• Nou kijk ik heb duzz een probleem. Mijn moeder word (11 juli) 50 en ik weet mijn god neit wat ik haar moet geven. Heeft er iemand nog een leuk iedee??
    Weet er iemand een ander iemand of zich zelf die voor mij zo snel mogelijk een soort postertje kan maken.


    When words fail music speaks

    Kalona schreef:
    Wij hadden zo'n pop gehuurd, en van die kettingen met 50 erop gekocht en een shirt, en een spandoek gemaakt en zo'n taart bij de Hema besteld 8D Misschien kan je ook zoiets doen?

    missien?! xD


    When words fail music speaks

    JBM schreef:
    (...)
    Dan moet je er wel voor zorgen dat de ballonen niet te doorschijnend zijn, want anders kan ze zien wat er in zit. _O_

    dank voor de tip. Ik ben nog wel blond genoeg om dat te vergeten! :P


    When words fail music speaks

    Zet een Sarah kabouter in de tuin. Dat is ergens in Nederland zo'n traditie.(Niet bij mij) x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Toen mijn trainster van sport 50 jaar werd, toen hebben we een Sarah gemaakt x3. Haar man (en de vader van 2 meiden die bij de vereniging zitten) die is nogal technisch. Dus wij hebben met hem zo'n Sarah in elkaar gezet die slaapt (op de bank, want dat doet ze altijd) en het hoofd knikt mee:Y)
    Misschien kunnen jullie ook zoiets doen? Ze vindt het vast leuk als jullie zelf iets maken, hoe simpel het ook is:)


    To live would be an awfully big adventure

    Een vakantie? Dat doen mijn zus en ik voor onze vader.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall