• Er mogen 15 mensen meedoen. De juryleden zijn Hider & Passerby.

    Deelnemers:
    1. Anchor ~ Opdracht 2. 8.8
    7.6 |
    2. Sailor ~ Opdracht 2. 7.7
    6.4 |
    3. Smartiepants ~ Opdracht 3.
    8.6 | 7.6
    4. Floodlight ~ Opdracht 3.
    7.1 | 7.8
    5. Actors ~ Opdracht 3.
    6.8 | 7.1

    Ik let vooral op de dingen waar jouw leerkracht Nederlands op zou letten. Het juiste gebruik van leestekens, geen dialect, dt-fouten, zinsbouw en natuurlijk originaliteit. Als je zorgt dat dit alles aanwezig is, dan kan je niet anders dan een goede score krijgen.

    Aangezien het vakantie is, en een aantal mensen op vakantie gaan, zal ik daar uiteraard rekening mee houden. Het zou dus gemakkelijk zijn als je vermeldt wanneer je op vakantie gaat.

    Natuurlijk hangt er een prijsje aan vast. De winnaar krijgt iets naar keuze in de spotlight gezet.

    Opdracht III

    Voor de volgende opdracht kan je kiezen uit twee verschillende opgaven.
    Opgave I: Maak een persoonsbeschrijving van jezelf. Dit mag vanuit jouw standpunt zijn of vanuit het standpunt van iemand anders. Omdat deze opdracht een beetje moeilijk lijkt, hebben we een voorbeeldje voor jullie. Dit is een persoonsbeschrijving van een van onze juryleden vanuit het standpunt van iemand anders. Tip: Doorblader eens vluchtig een boek om inspiratie op te doen.
    Opgave II: Kies een van deze foto's en verzin er een kortverhaal rond. Gebruik je fantasie en wees origineel. Ook hier mag een foto meerdere malen gebruikt worden.
    Gelieve wel te zeggen welke opdracht je verkiest.
    En dan is er nog dit: Ik ben het beu dat er telkens mensen afhaken, met als resultaat dat ik nog NIEMAND heb kunnen schrappen op basis van hun score. Daarmee zeg ik jullie, als er nog eeen iemand afhaakt, stopt de wedstrijd, want laten we eerlijk zijn; het heeft geen zin meer. Bedankt en veel succes.


    Jullie zullen voor elke opdracht drie weken de tijd krijgen, en als het echt moet, dan krijg je uitstel. De datum voor de derde opdracht is 27 september.

    Er volgen ook een paar kleine regeltjes.
    * Wees origineel
    * Haak niet meteen af, dat is dan meteen zo sneu.
    * Als je jouw naam verandert, kom dat dan aub melden.
    * Er is geen limiet aan het aantal woorden, maar ook verwachten we noch een boek noch een kattenbelletje.

    En dat was het zo een beetje. Mkay?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 21:21 ]

    Comet schreef:
    (...)
    Met jou kan ik praten.

    Mij ook? -toont lange wimpers en knippert een beetje- :9~


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Mij ook? -toont lange wimpers en knippert een beetje- :9~

    Met jou ook, ja :')

    Dat was me duidelijk denk ik.

    Edit:
    En ik kan niet tegen leugenaars en stomme smoesjes.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 18:20 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Opdracht 1.

    Hier heb je 'm. Ik was er al beetje mee begonnen, na die reactie van jou schrok ik me dood en hem 'm ff snel verder gemaakt. Maar sommige zijn op vakantie eh? Ik denk dat je daar ook rekening mee moet houden? Want ik was op vakantie en ben een paar dagen geleden terug gekomen en ik moet eerlijk zeggen ik heb niet eens aan deze wedstrijd gedacht naja.
    sorry voor het laat inleveren ofzo?


    The way we live, is the way we die

    Nutella schreef:
    Opdracht 1.

    Hier heb je 'm. Ik was er al beetje mee begonnen, na die reactie van jou schrok ik me dood en hem 'm ff snel verder gemaakt. Maar sommige zijn op vakantie eh? Ik denk dat je daar ook rekening mee moet houden? Want ik was op vakantie en ben een paar dagen geleden terug gekomen en ik moet eerlijk zeggen ik heb niet eens aan deze wedstrijd gedacht naja.
    sorry voor het laat inleveren ofzo?

    We hebben vooraf gezegd dat je uitstel kan vragen indien je op reis vertrek en wij sturen nu al bijna twee weken herinneringsberichten.
    Maar toch bedankt dat je je opdracht hebt ingediend. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)
    We hebben vooraf gezegd dat je uitstel kan vragen indien je op reis vertrek en wij sturen nu al bijna twee weken herinneringsberichten.
    Maar toch bedankt dat je je opdracht hebt ingediend. :)


    het was last minute misschien? En ik ga ook niet op internet als er strand en zee enzo is?


    The way we live, is the way we die

    Opdracht 1.

    Tja, ik ben inspiratieloos. Kan iedereen voorkomen? En dit is geen smoes. Als je me niet geloofd kun je aan al mijn lezers vragen, Ik heb al meer dan 2 weken niet aan mijn verhaal geschreven. En ik maar elke dag in mijn bed erover nadenken hoe ik hem verder moet maken. Toch heb ik een klein deeltje voor ze gemaakt omdat ze al heel lang zaten te wachten. Ik denk ook wel aan jullie hoor, en aan die mensen die zijn verhaal hebben ingeleverd, alleen ik moet toch ook wel eens aan mezelf denken. Ik heb ook vakantie, en ik heb ook een verhaal waar ik aan verder moet schrijven. Tja nu denk je vast van; een klein verhaaltje come on!
    Ik heb ook een privéleven buiten Quizlet. En de laatste tijd ben ik ook offline hier.

