanden seks is gemiddeld in Nederland (althans volgens een peiling 4 jaar terug).

    En als jullie nu twijfelen, dan zou ik het afraden. Twijfel = niet doen.

    Ik woon niet in nl xD
    Ik woon in België!! xD hier zal het wel wat anders liggen :P

    Xx

    xLilian schreef:
    Je moet op je gevoel afgaan,
    Als je je er goed bij voelt is het precies de goede tijd :3
    & als je twijfelt moet je het nooit doen (:

    Ivan schreef:
    Ik vind dat vroeg :'] Maar misschien zal dat bij mij later ook zo gaan als ik de juiste heb ontmoet en me daar goed bij voel. Hoewel ik denk van niet, but yeah...
    In elk geval: no worries, na 3 maanden seks is gemiddeld in Nederland (althans volgens een peiling 4 jaar terug).

    En als jullie nu twijfelen, dan zou ik het afraden. Twijfel = niet doen.


    Het is pas te snel als één van jullie dat te snel vind gaan.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Als het voor jou -en hem- goed voelt is er niets mis mee?
    Drie maanden is heus niet te snel, als je echt om elkaar geeft.


    hoi, jij bent leuk.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Ik woon niet in nl xD
    Ik woon in België!! xD hier zal het wel wat anders liggen :P

    Xx

    Ik denk niet dat dat veel zal schelen?


    hoi, jij bent leuk.

    Paraguay schreef:
    Ik weet niet. Het lijkt alsof je twijfelt. Als je twijfelt moet je het zeker niet doen. Wacht die twee maanden, en als het na twee maanden echt nog goed gaat, is jullie relatie het misschien wel waard. Why in a rush als jullie langer met elkaar kunnen zijn?
    Precies. Bij twijfel gewoon niet doen. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Darlien, dat ligt aan jullie beide. Of jullie er klaar voor zijn of niet. Daar kan niemand anders voor beslissen. Maar als je niet zeker bent, zou ik toch nog maar wachten. Kan nooit kwaad, hé liefje. x


    Some people make the world special just by being in it

    Sorry, maar daar ga ik geen advies op geven. Doe wat jou het beste lijkt. Zoals ik het kan lezen twijfel je nog. Dan, nooit doen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    als je jezelf er goed bij voelt en het graag wilt,dan kun je het doen.
    Er staan geen tijden op,mocht je bv. al na 1 maand je er goed bij hebben gevoeld,had je het zelfs dan al kunnen doen.
    Het gaat er gewoon om dat je jezelf op je gemak voelt bij elkaar,en je vindt dat je er klaar voor bent.


    everybody needs a song.