• Ik kreeg daarnet een telefoontje van school, dat ik een B-attest heb. Ik mag dus niet over. Ik moet of zakken, of mijn jaar overdoen in mijnzelfde richting. Ik moet dat tweede doen. Dat maakt me niet zoveel, het is alleen; Mijn beste vriendinnen -A. en E.- zitten bij me in de klas, en zij zijn ook één voor één gebuisd, niet geslaagd. A. moet zakken én naar Aalst naar school nu, haar ben ik dus al kwijt. Rond E. is er nog discussie. Waarschijnlijk moet zij hetzelfde doen als A. Maar, héél héél misschien mag ze blijven op mijn school en dan ook haar jaar overdoen, bij mij in de klas dan. Die kans is wel héél klein. Maar dit jaar was écht een verschrikkelijk jaar qua personen. Die twee waren de enige die ik vertrouwde omdat de anderen zich allemaal héél verschrikkelijk tegen me gedroegen en mijn leven écht ziek maakten. En ja raad maar, diegene die dat veroorzaakten blijven ook weer zitten, dus ik moet nog een jaar met hun doen. Ik ben echt godsebang nu dat ik weer zo'n jaar tegemoet ga, maar dan erger ofzo.. A. en E. waren diegene die ervoor zorgden dat ik nét niet men hoofd verloor. Morgen moeten we allemaal gezamelijk naar school om ons rapport, en ik weet nu al, dat we alle drie ons ogen eruit zullen huilen. Ik ben écht bang nu.. ;s

    Respect als je dit hebt gelezen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 20:40 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Oh nee, dat is echt verschrikkelijk. Duimen dat E. dan wel op jou school mag blijven! Succes meis (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ah, das echt niet leuk! Ik snap dat je je zorgen maakt.


    Your make-up is terrible

    Ah, gosh, that sucks =/
    Ik hoop echt heel erg dat A op je school mag blijven & zo niet,
    alvast heel veel succes toegewenst voor volgend schooljaar.


    wth.

    Dankjewel allemaal.. (l)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Waarom ga je dan niet naar een andere richting? :/
    Ik hoop voor jou dat E. bij jou op school blijft!(flower)


    Only losers can act the way you do

    aah ik heb een beetje hetzelfde, morgen krijg ik m'n toetsn terug en dan is het uitrekenen. maar ik ben er al wel bijna zeker van dat ik van school af moet en dus al mijn echt close vriendinnen verlies D: Ik snap wel een beetje hoe je je voelt!
    Heel veel sterkte en ik hoop dat E bij je in de klas kan komen (flower)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Cappuccino schreef:
    Waarom ga je dan niet naar een andere richting? :/
    Ik hoop voor jou dat E. bij jou op school blijft!(flower)

    Omdat dit is wat ik écht wil doen. Ik volg Toerisme. En ik wil en moét dit ook doen. En veranderen van school is ook geen optie, mijn ouders zijn verliefd op die school terwijl ik hartkloppingen krijg wanneer ik de naam nog maar hoor --'


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ahw... ):

    Misschien moet je eens proberen een goed gesprek met je ouders te beginnen waarom je deze school een hel vind. Al heb je dat waarschijnlijk al wel eens geprobeerd, maar nog eens kan heus geen kwaad. Mijn school is ook heilig in mijn moeders ogen. Maar die mensen staan me niet aan, het imago van 'elite' staat me niet aan, de arrogantie staat me niet aan, ... Gelukkig heb ik enkele mensen, zoals het nu bij jou was, die me erdoor kunnen helpen. Maak je ouders duidelijk dat je het niet gaat trekken zonder hen aan je zijde...

