• Ik kreeg daarnet een telefoontje van school, dat ik een B-attest heb. Ik mag dus niet over. Ik moet of zakken, of mijn jaar overdoen in mijnzelfde richting. Ik moet dat tweede doen. Dat maakt me niet zoveel, het is alleen; Mijn beste vriendinnen -A. en E.- zitten bij me in de klas, en zij zijn ook één voor één gebuisd, niet geslaagd. A. moet zakken én naar Aalst naar school nu, haar ben ik dus al kwijt. Rond E. is er nog discussie. Waarschijnlijk moet zij hetzelfde doen als A. Maar, héél héél misschien mag ze blijven op mijn school en dan ook haar jaar overdoen, bij mij in de klas dan. Die kans is wel héél klein. Maar dit jaar was écht een verschrikkelijk jaar qua personen. Die twee waren de enige die ik vertrouwde omdat de anderen zich allemaal héél verschrikkelijk tegen me gedroegen en mijn leven écht ziek maakten. En ja raad maar, diegene die dat veroorzaakten blijven ook weer zitten, dus ik moet nog een jaar met hun doen. Ik ben echt godsebang nu dat ik weer zo'n jaar tegemoet ga, maar dan erger ofzo.. A. en E. waren diegene die ervoor zorgden dat ik nét niet men hoofd verloor. Morgen moeten we allemaal gezamelijk naar school om ons rapport, en ik weet nu al, dat we alle drie ons ogen eruit zullen huilen. Ik ben écht bang nu.. ;s

    Respect als je dit hebt gelezen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 20:40 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Inderdaad! Ik zit op een uniform-school hé, dus je kan al raden, het zijn allemaal bitches en air-wijven, het nijpt men strot dicht. Al van de eerste dag bekeken ze me scheef, ze roddelden luidop in mijn gezicht, zeiden dingen tegen me die écht kwetsen, en hebben dan als kers op de taart mijn dagboek weten te vinden die per ongeluk tussen mijn schoolboeken was geraakt, en je kan al raden.. Maar ik ga in elk geval nog eens met ze praten.. Dankjewel <3

    Die kinderen zouden zo bij mij in school kunnen. :')

    Al hebben we geen uniform, maar draagt iedereen hier Gucci, Prada en D&G. ._.

    Maar, heel veel succes, ik hoop dat je ouders alsnog een beetje snappen wat er in jou omgaat, want je schooltijd zou een mooie tijd moeten zijn... <3

    Ahw, hopelijk kan E bij jou op school blijven! Mijn beste vriendin moet dit jaar overdoen en ik ga over, maar wij zitten gelukkig nog bij elkaar op school. *fingers crossed*


    Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Die kinderen zouden zo bij mij in school kunnen. :')

    Al hebben we geen uniform, maar draagt iedereen hier Gucci, Prada en D&G. ._.

    Maar, heel veel succes, ik hoop dat je ouders alsnog een beetje snappen wat er in jou omgaat, want je schooltijd zou een mooie tijd moeten zijn... <3

    Precies! Bij mij ook, wij mogen tenslotte zelf onze kleren kiezen, maar het moet alleen een grijze of witte kleur hebben, maar écht, zoveel Versace, gucci, prada, en zoooooo veel air op hun. Niét normaal.. Maargoed, ik ga niet meer op men kop laten zitten dit maal, ik ga van in het begin zeggen wanneer het me niet zint, en niet wachten tot ze me zo klein als een stofje hebben gekregen. <3


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Precies! Bij mij ook, wij mogen tenslotte zelf onze kleren kiezen, maar het moet alleen een grijze of witte kleur hebben, maar écht, zoveel Versace, gucci, prada, en zoooooo veel air op hun. Niét normaal.. Maargoed, ik ga niet meer op men kop laten zitten dit maal, ik ga van in het begin zeggen wanneer het me niet zint, en niet wachten tot ze me zo klein als een stofje hebben gekregen. <3

    That's the spirit! _O_