• Er mogen 15 mensen meedoen. De juryleden zijn Hider & Passerby.

    Deelnemers:
    1. Anchor ~ Opdracht 2. 8.8
    7.6 |
    2. Sailor ~ Opdracht 2. 7.7
    6.4 |
    3. Smartiepants ~ Opdracht 3.
    8.6 | 7.6
    4. Floodlight ~ Opdracht 3.
    7.1 | 7.8
    5. Actors ~ Opdracht 3.
    6.8 | 7.1

    Ik let vooral op de dingen waar jouw leerkracht Nederlands op zou letten. Het juiste gebruik van leestekens, geen dialect, dt-fouten, zinsbouw en natuurlijk originaliteit. Als je zorgt dat dit alles aanwezig is, dan kan je niet anders dan een goede score krijgen.

    Aangezien het vakantie is, en een aantal mensen op vakantie gaan, zal ik daar uiteraard rekening mee houden. Het zou dus gemakkelijk zijn als je vermeldt wanneer je op vakantie gaat.

    Natuurlijk hangt er een prijsje aan vast. De winnaar krijgt iets naar keuze in de spotlight gezet.

    Opdracht III

    Voor de volgende opdracht kan je kiezen uit twee verschillende opgaven.
    Opgave I: Maak een persoonsbeschrijving van jezelf. Dit mag vanuit jouw standpunt zijn of vanuit het standpunt van iemand anders. Omdat deze opdracht een beetje moeilijk lijkt, hebben we een voorbeeldje voor jullie. Dit is een persoonsbeschrijving van een van onze juryleden vanuit het standpunt van iemand anders. Tip: Doorblader eens vluchtig een boek om inspiratie op te doen.
    Opgave II: Kies een van deze foto's en verzin er een kortverhaal rond. Gebruik je fantasie en wees origineel. Ook hier mag een foto meerdere malen gebruikt worden.
    Gelieve wel te zeggen welke opdracht je verkiest.
    En dan is er nog dit: Ik ben het beu dat er telkens mensen afhaken, met als resultaat dat ik nog NIEMAND heb kunnen schrappen op basis van hun score. Daarmee zeg ik jullie, als er nog eeen iemand afhaakt, stopt de wedstrijd, want laten we eerlijk zijn; het heeft geen zin meer. Bedankt en veel succes.


    Jullie zullen voor elke opdracht drie weken de tijd krijgen, en als het echt moet, dan krijg je uitstel. De datum voor de derde opdracht is 27 september.

    Er volgen ook een paar kleine regeltjes.
    * Wees origineel
    * Haak niet meteen af, dat is dan meteen zo sneu.
    * Als je jouw naam verandert, kom dat dan aub melden.
    * Er is geen limiet aan het aantal woorden, maar ook verwachten we noch een boek noch een kattenbelletje.

    En dat was het zo een beetje. Mkay?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 21:21 ]

    Comet schreef:
    (...)
    Okies. Dat van de e/en heb ik al gemerkt.
    Ja, dat bedoel ik dus al.
    Ik heb er zoveel mogelijk op proberen te leten, maar het is en blijft gewoon enorm lastig voor me., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Starwarsdude schreef:
    (...)Saint Jean verkleed als boom? :9~:9~

    Alé gij! :o


    All was well.

    Herinnering:

    Nog vier dagen tot deadline voor de eerste ronde.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Alicious goes Fancy.


    We'll never be as young as we are tonight

    NOG DRIE DAGEN !



    I don't wanna dance, I don't wanna dance :9~

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 11:29 ]

    Nog twee dagen!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    klik

    btw: ik vertrek morgen naar Duitsland en kom terug op 6 Augustus.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik denk dat ik me terugtrek, want kijk.
    ik heb wel een deeltje van 40 woorden ofzo, maar ben druk.
    en moet heel veel werken.
    sorry ofzo? (flower)


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    Ik denk dat ik me terugtrek, want kijk.
    ik heb wel een deeltje van 40 woorden ofzo, maar ben druk.
    en moet heel veel werken.
    sorry ofzo? (flower)

    Ja, je hebt het vast te druk met de andere dingen waarvoor je je ingeschreven hebt?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DVilla schreef:
    Ik denk dat ik me terugtrek, want kijk.
    ik heb wel een deeltje van 40 woorden ofzo, maar ben druk.
    en moet heel veel werken.
    sorry ofzo? (flower)

    Sam, dat is niet waar? Je schrijft altijd nieuwe hoofdstukken aan je verhalen maar dit is te veel moeite? (cat)


    All was well.

    Passerby schreef:
    (...)
    Ja, je hebt het vast te druk met de andere dingen waarvoor je je ingeschreven hebt?


    nee, want ik heb me voor niks anders ingeschreven?

    @Lize.
    ja omdat rose me dwingt, haha.
    En ik schrijf niet aan 'mijn andere verhalen.' want ik schrijf er maar aan 1 en dat komt omdat dat moet van rose, anders was er nu pas 1 deel bij ofzo.


    Smiling but close to tears.

    Inleveren mensennnnnn, ik wil de nieuwe opdracht. Als ik doorga. Spanninggggggg!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga het jullie eerlijk zeggen, ik ben het kotsebeu dat jullie a) niet naar de regels luisteren, (naam melden, enz) b) zo lang wachten met in te dienen, de deadline was vorige week, hallo, en dan nog eens de hele tijd komen melden dat je het 'te druk hebt' met andere dingen. Als je moet werken, weet je dat heus van te voren, schrijf je dan godverdomme niet in en laat de andere mensen dan proberen. Als er nu nog een niet meer mee doet, zweer ik dat het hele gedoe afblaas en kunnen jullie lekker op je kin kloppen. Heb eens een beetje respect voor de andere mensen die wél hun best gedaan hebben en wél ingediend hebben.

    Dat lijkt me duidelijk. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Equinox schreef:
    Dat lijkt me duidelijk. [:

    Met jou kan ik praten.