• Ik ben er vandaag weer achtergekomen waarom ik niet zo van het strand hou ._.
    Ik ben verbrand -ookal heb ik me 5 keer ingesmeerd, no joke-, ik heb een verkoudheid opgelopen vanwege de ijskoude zee waarin me vriendinnen me zo'n beetje dwongen om erin te gaan -en me vervolgens in duwde omdat ik er niet in wou-, en zand tussen me reet ;D.
    Maar het -zo'n beetje enige- chille aan het strand vind ik wel dat het lekker warm is n_n.
    Nog meer ik-hou-niet-zo-van-het-strand-mensjes? D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik hou van het strand. Alleen mijn rug is op het moment knalrood, en ik kan nergens meer tegenaan leunen. Dus dat is even wat minder D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben ook niet dol op het strand. Ik vind de zee altijd zo smerig. En in het zand bah.


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Ik ben ook niet dol op het strand. Ik vind de zee altijd zo smerig. En in het zand bah.


    Haha, idd (:. En als je dan uit het water komt plakt al dat zand aan je D:.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ik hou juist wel van het strand :)
    woon in Brabant dus helaas kan ik bijna nooit daadwerkelijk naar het strand gaan :(

    Ik hou van zwemmen, maar ik haat het strand. Geef mij maar het zwembad.


    *~* Proud Luxury *~*

    Ik hou van het strand! Het enige wat ik irritant vind is zand tussen mijn tenen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Je t'aime la plage_O_
    Ja.. Moet nog even werken aan mijn Frans. -kuch-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik hou niet zo van het strand. Iedereen die naar je toch niet zo perfecte lichaam kijkt. Het zand wat overal -en dan echt overal- komt te zitten. Het koude water. Nee, geef mij maar wat anders.


    Music is the new sex

    Ik vind het strand helemaal niets, net als dat ik zwemmen haat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik niet echt. Zwemmen vind ik ook niet alles ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ook niet. De zee stinkt en er zijn altijd veel te veel mensen.
    In andere landen vind ik het nou weer wel leuk.


    Your make-up is terrible

    Ik hou ook niet zo heel erg van het strand. Als het mooi weer is, is het er zo druk en als het hard waait, waait het zand in je ogen. En je haar wordt heel snel vet van de zeelucht.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik hou ook niet van het strand. Ik haat het niet, maar het zand is wel irritant, en van het zeewater gaat mijn eczeem jeuken:(
    Alleen ben ik wel weer zo lucky dat ik bijna nooit verbrand. xD


    Felix

    Spain schreef:
    Ik vind het strand helemaal niets, net als dat ik zwemmen haat.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik hou van het strand als het niet vies. Gewoon mooi blauw water enzo. En dan moeten er niet van die nege visjes in zwemmen hahah.


    The way we live, is the way we die