• Nou ik werd net dus behoorlijk aangevallen door jaloerse MakeBelieve fans op de Formspring van mijn vriendin (Marloes). Ze vonden me zielig en en ene kutwijf alleen omdat ik Pim van MakeBelieve leuk vind. Toen kapte ze daar maar begonnen ze op mijn formspring. Jolien (Prodigy) is het toen tegen Pim gaan zeggen en de vraag of hij er wat aan kan doen. Toen twitterde hij dus dat als mensen problemen met hem hadden ze naar hem moesten komen en niet een fan daarmee lastig moeten vallen (ik dus). Toen zei hij dus op msn dat het hem heel erg speet en dat hij zich schuldig voelde omdat dit allemaal door hem komt enzo. En toen zei hij alweer dat hij niet snapt waarom mensen hem leuk kunnen vinden omdat hij helemaal niet leuk is (schattigheid)?

    Maar ik voel me dus kut door die opmerkingen maar tegelijkertijd ben ik helemaal warm van binnen omdat Pim weer zo lief was <3


    -

    SouthKorea schreef:
    Pimmie is echt een schatje :3
    En als je namen weer, ga ik die kutjes wel even slaan, want niemand mag gemeen zijn tegen mijn naamgenoot (krul)

    Dankje Anoukje <3


    -

    JBM schreef:
    Ik ken MakeBelieve noch Pim, maar het is wel stom van die wijven en lief van Pim! (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    JBM schreef:
    Ik ken MakeBelieve noch Pim, maar het is wel stom van die wijven en lief van Pim! (krul)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik ken die hele MakeBelive en Pim niet. Maar als ik jou was; Zou ik verder dan in de wolken zijn. Ik bedoel, dat je idool zo lief doet en zo. Geweldig gewoon.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Pim FTW ;D

    En dat rijmt :Y)


    I solemny swear i am up to no good

    Negeer die stomme wijven en geniet ervan dat jij die kansen hebt! :Y))


    Let the Night embrace you

    VivaEspana schreef:
    Ik ken die hele MakeBelive en Pim niet. Maar als ik jou was; Zou ik verder dan in de wolken zijn. Ik bedoel, dat je idool zo lief doet en zo. Geweldig gewoon.

    Hahaha ik ben verlieefd :3


    -

    Die Pim klinkt als een lief joch. :3
    En die wieven moet je gewoon negeren.


    All this dampness is damp.

    Jij moet het echt wel melden als je wat met hem krijgt, want dan ga ik blij worden, ik word altijd blij van stelletjes :3


    wth.

    Sid schreef:
    (...)


    There's nothing like us.

    Haha, wat is het ook een schatje.


    Life is hard and then we die

    Appreciating schreef:
    Jij moet het echt wel melden als je wat met hem krijgt, want dan ga ik blij worden, ik word altijd blij van stelletjes :3

    Haha ja zal ik doen, niet dat het er ooit van komt XD


    -

    Extraneous schreef:
    Haha ja zal ik doen, niet dat het er ooit van komt XD

    Nou..dat zou anders best nog kunnen. (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    HAHAHAH, typisch voorbeeld van jaloersheid.


    it's so empty living behind these castle walls

    VivaEspana schreef:
    (...)
    Nou..dat zou anders best nog kunnen. (krul)

    Neee haha ik ben te jong :3


    -