• Hjj,,
    ik zoek raad. Wat vinden jullie: seks na 3 maanden, te snel of niet??
    Het zit namelijk zo,, myn vriend en ik willen graag een stapje verder gaan,, maar in de zomervakantie zal het niets worden aangezien hy 2 maanden naar zijn geboorteland ( Servië) gaat :S en we zijn bang dat het misschien nog te vroeg is...?
    Wat vinden jullie?? En als het te snel, wanneer vinden jullie dan dat het wel kan??

    Xx(K)

    Trouwens; nu je dit aan ons vraagt vind ik -persoonlijk- al een slecht teken.
    Waarom zouden wij moeten zeggen of we het te vroeg vinden? Jij gaat het misschien doen, wij niet. Je hoeft niets te vragen als je weet dat je er klaar voor bent.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    En bedankt Shana!! xD
    Ik weet dat gy uwe pieter beter vind xD En das nrml ma myn liefje is tog ng altyd de beste!! xD

    Persoonlijk vind ik het voor mij te vroeg, maar ik kan niet over jullie oordelen.
    Aangezien je twijfelt zou ik het niet doen,zo iets moet je alleen maar doen als je het echt zeker weet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Okeee laat maar. Dit topic is kapot oud ..

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 18:27 ]


    -

    HAHA. Inderdaad. Oud topic. Lol. Ik heel verhaal getypt :'D

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 18:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waarom wordt dit topic de lucht in gepleurd met een quote? Die twee zijn allang uit elkaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    CERSAM schreef:
    Ja idd, jullie moeten op je eigen gevoel afgaan.
    Als jullie vinden dat jullie er klaar voor zijn?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    TheBoss schreef:
    Waarom wordt dit topic de lucht in gepleurd met een quote? Die twee zijn allang uit elkaar.

    woooow, dat had ik niet gezien, hahaha.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    al uit elkaar? :'D
    haha.

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 22:46 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lol, ik had al een hele reactie klaar enzo haha D:


    Trust me. I'm the doctor

    Clueless schreef:
    Ik weet niet. Het lijkt alsof je twijfelt. Als je twijfelt moet je het zeker niet doen. Wacht die twee maanden, en als het na twee maanden echt nog goed gaat, is jullie relatie het misschien wel waard. Why in a rush als jullie langer met elkaar kunnen zijn?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    -of, fuck, dit topic is al gewoon té oud ;'D-

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 13:52 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'