• Mijn beste vriendin had een vriendje, half jaar geleden is het uit gegaan. Ze is nog steeds niet over hem heen. Ze heeft geprobeert andere jongens leuk te vinden, maar dat lukte niet, omdat ze niet zoals haar ex was. En nu zeggen paar vriendinnen van haar dat ze dan vrijdag, omdat dat de laatste schooldag is, dat ze naar hem toe moet gaan en fijne vakantie wensen en een knuffel geven. Dan moet ze zijn hand vasthouden, en als hij het zo laat moet ze hem proberen te kussen. Als hij het terug trekt, natuurlijk niet proberen. En als ze hem kan kussen, dan moet ze daarna zeggen dat ze nog iets voor hem voelt en dan hopen of hij hetzelfde voelt.
    Maar ze is bang dat ze zich voor lul gaat zetten. Ik heb tegen haar gezegt: "Je moet doen wat je gevoel zegt als je voor hem staat." Maar ze denkt dat het dan blijft bij fijne vakantie en dan wegwezen. Maar wat moet ze doen? Is het wel slim over de eerste idee? Want ze wilt het wel doen, maar ze is bang en weet nietof het slim is.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Ze moet doen wat ze zelf wil. Ik zou zelf niet naar die vriendinnen luisteren.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik zou het gewoon doen, je weet maar nooit. Als hij haar niet leuk vind, misschien realiseerd ze zich dan echt dat het niks meer kan worden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Leto schreef:
    Ze moet doen wat ze zelf wil. Ik zou zelf niet naar die vriendinnen luisteren.


    All this dampness is damp.

    Leto schreef:
    Ze moet doen wat ze zelf wil. Ik zou zelf niet naar die vriendinnen luisteren.


    Ze wilt het wel doen, maar ze is bang wat zijn reactie is. Zelf zat ze ook zoiets te bedenken om dat te doen, maar de gevolgen kunnen altijd anders zijn dan voorspelt.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Niemand nog meer tips?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Leto schreef:
    Ze moet doen wat ze zelf wil. Ik zou zelf niet naar die vriendinnen luisteren.


    When words fail music speaks

    Ik heb er zelf lang over gedaan om over mijn ex heen te komen, en ik zou je vriendin aanraden om dat niet te doen. Het heeft geen zin om nu weer aan hem te gaan hangen en hopen dat het weer goedkomt. Als je daarop blijft hopen, kom je er nooit overheen. Zeg tegen je vriendin dat ze hem los moet laten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Persoonlijk zou ik m'n kansen niet eens wagen voor de tweede keer. Die vriendin moet even hard voor zichzelf zijn.
    Uitgebloeide bloemen vormen zaad voor nieuwe planten (wtf hoe kwam ik hier ineens bij .__.) maar goed, you get what I mean denk ik (krul).
    Nu het uit is kan ze zich weer focussen op nieuwe personen. Ze moet er alleen overheen komen. Maar hoe? Dat kan alleen zij vrees ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Persoonlijk zou ik m'n kansen niet eens wagen voor de tweede keer. Die vriendin moet even hard voor zichzelf zijn.
    Uitgebloeide bloemen vormen zaad voor nieuwe planten (wtf hoe kwam ik hier ineens bij .__.) maar goed, you get what I mean denk ik (krul).
    Nu het uit is kan ze zich weer focussen op nieuwe personen. Ze moet er alleen overheen komen. Maar hoe? Dat kan alleen zij vrees ik.


    Life is hard and then we die

    Dat moet ze helemaal zelf weten. Als ze nog niet over die jongen heen is en ze nog steeds wat voor hem voelt kan ze het proberen. Als hij afwijst, weet ze gelijk waar ze aan toe is. En geloof me, als je een lange relatie hebt gehad, ben je binnen een half jaar nog niet over die gene heen hoor.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    BLIND schreef:
    Ik heb er zelf lang over gedaan om over mijn ex heen te komen, en ik zou je vriendin aanraden om dat niet te doen. Het heeft geen zin om nu weer aan hem te gaan hangen en hopen dat het weer goedkomt. Als je daarop blijft hopen, kom je er nooit overheen. Zeg tegen je vriendin dat ze hem los moet laten.


    None but ourselves can free our minds.

    Of die vriendin moet zeggen of ze mee wilt lopen met hem even ergens alleen, en dan erover praten. (ben slecht in uitleggen, hope you get's it) En als hij niet wilt praten, weet ze waar ze aan toe is. En wat al deze andere mensen zeggen, moet ze dan zelf ook lezen of je moet het zelf tegen haar zeggen.


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Leto schreef:
    Ze moet doen wat ze zelf wil. Ik zou zelf niet naar die vriendinnen luisteren.

    ZoeZealous schreef:
    Of die vriendin moet zeggen of ze mee wilt lopen met hem even ergens alleen, en dan erover praten. (ben slecht in uitleggen, hope you get's it) En als hij niet wilt praten, weet ze waar ze aan toe is. En wat al deze andere mensen zeggen, moet ze dan zelf ook lezen of je moet het zelf tegen haar zeggen.


    Ik heb haar vertelt wat ze moet doen, maar ze zegt dat ze blijft hangen bij "Fijne vakantie" en dat ze dan niks meer doet en weg loopt.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Persoonlijk zou ik het niet doen, maar het is natuurlijk haar eigen keuze.


    hoi, jij bent leuk.