• De stelling van vandaag luidt:
    Als de MP3's worden verboden op de openbare weg voor fietsers en voetgangers, zouden de radio's in de auto's ook moeten verdwijnen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik vind het zoizo al oneerlijk dat dit gedaan is!
    ik geef eerlijk toe..op scooter draag ik ze ook! en ik hoor me moter nog,zelfs me knipperlichtje..en de auto's terwijl dat ding best hard staat!

    Maar je kan door muziek in radio ook best afgeleid worden..

    Dus ik vind eens en oneens

    Ik snap best dat ze het op de fiets willen verbieden. Je hoort het verkeer dan namelijk niet aankomen. Maar als je gewoon goed uitkijkt is er niks aan de hand lijkt me. In de auto ben je niet 'afgesloten' zeg maar, en kun je nog wel gewoon alles horen en je concentreren op de weg.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Toch eens.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Damonisme schreef:
    In de auto kan je veel beter opletten en heb je geen oordopjes in. Op de fiets of lopend wel, en dat is gevaarlijker omdat het dichter bij je oor is. Dus, nee, Oneens.


    wth.

    Damonisme schreef:
    In de auto kan je veel beter opletten en heb je geen oordopjes in. Op de fiets of lopend wel, en dat is gevaarlijker omdat het dichter bij je oor is. Dus, nee, Oneens.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Ik zou niet weten waarom. Ik rij zelf auto, en als ik in de auto zit met de radio aan hoor ik nog steeds alles wat er om me heen gebeurd. Als je op de fiets of lopend oordopjes in hebt, ben je afhankelijk van je ogen omdat je gehoor is weggenomen. En dat is heel gevaarlijk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 14:20 ]


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Damonisme schreef:
    In de auto kan je veel beter opletten en heb je geen oordopjes in. Op de fiets of lopend wel, en dat is gevaarlijker omdat het dichter bij je oor is. Dus, nee, Oneens.

    oneens


    Never mess with a girl, you get hurt

    Babyst4r schreef:
    (...)

    niet waar,
    ik hoor minder als ik in de auto zit dan wanneer ik op de fiets zit met mijn mp3 door al die auto's:(
    gewoon geen van beide verboden:Y)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ehm, gedeeltelijk eens. Er zijn chauffeurs en die zetten hun radio zo hard dat je 50 meter verder nog kan meegenieten.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Eens

    Maar ze mogen het gewoon allebei niet verbieden! Dan ga ik protesteren!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Semetal schreef:
    Oneens, omdat die oordopjes in je oren zitten hoor je verder niks. De radio zit verder van je af, je hoort de rest op de weg wel.


    I need you like a heart needs a beat

    Lucylot schreef:
    Oneens met de stelling. Maar ik vind niet dat oordopjes verboden moeten worden. Ik fiets elke dag in totaal 42 km, en ik moet er niet aan denken dat zonder muziek te doen! Als ze zouden zeggen dat je nog 1 oordopje in mag (doe ik al) zou ik er geen probleem mee hebben. Dan hoor je in principe nog steeds alles. Of je gaat helemaal op in je muziek ^^

    Helemaal mee eens! Als je mp3 niet te hoog staat hoor je ook nog veel!!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Semetal schreef:
    Oneens, omdat die oordopjes in je oren zitten hoor je verder niks. De radio zit verder van je af, je hoort de rest op de weg wel.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile