• Ja, ik moet straks naar school om mijn cijfers van de tentamenweek op te halen en ik schijt hem echt heel hard want als ik dit verpest heb blijf ik misschien zitten (huil)
    normaal maak ik me der nooit zo druk over want tot nu toe ben ik altijd zonder problemen overgegaan maar mijn eerste rapport was nogal slecht en aangezien ik dt jaar minder overhoringen had, heb ik het niet makkelijk op kunnen halen.

    echt ik ben zooo zenuwachtig, ik zit hier te shaken en mijn hart klopt zo snel, niet normaal, ik heb al 3 nachten niet geslapen dusz ik ben nu dood moe.. ik heb het gevoel dat ik elk moment kan gaan kotsen! :S en als ik niet overga.. mn pa maakt me af, man! hij was al helemaal gek toen ik 3 onvoldoendes stond afgerond een 4 en twee 5en ofzo

    iemand anders die zich ook zo'n zorgen maakt om zijn/haar rapport?? :(

    Edit: ik kom net terug van school en ik heb in de tentamen week maar 2 onvoldoendes gehaald en sta nu, als t goed is, maar één 5 op mijn rapport en de rest 6 en volgens mij één 7 dusz waarschijnlijk ga ik over!! ^^

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 10:58 ]


    She said: I gotta find out for myself

    Nee, ik maak me geen zorgen overm'n rapport ik weet al welke cijfers ik heb haha.


    The way we live, is the way we die

    HAMBURGERR schreef:
    Nee, ik maak me geen zorgen overm'n rapport ik weet al welke cijfers ik heb haha.


    wth.

    Yup. Ik heb nog pww en ik heb echt het idee dat ik dit jaar blijf zitten. Als het niet dit jaar is dan volgend jaar. :/

    Ja, ik mag hem vanaf vier uur gaan afhalen op school, maar echt ik ben super zenuwachtig en ik moet naar toilet als ik eraan denk. En ik wil hem ook niet alleen gaan afhalen, dus ik moet weten wanneer mijn vriendinnen gaan. ):

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 10:13 ]


    All was well.

    HAMBURGERR schreef:
    Nee, ik maak me geen zorgen over m'n rapport ik weet al welke cijfers ik heb haha.


    Smiling but close to tears.

    Ik weet zeker dat ik overga, tenzij er een klein probleem met ckv niet kan worden opgelost.


    SLOAN.

    Ik ben er nu zeker van dat ik over ben, maar toen ik donderdag mijn cijfers moest halen was ik ook heel gestresst. Bleek: mijn laagste cijfer was een 5.9 voor kb, en dat is zo nutteloos dat ik vind dat het niet meetelt:Y)

    Ik ga zeker over, maar toch ben ik ontzettend zenuwachtig. Moet ze morgenochtend ophalen ><.
    Het zal ook wel goed komen, ik hoop alleen dat ik een niet al te lage onvoldoende krijg op natuurkunde, anders wordt mijn prachtige 5 nog een 4.


    I am an idiot, I move.

    wtf

    Nee, ik heb geen stress aangezien mijn punten meestal best goed zijn. En gisteren heb ik ook geen telefoontje gekregen, dus ik ben over.

    Ik moet hem om half 6 gaan halen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    aangezien ik eerst zou blijven zitten stresste ik hem ook heel hard maar gister kreeg ik telefoon dat ik gelukkig gewoon over ben.

    Je zit zeker in de 4e? ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Je zit zeker in de 4e? ;p

    yep, 4 Havo, een jaar om nooit meer te vergeten xd


    She said: I gotta find out for myself

    AvrilTomxMii schreef:
    (...)
    yep, 4 Havo, een jaar om nooit meer te vergeten xd

    Das altijd x'D
    Dan gaat iedereen altijd stressen omdat ze er in het begin een potje van gemaakt hebben ;p
    Ben blij dat ik dat dit jaar niet gedaan heb ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.