• Hjj,,
    ik zoek raad. Wat vinden jullie: seks na 3 maanden, te snel of niet??
    Het zit namelijk zo,, myn vriend en ik willen graag een stapje verder gaan,, maar in de zomervakantie zal het niets worden aangezien hy 2 maanden naar zijn geboorteland ( Servië) gaat :S en we zijn bang dat het misschien nog te vroeg is...?
    Wat vinden jullie?? En als het te snel, wanneer vinden jullie dan dat het wel kan??

    Xx(K)

    PUKKELxDING schreef:
    Haha, nee, dat vind ik niet te snel. Ik zal maar niet zeggen hoe snel ik was.

    Dan wil je helemaal niet weten hoe snel ik was xd

    Maar als je twijfelt moet je het nooit doen (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Als je je er goed bij voelt: doen.
    Al deed ik het pas na 5 maanden (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als je er goed bij voelt moet je het gewn doen. Maar anders wachten jullie gwn nog ff. Dan blijft er ook nog een beetje spanning bij ^^


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    DevilQueen schreef:
    Als je er goed bij voelt moet je het gewn doen. Maar anders wachten jullie gwn nog ff. Dan blijft er ook nog een beetje spanning bij ^^

    De spanning blijft altijd wel hoor, dus daar hoef je het niet voor te doen :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk niet dat je er 100% zeker van bent, althans, dat blijkt uit de reden waarom je dit topic opent. Dus ook al heb je maar 1% twijfel: Niet doen. Je moet het pas doen als jij er klaar voor bent.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Als je er echt klaar voor bent is het nooit te vroeg of te laat, gewoon doen dan zou ik zeggen :) maar wel safe hè Xp ROCK HARD, F*** SAFE:Y)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik en mijn vriendje zijn pas na 9 maanden verdergegaan, maar dat kwam nog door andere dingen. Als je twijfelt moet je er niet aan beginnen en kun je beter die twee maanden nog wachten..

    Ik zou zeggen ga op je gevoel af zoals al eerder werd gezegt, je moet jezelf afvragen wil je dit wel, is dit de juiste keus. Het hangt er maar net vanaf hoe jullie relatie in elkaar zit.


    ik verveel me de takkeklere

    Bij twijfel nooit doen. Bij mij heb ik het na 2 maand gedaan :'D


    -

    Als jij je er fijn bij voelt, moet je het doen, anders niet.


    Never give up on things that make you smile.

    Als jullie nu al twijfelen of het te vroeg is kan je er gif op in nemen dat jullie inderdaad te vroeg zijn. Als je echt klaar bent voor seks denk je namelijk niet over dat soort dingen na en gebeurd het gewoon. :) Als dat bij jullie na drie maanden al is, dan is dat gewoon zo. Niemand heeft zich te bemoeien met jullie seksleven, dus als jullie er klaar voor zijn is het nooit te vroeg.


    x

    Als jullie vinden dat het te snel is.. dan moeten jullie misschien nog wachten?
    Op dat gebied staat geen tijd, maar het is het gevoel dat telt!

    ik zou wachten, maar als je twijfelt dan NOOIT doen ;) want dan krijg je 9 van de 10 keeer spijt


    When the world stops turning.....

    Ik zou wachten.Het is je eigenkeus.
    Is het wel je ware? En dan vraag jij je zeker af, hoe moet ik het weten?Noem paar dingen op wat je niet leuk vind aan hem en wel leuk. Maar dan moet je wel eerlijk zijn. Als het de slechte kant op gaat, moet je geen seks hebben!

    Persoonlijk vind ik het te vroeg, maar dat kan aan mij liggen. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt, als jij er klaar voor ben moet je het gewoon doen, denk ik.


    Hope goes lost but never dies.