• Heb je geen zin om het te lezen? Reageer dan ook niet.


    Ik was op het zwembad vandaag met een groep vriendinnen en we waren in het zwembad elkaar nat aan het spetteren
    Zaten er zo'n 3 bitches een eindje verderop en beginnen te zeiken dat we op moesten houden.
    Ik ben lief en doe dat maar ik kon het niet laten om op een van mijn vriendinnen een beetje water te gooien. :Y)
    Het kwam niet eens bij hun in de buurt en ze werden gelijk kwaad.
    Komt zo'n meisje naar me toe en begint me uit te schelden waarop ik me omdraai omdat ik niet naar der luister (A)
    Begint ze me aan mijn haar te trekken en te schoppen.
    Driemaal raden wat ik doe...
    Nouja, we werden dus uit elkaar gehaald en ging ik met mijn vriendinnen uit het water, komen ze ineens naar ons toe en vragen poeslief wat een vriendin van mij had gezegt terwijl we het water uitgingen.
    Mijn vriendin zei dat ze moesten ophouden en niet zo k*t moesten doen.
    Mijn vriendin zou dat dus en slaat ineens een van die haar in haar gezicht.
    Ik ben met haar naar de plaats gegaan en daarna kwam de rest.
    Kwamen ineens die kinderen met een hele grote groep naar ons toe en doen alsof we de beste vriendinnen zijn.
    Nadat ik zou dat ze op moeten rotten schopt ineens een meisje mijn vriendin tegen haar rug en krijg ze geen lucht.
    We gingen naar de EHBO en toen ging het wel weer.
    Durven die bitches daarna ook nog te beweren dat we het verzinnen.
    Ja tuurlijk, ik verzin dat werd geschopt, mijn vriendin in haar gezicht werd geslagen en mijn andere vriendin in haar rug getrapt.
    Kom op zeg!

    Dit moest ik even kwijt. Bedankt voor jullie geduld.


    Queen of Hell is my name

    Volksfeind zei op 27 juni 2010 - 19:07:
    Yeah
    Ik ook op een gegeven moment aan het vechten met die 'groepsleider'. De rest stond drbij en keek ernaar. Alleen viel iemand me van achter aan maar voelde niks, zo nijdig dat ik was. Die kapotte jas zal haar altijd aan mij herinneren


    heb ik ook. ik pak je gewoon, ik gaat niet eerst grote bek geven. Van ik sla je de tering in. nee ik doe het gewoon. Geen woorden maar daden.


    Some angels have no wings.

    Wow, go you _O_


    Life is hard and then we die

    Jezus,
    over triest zijn gesproken =.=


    wth.

    OMFG Wat een ****** ******!
    en wat f*cking kinderachtig dat ze dan ook nog eens niet toe willen geven dat ze dat hebben gedaan!


    Give Me A Rose For Every Player In The World And I Would Have A Whole Bunch Of Roses For You <3

    Enorm volwassen xd (van hun hé)


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik zou echt d'r neus gebroken hebben. Haat zulke wijven.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Trieeeest! 1 tip: begin nooit als eerste met slaan, want dan heb jij het gedaan. Maar als je wordt geslagen, vecht terug!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jezus, dat moet je niet pikken!
    Als mij dat zou overkomen, zou ik zó boos worden dan ik ze allemaal neer had gemept. ff zonder dollen :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hiphopqueen schreef:
    gewoon recht voor de bek slaane kijken wie nog ego heeft.


    Idd ;)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ghehe, gewoon door blijven spetteren. En als ze dan zo leuk op je aflopen om je te slaan of te schoppen, gewoon 'kom maar' zeggen. Als één van die lui je denkt aan te kunnen raken duw je haar heel hardhandig kopje-onder, who's next? Ghehe.


    Scream for mercy!

    hoezo kinderachtig?

    die kinders moeten gewoon even een leven gaan zoeken en dat verzeiken ipv dat van julie.
    o en ik wist niet dat mensen van suiker waren en smelten in water, oops vergeten waarschijnlijk.
    xD

    ik zou serieus dat kind teruggemept hebben en nog niet zacht ook

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 12:20 ]


    Change, the only good thing in this world.