• Oké. Ik moet dus zometeen voor anderhalf uur in de trein zitten. In me eentje! Ik moet dus eerst van centraal station naar rotterdam centraal daar moet ik een kaartje kopen voor Goes. En dan moet ik de trein van Vlissingen nemen en via daar uitstappn de bus nemen. Ik weet niet eens waar het allemal ligt.
    Maar oké wat moet ik zolang in me eentje in de trein doen???????????


    So far away..

    Muziek luisteren, vogelnestjes tellen, figuren in de wolken zien te vinden, dichten, lezen,
    & toen was m'n inspiratie op :]


    wth.

    Laptop meenemen, muziek luisteren, tijdschrift lezen, mensen kijken =3


    ars moriendi

    Neem een boek mee, iPod/mp3 speler luisteren, ...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zet altijd muziek op, en staar dan naar buiten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lezen, muziek luisteren, sudoku boekje, kruiswoord puzzel boekje.

    haaha nee. Ik weet niet?


    The way we live, is the way we die

    Muziek luisteren


    Vampire Heart.

    Riverside schreef:
    Oké. Ik moet dus zometeen voor anderhalf uur in de trein zitten. In me eentje! Ik moet dus eerst van centraal station naar rotterdam centraal daar moet ik een kaartje kopen voor Goes. En dan moet ik de trein van Vlissingen nemen en via daar uitstappn de bus nemen. Ik weet niet eens waar het allemal ligt.
    Maar oké wat moet ik zolang in me eentje in de trein doen???????????

    En, gaan mensen dan niet achter je aan zitten? Ik bedoel dan van die jongens .. Offf mensen die heel de tijd tegen je proberen te praten. En wat als ik verdwaal en de batterijen van mijn telefoon zijn op en ik heb geen geld meer?
    omg ik ben bang.


    So far away..

    Riverside schreef:
    (...)
    En, gaan mensen dan niet achter je aan zitten? Ik bedoel dan van die jongens .. Offf mensen die heel de tijd tegen je proberen te praten. En wat als ik verdwaal en de batterijen van mijn telefoon zijn op en ik heb geen geld meer?
    omg ik ben bang.

    Als je nu gewoon je telefoon in de oplader doet, genoeg geld meeneemt, iedereen negeert die tegen je praat en misschien je vader/moeder/iemand onder een sneltoets zet, komt het echt wel goed. (;


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paraguay schreef:
    (...)
    Als je nu gewoon je telefoon in de oplader doet, genoeg geld meeneemt, iedereen negeert die tegen je praat en misschien je vader/moeder/iemand onder een sneltoets zet, komt het echt wel goed. (;

    Enals ik misselijk word ? :'( Ik wil met de autooooooooooooooooooooooooo


    So far away..

    Wie wil met me mee? Een treinkaartje kost 17 euro en buskaartje 8 ..


    So far away..

    Riverside schreef:
    (...)
    Enals ik misselijk word ? :'( Ik wil met de autooooooooooooooooooooooooo

    Je wordt eerder misselijk in de auto dan in de trein, trust me :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paraguay schreef:
    Neem een boek mee, iPod/mp3 speler luisteren, ...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Man de trein is leuk. (krul) Dusja, mobiel mee & opladen. Ipod ook. Goed opletten waar je eruit moet en vooruit rijden. ^^, dan is de kans dat je misselijk wordt waarschijnlijk het kleinst.
    En als iemand tegen je begint te praten, gewoon net doen of je hem niet hoort. Je zit toch met je Ipod in je oren.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Sudoku uit de krant 'Metro' die ze meestal op hun stoel laten liggen daar.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Meestal beluister ik muziek enzo, of lees een boek ja


    Life is all about having a good time.