• Neen, valt best wel mee hoor. Maar ik heb jullie creatieve hulp nodig ^^. Ik word deze zomer 18 en ik wil na 18 jaar eens een geslaagd feestje geven, zonder dat er problemen bij te pas komen.
    Nou had ik wel al het idee, om gewoon 's avonds een BBQ te doen voor vrienden. Wij hebben wel redelijk wat grond, dus dat zit dan wel goed. Maar ik wil in de dag dan met de mensen dat ik uitnodig nog iets gaan doen. Anders vind ik het een beetje, saai. En niet speciaal genoeg. [/je wordt maar 1 keer 18]. Dus ik vraag me af, of er hier mensen zijn, die misschien leuke ideetjes hebben om te doen? [/kom niet met zwemmen of bowlen af, want dat vind ik nu ook niet echt een geweldige 18e verjaardag activiteit].

    Bungeejumpen, paintballen, lasershooten.


    All was well.

    Paintballen (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    JBM schreef:
    Bungeejumpen, paintballen, lasershooten.

    Ik denk niet dat er dan veel mensen gaan afkomen die zoveel geld zelf willen betalen voor een verjaardag feest waar ze zelf zijn bij uitgenodigd. [/ik dacht er zelf ook al aan hoor, toen ik dus bij het feit kwam, dat ze waarschijnlijk niet willen betalen voor iets waarbij ze zijn uitgenodigd].

    Ja, paintballen! Das zo gaaf. En natuurlijk een megalange slinger ballonnen maken en ermee door de stad lopen _O_

    Ik vier mijn feest in de Filippijnen en zodra Filipino's weten dat je 18 wordt - wat daar een grote gebeurtenis is - dan is het hek van de dam.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geef een schuurfeest:D Met bbq en alles ( je zou altijd een kleine vergoeding kunnen vragen ) en 's avonds met zijn allen stappen naar een discotheek of leuke tentfeest??


    La credenza è una medicina contro il timore

    Straaandfeest _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dorpsgek schreef:
    Straaandfeest _O_

    Exactly! En als je dan klaar bent, groot kampvuur erbij, een gitaaaaar. Jammmm._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paraguay schreef:
    (...)
    Exactly! En als je dan klaar bent, groot kampvuur erbij, een gitaaaaar. Jammmm._O_

    Als jij dat doet op je verjaardag, dan kom ik af! _O_


    All was well.

    Dorpsgek schreef:
    Straaandfeest _O_

    Het strand is niet echt bij mij in de buurt ^^

    wunschen schreef:
    (...)
    Het strand is niet echt bij mij in de buurt ^^

    Een nepstrand?,misschien naar een pretpark(al kost dat wel geld). Of anders misschien naar het stad? Of 's middags een BBQ en dan s'avonds uitgaan. Of in een tent slapen.

    B e a c h P a r t y (yeah)


    Keep on smiling

    wunschen schreef:
    (...)
    Het strand is niet echt bij mij in de buurt ^^


    ow te laat gezien dat het niet in je buurt is sorry..


    Keep on smiling

    Nou, ik heb misschien wel een idee gekregen. Gewoon een avonddiner ergens op een speciale locatie, een eeuwenoud kasteel of zo iets. Ik wil echt iets speciaals en anders doen als een typisch feest. ^^

    wunschen schreef:
    Nou, ik heb misschien wel een idee gekregen. Gewoon een avonddiner ergens op een speciale locatie, een eeuwenoud kasteel of zo iets. Ik wil echt iets speciaals en anders doen als een typisch feest. ^^


    Ja das wel een leuk idee! :'D Dresscode: iedereen is verplicht om avondkleding (jurken etc.) aan te doen? :'3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.