    Maar ja, toch bedankt voor je begrip!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 20:02 ]

    Nutella schreef:
    (...)

    het was last minute misschien? En ik ga ook niet op internet als er strand en zee enzo is?

    Dat weet ik en dat is ook helemaal niet erg, maar we stellen regels op en niet iedereen houdt zich eraan, ik, als jurylid, word er soms ook kwaad om.
    En bijna niemand komt melden dat zijn naam is veranderd, ik moet ze steeds zelf veranderen. Dat is kei vervelend voor ons. Ik zie dit niet echt bij andere wedstrijden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ibi schreef:
    Opdracht 1.

    Tja, ik ben inspiratieloos. Kan iedereen voorkomen? En dit is geen smoes. Als je me niet geloofd kun je aan al mijn lezers vragen, Ik heb al meer dan 2 weken niet aan mijn verhaal geschreven. En ik maar elke dag in mijn bed erover nadenken hoe ik hem verder moet maken. Toch heb ik een klein deeltje voor ze gemaakt omdat ze al heel lang zaten te wachten. Ik denk ook wel aan jullie hoor, en aan die mensen die zijn verhaal hebben ingeleverd, alleen ik moet toch ook wel eens aan mezelf denken. Ik heb ook vakantie, en ik heb ook een verhaal waar ik aan verder moet schrijven. Tja nu denk je vast van; een klein verhaaltje come on!
    Ik heb ook een privéleven buiten Quizlet. En de laatste tijd ben ik ook offline hier.

    Maar ja, toch bedankt voor je begrip!

    Beter een klein verhaal dan geen verhaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nutella schreef:
    Opdracht 1.

    Hier heb je 'm. Ik was er al beetje mee begonnen, na die reactie van jou schrok ik me dood en hem 'm ff snel verder gemaakt. Maar sommige zijn op vakantie eh? Ik denk dat je daar ook rekening mee moet houden? Want ik was op vakantie en ben een paar dagen geleden terug gekomen en ik moet eerlijk zeggen ik heb niet eens aan deze wedstrijd gedacht naja.
    sorry voor het laat inleveren ofzo?

    Ik begrijp je volkomen + iemand had me verteld dat je op reis was. Maar ik doel vooral op al de mensen die niet op reis waren, constant op quizlet zaten + dingen schreven, maar hier blijkbaar niet aan dachten. Daar wordt ik een beetje pissig om. Het is niks persoonlijks.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 0:00 ]

    Ibi schreef:
    Opdracht 1.

    Tja, ik ben inspiratieloos. Kan iedereen voorkomen? En dit is geen smoes. Als je me niet geloofd kun je aan al mijn lezers vragen, Ik heb al meer dan 2 weken niet aan mijn verhaal geschreven. En ik maar elke dag in mijn bed erover nadenken hoe ik hem verder moet maken. Toch heb ik een klein deeltje voor ze gemaakt omdat ze al heel lang zaten te wachten. Ik denk ook wel aan jullie hoor, en aan die mensen die zijn verhaal hebben ingeleverd, alleen ik moet toch ook wel eens aan mezelf denken. Ik heb ook vakantie, en ik heb ook een verhaal waar ik aan verder moet schrijven. Tja nu denk je vast van; een klein verhaaltje come on!
    Ik heb ook een privéleven buiten Quizlet. En de laatste tijd ben ik ook offline hier.

    Maar ja, toch bedankt voor je begrip!

    Ik geloof je maar al te goed mijn kind. En natuurlijk heb je nog een leven naast quizlet, het zou maar zielig zijn anders.

    Chiaar, geld die uiterste datum ook nog voor mij? Want ik heb op het moment echt niet vaak de gelegenheid om op de computer te gaan. Ik rip nu wel even snel de laptop van mijn zus. Ik werk zo goed en snel mogelijk als ik kan. Vrijdg ben ik normaal weer thuis. ;o


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    Chiaar, geld die uiterste datum ook nog voor mij? Want ik heb op het moment echt niet vaak de gelegenheid om op de computer te gaan. Ik rip nu wel even snel de laptop van mijn zus. Ik werk zo goed en snel mogelijk als ik kan. Vrijdg ben ik normaal weer thuis. ;o

    Nouja kijk. Wanneer kan je 'm af hebben? Van jou weet ik tenminste dat je het niet af kan krijgen op tijd. :')

    Comet schreef:
    (...)
    Nouja kijk. Wanneer kan je 'm af hebben? Van jou weet ik tenminste dat je het niet af kan krijgen op tijd. :')

    Dan ten laaste zaterdag avond. ;o


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Dan ten laaste zaterdag avond. ;o

    Ten laatste zaterdag avond it is. :')
    Ik wil niet vervelend doen, maar ik begin het een beetje vervelend te vinden van iedereen. :')
    Zorg maar dat je erdoor bent, want je gaat de volgende opdracht leuk vinden, hoop ik. (nerd)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 0:33 ]