• De stelling van vandaag luidt:
    Als de MP3's worden verboden op de openbare weg voor fietsers en voetgangers, zouden de radio's in de auto's ook moeten verdwijnen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Luxury schreef:
    Wat een flauwekul. Oneens dus.


    you were born original don't die as a copy

    oneens, maar als mp3's niet meer zouden mogen zou ik ook denken wtf?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    oneens,

    dan kan ik in de auto niet meer naar de radio luisteren, ik heb m tog altijd hard staan zonder dopjes in op me telefoon tijdens fietsen..

    ik doe niet gevaarlijk :Y)


    Don't stop believing, and you will be happy

    Psychic schreef:
    Ik snap best dat ze het op de fiets willen verbieden. Je hoort het verkeer dan namelijk niet aankomen. Maar als je gewoon goed uitkijkt is er niks aan de hand lijkt me. In de auto ben je niet 'afgesloten' zeg maar, en kun je nog wel gewoon alles horen en je concentreren op de weg.

    twijfel.
    Een radio die luid slaat sluit u even goed af voor andere geluiden en ge kunt u mp3 ook zachter zetten enzo... Bovendien bestaat er ook nog zoiets als kijken. Ma,Jah,als iedereen mp3 en radio altijd zo afzetten op straat zoude er wrs minder ongelukken gebeuren...
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Semetal schreef:
    Oneens, omdat die oordopjes in je oren zitten hoor je verder niks. De radio zit verder van je af, je hoort de rest op de weg wel.


    All this dampness is damp.

    Oneens, als je niet muziek mag luisteren wat zowiezo al onzin is wil ik nog wel muziek in de auto kunnen luisteren..


    Save friends, you need them.

    oneens ik vind een ipod luisteren fijn. En als ze oplet is er toch niets aan de hand?

    als maar dan ook als ze het verbieden is het wel zo eerlijk om ook radio dingen te verbiede...


    #WWED - What Would Emma Do?

    oneens , maar de mp3's verbieden vindt ik ook maar flauwekul :S

    Ik fiets heel vaak naar school , met het volume van me mp3 op maximum , maar als ik moet oversteken ofzo zet ik het stiller of haal ik een oortje uit en let op , het is niet omdat sommigen zo dom zijn om risico's te nemen dat iedereen daatvoor moet boeten

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 14:36 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    eens. Weet je hoe gevaarlijk die dingen ook kunnen zijn?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    nee!!!! dan zit je een hele lange tijd -bijvoorbeeld- in de auto en dan zonder muziek!!!!!


    love is in the air... but i can't fly

    Psychic schreef:
    Ik snap best dat ze het op de fiets willen verbieden. Je hoort het verkeer dan namelijk niet aankomen. Maar als je gewoon goed uitkijkt is er niks aan de hand lijkt me. In de auto ben je niet 'afgesloten' zeg maar, en kun je nog wel gewoon alles horen en je concentreren op de weg.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sid schreef:
    Ehm, gedeeltelijk eens. Er zijn chauffeurs en die zetten hun radio zo hard dat je 50 meter verder nog kan meegenieten.


    All was well.

    eens.


    Smiling but close to tears.