    Gemakkelijk gezegd, maar niet zo gemakkelijk gedaan, I know, maar ik denk echt dat het je enigste kans is op leuke schooljaren in de toekomst. =[

    Saranghaeyo schreef:
    aah ik heb een beetje hetzelfde, morgen krijg ik m'n toetsn terug en dan is het uitrekenen. maar ik ben er al wel bijna zeker van dat ik van school af moet en dus al mijn echt close vriendinnen verlies D: Ik snap wel een beetje hoe je je voelt!
    Heel veel sterkte en ik hoop dat E bij je in de klas kan komen (flower)

    Ohnee.. Maar het komt bij ons beiden wel goed, zeker wel :') En dankjewel x


    Life begins at the end of your comfort zone

    heel veel sterkte,
    het komt wel goed<3


    Love the one, who loves you to.

    Prodigy schreef:
    Ahw... ):

    Misschien moet je eens proberen een goed gesprek met je ouders te beginnen waarom je deze school een hel vind. Al heb je dat waarschijnlijk al wel eens geprobeerd, maar nog eens kan heus geen kwaad. Mijn school is ook heilig in mijn moeders ogen. Maar die mensen staan me niet aan, het imago van 'elite' staat me niet aan, de arrogantie staat me niet aan, ... Gelukkig heb ik enkele mensen, zoals het nu bij jou was, die me erdoor kunnen helpen. Maak je ouders duidelijk dat je het niet gaat trekken zonder hen aan je zijde...

    Gemakkelijk gezegd, maar niet zo gemakkelijk gedaan, I know, maar ik denk echt dat het je enigste kans is op leuke schooljaren in de toekomst. =[

    Inderdaad! Ik zit op een uniform-school hé, dus je kan al raden, het zijn allemaal bitches en air-wijven, het nijpt men strot dicht. Al van de eerste dag bekeken ze me scheef, ze roddelden luidop in mijn gezicht, zeiden dingen tegen me die écht kwetsen, en hebben dan als kers op de taart mijn dagboek weten te vinden die per ongeluk tussen mijn schoolboeken was geraakt, en je kan al raden.. Maar ik ga in elk geval nog eens met ze praten.. Dankjewel <3


    Life begins at the end of your comfort zone

    Prodigy schreef:
    Ahw... ):

    Misschien moet je eens proberen een goed gesprek met je ouders te beginnen waarom je deze school een hel vind. Al heb je dat waarschijnlijk al wel eens geprobeerd, maar nog eens kan heus geen kwaad. Mijn school is ook heilig in mijn moeders ogen. Maar die mensen staan me niet aan, het imago van 'elite' staat me niet aan, de arrogantie staat me niet aan, ... Gelukkig heb ik enkele mensen, zoals het nu bij jou was, die me erdoor kunnen helpen. Maak je ouders duidelijk dat je het niet gaat trekken zonder hen aan je zijde...

    Gemakkelijk gezegd, maar niet zo gemakkelijk gedaan, I know, maar ik denk echt dat het je enigste kans is op leuke schooljaren in de toekomst. =[


    Dat zou ik ook doen. Misschien kun je hun gedachten veranderen?


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    Dat zou ik ook doen. Misschien kun je hun gedachten veranderen?

    Hm, gedachten veranderen kan ik sowieso niet. Het is een goeie school qua leerstof, en mijn zusje is nu ook ingeschreven voor het nieuwe schooljaar..


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Hm, gedachten veranderen kan ik sowieso niet. Het is een goeie school qua leerstof, en mijn zusje is nu ook ingeschreven voor het nieuwe schooljaar..


    Het is uiteindelijk jij die haar jeugd op die school moet doormaken, met al die krengen daar. Zeg dat misschien tegen je ouders? Proberen kan geen kwaad. Het is jou leven. En ik weet dat dat moeilijk is. :<


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    Het is uiteindelijk jij die haar jeugd op die school moet doormaken, met al die krengen daar. Zeg dat misschien tegen je ouders? Proberen kan geen kwaad. Het is jou leven. En ik weet dat dat moeilijk is. :<

    Ja, je hebt wel gelijk.. Ik ga allessinds proberen :')


    Life begins at the end of your comfort zone