• Ja, ik moet straks naar school om mijn cijfers van de tentamenweek op te halen en ik schijt hem echt heel hard want als ik dit verpest heb blijf ik misschien zitten (huil)
    normaal maak ik me der nooit zo druk over want tot nu toe ben ik altijd zonder problemen overgegaan maar mijn eerste rapport was nogal slecht en aangezien ik dt jaar minder overhoringen had, heb ik het niet makkelijk op kunnen halen.

    echt ik ben zooo zenuwachtig, ik zit hier te shaken en mijn hart klopt zo snel, niet normaal, ik heb al 3 nachten niet geslapen dusz ik ben nu dood moe.. ik heb het gevoel dat ik elk moment kan gaan kotsen! :S en als ik niet overga.. mn pa maakt me af, man! hij was al helemaal gek toen ik 3 onvoldoendes stond afgerond een 4 en twee 5en ofzo

    iemand anders die zich ook zo'n zorgen maakt om zijn/haar rapport?? :(

    Edit: ik kom net terug van school en ik heb in de tentamen week maar 2 onvoldoendes gehaald en sta nu, als t goed is, maar één 5 op mijn rapport en de rest 6 en volgens mij één 7 dusz waarschijnlijk ga ik over!! ^^

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 10:58 ]


    She said: I gotta find out for myself

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Das altijd x'D
    Dan gaat iedereen altijd stressen omdat ze er in het begin een potje van gemaakt hebben ;p
    Ben blij dat ik dat dit jaar niet gedaan heb ;p

    haha ja ik dusz ook :') Maar ik ga volgend jaar beter mijn best doen :Y)


    She said: I gotta find out for myself

    Ik moet binnen 2 uurs mijn rapport gaan halen :X
    En ik heb zóveel schrik voor frans ! Echt niet normaal! Mijn vorig examen had ik 55, en nu ga ik wss gebuist zijn, en ik wel absoluut geen herexamen :X


    Sarah; Boefke is nen heten beer!