• Ja, dat zei ik tegen mijn ouders toen het uitging met mijn ex, ongeveer twee weken geleden nu. En nu.. tja, er ligt iets op mijn pad denk ik..
    Het is niet zo dat ik gelijk met die jongen naar bed ben geweest, heb gezoend of iets anders waardoor je me voor slet kunt uitmaken; ik heb alleen weer hartkloppingen.. soort van verliefd, I guess.

    Zaterdagavond ging ik naar een concert toe van mijn ex-CKVleraar; Detlef. Hij is skater/gothic achtig, en hij trad op in de P3 met zijn metal band. Daar zag ik hem eigenlijk al. Hij had ongelofelijk lieve krulletjes, en hele mooie ogen. Hij viel me gewoon op, omdat hij tja.. hij was gewoon leuk :P En het was eigenlijk wel knap dat ik hem daar gezien heb, want het was echt heel druk voor een concert in de P3.

    In ieder geval, daarna ging ik nog met wat vrienden uit. (Waaronder je zusje weer Nikki xD) Satisfaction, hét rock café van Purmerend. Het was wel gezellig. Die jongen zou ook komen, en hij kwam. Het was zo raar, maar ik bleef maar naar hem zoeken toen ik hem uit het oog was verloren. En toen ik hem gevonden had, bleek hij mij ook steeds aan te staren. Zomg :$

    Na een tijdje kwam hij bij mij + twee vrienden van me zitten; dat was opzicht best.. vreemd, omdat die twee vrienden hem al niet zo goed kenden, laat staan dat hij mij kende :P In ieder geval, na een tijdje kwam hij bij mij staan. Heel dicht bij mij. En hij bleef maar met me praten. Oke, hij was best wel dronken. Hij heeft anderhalf uur tegen me aan geluld en echt; ik weet serieus alles nog XD Hij is 19, bijna 20, zit op 6Gymnasium, is twee keer blijven zitten, gaat naar ontzettend veel alternatieve festivals en concerten. Hij wist mij echt alles te vertellen nog, en dat terwijl hij super dronken was :P

    Onder zijn dronken bui door, kwam hij steeds dichter bij me staan en hij knuffelde me vet vaak. Ik had echt hartkloppingen; hij is leuk, echt super leuk!

    Om drie uur echter besloot ik maar dat het nu wel weer genoeg was geweest. Al wilde ik niet weg; ik was een beetje moe, dus ja. Toen ik het hem vertelde, wilde hij ook weggaan! Dus ik zat echt: oke...
    En toen, en toen, toen ik definitief weg ging, kreeg ik een kus op m'n wang... :$

    Echt like.. omg!
    Toen ik naar huis fietste met die twee vrienden, zei Linde (een van de twee) dat hij normaal niet eens knuffelt met mensen, laat staan dat hij iemand een kus op de wang geeft. Weer ging mijn hart sneller kloppen, maar ik dacht nog 'Misschien was het omdat hij dronken was'
    Niet dus! Hij heeft me gekrabbeld op hyves dat hij inderdaad dronken was, maar dat hij zich alles nog kan herinneren. 'Dus tja, wie weet.' Ik had echt de behoefte om te gillen toen ik dat las!

    En nu.. nu weet ik het niet. Ik weet eigenlijk nog steeds niet of hij me leuk vind. Ik vind hem in ieder geval zeker leuk en omg.. <3

    (Voor de mensen die denken: en laatst deed je nog vet overdreven dat je ex was vreemdgegaan en blablabla. Ik heb al eerder gehad dat het na een lange tijd uit was gegaan vanwege vreemdgaan. Ik heb daarom besloten om er niet lang over te sikkeneuren. Immers: als hij m'n ex me gewoon met rust laat, zal ik geen terugval meer hebben (ervaring). Ik ben dus niet op zoek gegaan naar een nieuwe vriend, ik keek gewoon hoe het liep. En vreemd genoeg was dat al vrij snel :P)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 19:37 ]


    Life is hard and then we die

    ik ga niet zeuren over een ex, heeft toch nooit zin om daarover te beginnen:P maar ben wel heel blij voor je(flower)

    Er komt wel snel weer iets op je pad. :Y) Maar je verdient het ook wel, veel succes ermee <3 ^^
    En nu maar wachten totdat er eens iets op mijn pad komt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Er komt wel snel weer iets op je pad. :Y) Maar je verdient het ook wel, veel succes ermee <3 ^^
    En nu maar wachten totdat er eens iets op mijn pad komt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gooi ook eens iemand op mijn pad :Y)
    Maar ik ben blij voor je !


    We're hiding behind skin that's too tough

    Wat leuk voor je!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nou meid ik ben blij voor je :D
    Ik hoop dat er veel goeds uikomt, maar dat laat je dan vast nog wel even weten (A)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik las net die topic.... die andere(A)

    Echt leuk voor je :D Ikk hoop dat het wel wat het word tussen jullie:)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Hush schreef:
    Er komt wel snel weer iets op je pad. :Y) Maar je verdient het ook wel, veel succes ermee <3 ^^
    En nu maar wachten totdat er eens iets op mijn pad komt.

    Awh, dat vind ik echt heel leuk voor je! Ik hoop dat het wat wordt met hem! ^^
    Nu maar hopen dat er binnenkort ook iets op mijn pad komt, haha. (:

    Dat is alleen maar beter: wees blij. _O_
    Ik hoop voor je dat je door hem je ex een beetje kan vergeten en verwerken. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Aaawh, je verdient het echt! Ik hoop dat er iets moois uitkomt (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    OMG, ik ken een docent die Detlef heet, ook skater/gothic. Hij liep twee jaar geleden stage bij mijn geschiedenisdocent. Kan dat? :$

    Mr echt onwijs leuk voor je!

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 19:54 ]

    Bij mij komt er nooit iets op mn pad, en bij jou is het net uit en gelijk al..

    trouwens wat doe jij om 3 uur snachts nog op als je altijd zo moe bent o.o haha.

    kimberly1995 schreef:
    OMG, ik ken een docent die Detlef heet, ook skater/gothic. Hij liep twee jaar geleden stage bij mijn geschiedenisdocent. Kan dat? :$

    Mr echt onwijs leuk voor je!
    OMG! Ja, dat kan! Wat grappig, haha :P


    Life is hard and then we die

    DaKrulliCode schreef:
    Bij mij komt er nooit iets op mn pad, en bij jou is het net uit en gelijk al..

    trouwens wat doe jij om 3 uur snachts nog op als je altijd zo moe bent o.o haha.
    Ik denk dat het de adrenalinekick was. Toen ik twee weken daarvoor met Nikki & Sebas uit was, was ik om 2 uur al half aan het slapen (Kwam waarschijnlijk ook door dat saaie café XD) Ik denk gewoon dat ik het zo hard niet kon geloven dat ik me nergens anders op kon focussen :P


    Life is hard and then we die