• De trailer van deel 1 en 2.
    Ik kan niet wachten :9~
    Alleen wel jammer dat het het begin van het einde is.. Na volgend jaar juli gaan er nooit nog nieuwe HP-films uitkomen...
    Even sentimenteel doen :')

    Dus, wat denken jullie ervan? Nog mensen die het uitkomen van nieuwe HP-films ontzettend gaan missen?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 14:14 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    *huil*


    make cake, not war

    Wacht even,
    Ik vind Voldemorts stem totaaaaal niet bij 'm passen.
    Echt niet.

    Maar mannnn... ik kan niet wachten


    make cake, not war

    VivaEspana schreef:
    Nouhou. Ik wil dat ze door gaan met de HP films, desnoods uit het standpunt van iemand anders; Draco, Voldemort, Hermelien of zo. Ik vind die films zo gaaf <3

    JK Rowling heeft in ieder geval dat ze over een jaar of tien misschien weer verder gaat met boeken over de toverwereld enzo.
    Maar misschien nog een 'next generation' film?
    Het zou ook leuk zijn als JK dan de schoolboeken en de boeken over Albus enzo echt zou uitbrengen!


    make cake, not war

    VeraPotter schreef:
    (...)
    JK Rowling heeft in ieder geval dat ze over een jaar of tien misschien weer verder gaat met boeken over de toverwereld enzo.
    Maar misschien nog een 'next generation' film?
    Het zou ook leuk zijn als JK dan de schoolboeken en de boeken over Albus enzo echt zou uitbrengen!

    Ze zei wel dat ze nog boeken uit de Harry Potter wereld zou uitbrengen, maar dan zou het niet meer "Happy Potter en ..." heten. Het zou los staan van Harry Potter.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Ze zei wel dat ze nog boeken uit de Harry Potter wereld zou uitbrengen, maar dan zou het niet meer "Happy Potter en ..." heten. Het zou los staan van Harry Potter.

    Dus..gewoon van de dingen die in Harry Potter voorkomen maar dan niet meer met Harry Potter zelf in de hoofdrol?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    JBM schreef:
    Ik ben blij dat het in twee delen is, dan heb je dubbel plezier. :')

    Idd. :9~
    Ik kan niet wachten tot november. :Y):Y)

    Ik heb de boek gelezen,en Hermelien en Ron komen daar bij elkaar..En ze gaan zoenen..;)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.