• hoiyo.
    Ik wou jullie laten weten dan Amber na duizende malen vragen eindelijk naar Schiedam mocht komen.
    Nu zitten we Rose haar ouders te terroriseren en in onze dromen zitten Messi, Ronbinho, Ronaldo, Coentrão, Torres en Villa hier ook.
    En Messi zit Amber's nagels te lakken.
    En nu is hij verwijfd omdat hij haar nagels kan lakken.
    En nu zijn haar nagels Spanje en Argentinie en demijne Spanje, Argentinie & Nederland. En die van Rose Spanje, Argentinië en Brazilië
    En ik wou heel de dag Vieja zeggen maar dat doe ik maar niet. En we gingen de stad terroriseren die heel mini is.
    Amber ging voor mij een ijsje kopen en ik ga haar haar geld terug sturen in een envelop en dan doe ik Justin Bieber erin en dat vinden we sexy. En nu dit wouden we even melden omdat we jullie jaloers willen maken.
    nu gaan we weer.
    doeiciaolaterrrrrrr.(flower)(flower)(flower)(flower)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 14:34 ]


    Smiling but close to tears.

    ehm ik snap het niet zo :X

    Proficiat x)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Jippie ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Nou, mickey mouse is anders wel even mijn broer. Ha! daar kan je niet tegen op.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben blij voor jullie^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Haha,best wel leuke gedachten. Veel plezier ;).

    HateOrLoveMe schreef:
    ehm ik snap het niet zo :X

    Amber aka Casanova is nu bij ons terwijl ze eigenlijk niet mocht eerst en het is heel erg leuk en dat wat daar boven staat is onze fantasie(krul)


    Smiling but close to tears.

    Italy schreef:
    Nou, mickey mouse is anders wel even mijn broer. Ha! daar kan je niet tegen op.

    *gaat strijk*


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Oke, leuk :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Italy schreef:
    Nou, mickey mouse is anders wel even mijn broer. Ha! daar kan je niet tegen op.

    Jammer daar kan ik wel tegen op Villa is mijn verloofde (cat) En Messi heeft Ambers nagels gelakt dus wij ownen(cat)


    Smiling but close to tears.

    Hahaha, geweldig. Ik zie amber wrrs zaterdag, als ze me kan vinden in de drukte haha :3


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Hahaha, geweldig. Ik zie amber wrrs zaterdag, als ze me kan vinden in de drukte haha :3


    Ik wou ook komen, maar kan niet.
    Want ik kan niet echt even met de fiets daarheen komen. -cry-(krul)


    Smiling but close to tears.

    Shit ik ben lauw.

    Justin Bieber in een envelop, eh? :9~ *komt op een idee*


    All this dampness is damp.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Ik wou ook komen, maar kan niet.
    Want ik kan niet echt even met de fiets daarheen komen. -cry-(krul)

    We kunnen met de tram/metro en anders kan mn pa ons mss brengen, noob. Iktyptebijnaboob.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3