• Nou ik werd net dus behoorlijk aangevallen door jaloerse MakeBelieve fans op de Formspring van mijn vriendin (Marloes). Ze vonden me zielig en en ene kutwijf alleen omdat ik Pim van MakeBelieve leuk vind. Toen kapte ze daar maar begonnen ze op mijn formspring. Jolien (Prodigy) is het toen tegen Pim gaan zeggen en de vraag of hij er wat aan kan doen. Toen twitterde hij dus dat als mensen problemen met hem hadden ze naar hem moesten komen en niet een fan daarmee lastig moeten vallen (ik dus). Toen zei hij dus op msn dat het hem heel erg speet en dat hij zich schuldig voelde omdat dit allemaal door hem komt enzo. En toen zei hij alweer dat hij niet snapt waarom mensen hem leuk kunnen vinden omdat hij helemaal niet leuk is (schattigheid)?

    Maar ik voel me dus kut door die opmerkingen maar tegelijkertijd ben ik helemaal warm van binnen omdat Pim weer zo lief was <3


    -

    Ik ken MakeBelieve noch Pim, maar het is wel stom van die wijven en lief van Pim! (krul)


    All was well.

    Agos, wat lief.


    Your make-up is terrible

    JBM schreef:
    Ik ken MakeBelieve noch Pim, maar het is wel stom van die wijven en lief van Pim! (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Laat de warmheid de kuttigheid overspoelen. :Y)

    Prodigy schreef:
    Laat de warmheid de kuttigheid overspoelen. :Y)

    Misschien dat dat zo wel gebeurd -is weer in de wolken- :9~


    -

    JBM schreef:
    Ik ken MakeBelieve noch Pim, maar het is wel stom van die wijven en lief van Pim! (krul)


    When words fail music speaks

    Assassin schreef:
    Agos, wat lief.

    Dat vond ik ook :Y)


    -

    JBM schreef:
    Ik ken MakeBelieve noch Pim, maar het is wel stom van die wijven en lief van Pim! (krul)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ah, die Pim is lief :3


    wth.

    Eerlijkgezegd kon ik het verhaal maar half volgen...:S
    Maar dat zal wel aan mij liggen, ik heb vakantie in mijn kop :P


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Appreciating schreef:
    Ah, die Pim is lief :3

    Zeker :3


    -

    JBM schreef:
    Ik ken MakeBelieve noch Pim, maar het is wel stom van die wijven en lief van Pim! (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Pimmie is echt een schatje :3
    En als je namen weer, ga ik die kutjes wel even slaan, want niemand mag gemeen zijn tegen mijn naamgenoot (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    JBM schreef:
    Ik ken MakeBelieve noch Pim, maar het is wel stom van die wijven en lief van Pim! (krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ah, lieve Pim._O_
    Stomme kutwijven. ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?