• Heb je geen zin om het te lezen? Reageer dan ook niet.


    Ik was op het zwembad vandaag met een groep vriendinnen en we waren in het zwembad elkaar nat aan het spetteren
    Zaten er zo'n 3 bitches een eindje verderop en beginnen te zeiken dat we op moesten houden.
    Ik ben lief en doe dat maar ik kon het niet laten om op een van mijn vriendinnen een beetje water te gooien. :Y)
    Het kwam niet eens bij hun in de buurt en ze werden gelijk kwaad.
    Komt zo'n meisje naar me toe en begint me uit te schelden waarop ik me omdraai omdat ik niet naar der luister (A)
    Begint ze me aan mijn haar te trekken en te schoppen.
    Driemaal raden wat ik doe...
    Nouja, we werden dus uit elkaar gehaald en ging ik met mijn vriendinnen uit het water, komen ze ineens naar ons toe en vragen poeslief wat een vriendin van mij had gezegt terwijl we het water uitgingen.
    Mijn vriendin zei dat ze moesten ophouden en niet zo k*t moesten doen.
    Mijn vriendin zou dat dus en slaat ineens een van die haar in haar gezicht.
    Ik ben met haar naar de plaats gegaan en daarna kwam de rest.
    Kwamen ineens die kinderen met een hele grote groep naar ons toe en doen alsof we de beste vriendinnen zijn.
    Nadat ik zou dat ze op moeten rotten schopt ineens een meisje mijn vriendin tegen haar rug en krijg ze geen lucht.
    We gingen naar de EHBO en toen ging het wel weer.
    Durven die bitches daarna ook nog te beweren dat we het verzinnen.
    Ja tuurlijk, ik verzin dat werd geschopt, mijn vriendin in haar gezicht werd geslagen en mijn andere vriendin in haar rug getrapt.
    Kom op zeg!

    Dit moest ik even kwijt. Bedankt voor jullie geduld.


    Queen of Hell is my name

    Hoezo kinderachtige reactie van die meiden :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat een ***********


    Some angels have no wings.

    die bitches hebben geen leven! mijn advies: voklgende keer flink hard terugslaan :Y)
    kom ik weer aan hoor met mijn "goede" voorbeelden,totaal niet agressief ofzo xD

    gewoon recht voor de bek slaane kijken wie nog ego heeft.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    gewoon recht voor de bek slaane kijken wie nog ego heeft.

    Inderdaad, ben ik het zwaar mee eens :'D

    Ik had dat ook eens, met een groep Turken (of Antilianen, 't waren in elk geval buitenlanders) bij de kermis. 1 tegen 6, das leuk. Kon ze wel vermoorden. Had weinig gescheeld of het was daadwerkelijk gebeurd. Schelden oke, maar niemand komt aan mij. Dan heb je de duivel losgemaakt.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 18:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Pff, trieste mensen zeg :/

    gwn verzuipen die hap:Y)

    jaja, k geen ookal zn geweldig goed voorbeeld xD

    Dat soort gevallen hebben serieus geen leven, gwn negeren


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Honduras schreef:
    gwn verzuipen die hap:Y)

    jaja, k geen ookal zn geweldig goed voorbeeld xD

    Dat soort gevallen hebben serieus geen leven, gwn negeren

    Weinig keus heb je als die gasten je aanvallen (krul)
    Daarom geef ik ook als standaardadvies: terugvechten.


    No growth of the heart is ever a waste

    dat is erg triest van die meiden


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Zoiets heb ik ook ooit gehad, maar dan in de eetzaal.
    Ik gooide een potje pudding naar Aaron, maar hij ving het niet en dat potje pudding viel dus op een bekertje van iemand en dat bekertje viel half om en dat meisje had nog geen 3 druppels water op haar.
    Maar toen was ze dus heel boos en kwam naar me toen en begon helemaal te schelden enzo. Toen zei ik dat ik er niets kon aan doen enzo, gaat zij weg, haalt haar beker water en smijt het helemaal over me. Echt waar, als ik niet zo'n rustig type was dat nooit iets stout doet, had ik haar geslagen.


    Never run out of reasons to smile...

    Inderdaad, ben ik het zwaar mee eens :'D

    Ik had dat ook eens, met een groep Turken (of Antilianen, 't waren in elk geval buitenlanders) bij de kermis. 1 tegen 6, das leuk. Kon ze wel vermoorden. Had weinig gescheeld of het was daadwerkelijk gebeurd. Schelden oke, maar niemand komt aan mij. Dan heb je de duivel losgemaakt.


    Hadden ze ook een keer bij mij geflikt 10 man tegen 1. ik zei: Wie is de lijder? Die die stapt naar boven heb knock out geslapen en ze zijn allemaal weg.


    Some angels have no wings.

    What the fuck! Wat een kutwijven! En mietjes! En assholes! Ten eerste; het is maar water, je bent geen suikerklontje je gaat er niet dood aan! Ten tweede; wie gaat er nou vechten om water dat niet eens op je komt! Ten derde; welke mongool schopt nou iemand in zijn rug, die daarna niet normaal meer kan ademen en lult dan dat dat verzonnen is?!
    Serieus wat een kutwijven!
    Zo dat moest ik even kwijt hoe gaat het nu met je vreindin?


    Fat chance.

    Ik zou in het begin al hebben gezegd: ik mag zelf weten wat ik doe, dus rot op of ik bos je a mattie.(krul)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 19:03 ]


    Smiling but close to tears.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    Hadden ze ook een keer bij mij geflikt 10 man tegen 1. ik zei: Wie is de lijder? Die die stapt naar boven heb knock out geslapen en ze zijn allemaal weg.

    Yeah _O_
    Ik ook op een gegeven moment aan het vechten met die 'groepsleider'. De rest stond drbij en keek ernaar. Alleen viel iemand me van achter aan maar voelde niks, zo nijdig dat ik was. Die kapotte jas zal haar altijd aan mij herinneren
    (krul)


    No growth of the heart is ever a waste

    Wise schreef:
    What the fuck! Wat een kutwijven! En mietjes! En assholes! Ten eerste; het is maar water, je bent geen suikerklontje je gaat er niet dood aan! Ten tweede; wie gaat er nou vechten om water dat niet eens op je komt! Ten derde; welke mongool schopt nou iemand in zijn rug, die daarna niet normaal meer kan ademen en lult dan dat dat verzonnen is?!
    Serieus wat een kutwijven!
    Zo dat moest ik even kwijt hoe gaat het nu met je vreindin?

    Het gaat met allebei al beter gelukkig.


    Queen of Hell is my name