• Joa, simpel toch? Van waar komt jouw username, wat betkent het, waarom nam je die? :')
    De mijne is van een band, en ik vind die leuk staan. (cat)

    Een mixtape is leuk en het is nog wel een leuk woord ook en het was tijd voor verandering, dus waarom ook niet?

    Omdat de tour van 30 Seconds To mars Into The Wild heet en ik dat leuk vond als naam aangezien het toch met 30STM te maken heeft (:


    dream, dare, fly!

    mevrouw bieber. ;p


    Smile and live.

    Van het land Spanje(flower)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Omdat Sergio Ramos geweldig is. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    het betekent dood in het Baskisch — ALPHA


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Titel van een liedje van John Mayer.
    Ik vind het een mooi nummer (zoals alle nummers van John Mayer) :$


    La credenza è una medicina contro il timore

    EstrellaVida, het is eigenlijk Vida de Estrella, het betekent in het spaans: Leven tussen de sterren. Volgens zo'n bijgelovige vrouw in Spanje zijn sterren het tegen van de vrijheid, van de eeuwigheid. Ik ben ook dol op Spaanse dingen dus vandaar. En iedere avond en/of nacht kijk ik wel eens uit mijn raam in de hoop de sterren te kunnen bewonderen.

    Typisch mij. Veeeeeeeel te lange uitleg xD

    Waar ? van het gedicht 'Envoi' van Hugo Claus& later het liedje van Absynthe Minded 'Envoi' Envoi betekent ook 'zending/verzending' in het Frans.
    Wat betekent het voor mij? Wel ik heb ergens eens gelezen; 'Ik ben niet dood, maar vooruit gestuurt.' & dat geeft me wel hoop om zo te denken over de mensen die ik verloren heb & ik vind het een prachtig liedje waar ik helemaal mezelf kan in verleizen ;p
    Waarom? Omdat ik het een prachtig gedicht/lied vind & dus de betekenis van het woord op zich.


    Edit; wouw, die uitleg klinkt serieuzer dan ik dacht ;o

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 10:47 ]


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Green, ; groen, omdat groen mijn lievelingskleur is. Nouja, lievelingskleur..? ik hou wel heel erg van groen. en Moon; maan, omdat de maan zoiets mysterieus heeft. en dat gezellig samengevoegd.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    DamonRush
    Damon Salvatore van de VampireDiaries.
    Rush betekenis; Vurigheid. Omdat Damon als Damon in de kamer is, de vurigheid van zijn genot of verliefdheid of pijn zo ontzettend goed aan te voelen, ookal kijk je naar de tv, Damons Rush spat er vanaf. <3


    Levensgenieter.

    Taeyang in een van de jongens van de k-pop band Big Bang

    Daesung(mijn vorige naam) ook ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Een ingeving.
    Gewoon *poef* en het was er (krul)


    You’re falling into history.

    Ik wou een Duitse username. 'liefje' vind ik sowieso een héél mooi en schattig woordje, en doet me denken aan een belangrijk iemand in men leven. Daarom heb ik het omgezet naar het Duits ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ralis is een personage in het spel Zelda Twilight Princess. De prins van de Zora's.