• Bereid je maar vast voor op een lang verhaal vol gezeik ;$.

    Goed. Ik vond dus een jongen leuk, laten we hem Q noemen. Maar daar gaat dit niet om. Ik was eindelijk een beetje over hem heen (het ging niets worden tussen ons) & toen leerde ik een andere jongen kennen, Fatih. Hij leek me echt ontzettend lief & we gingen praten enzo, & ik dacht dat ik eindelijk iemand gevonden had die eens niet van me hield omdat ik toevallig wat grotere borsten heb, en een volgens velen 'dikke' kont heb. Dus, ik was in de zevende hemel, al mijn vriendinnen waren ontzettend blij voor me. Oldriska, mijn beste vriendin, die me door & door kent, waarschuwde me al voor hem. 'Hij is een player'.
    Ik was smoorverliefd dusja. Ik luisterde naar haar, maar wilde het niet geloven. Maargoed, dan had je nog een Robin. Zij was dus ook verliefd op Fatih & zij & ik botsten nogal tegen elkaar. Ze was jaloers op Fatih dat ik met 'm ging & zij niet, dus begon ze haar vriendinnen tegen mij & Fatih op te zetten. Wij zijn daar niet eens op ingegaan, dat zielige gedoe. Maargoed. Ik heb hem veel verteld van vroeger, zo ook dat mijn ex wilde dat ik ging strippen voor de cam & hij dat me nooit zou laten doen. Ik vond 'm echt superlief, en ja, ik was voor het eerst in m'n leven echt gelukkig.
    Maar daar was het 1e probleem al. Hij vroeg of ik nog maagd was. Ja, ik ben 13. En ja, ik ben nog maagd. Hij is 14 & word bijna 15. Dus ja, je raadt het al, de vraag of ik als we een half jaar zouden hebben wel wou met hem naar bed wou enzo. Maar ja, ik weet niet hoe ik er in de toekomst over denk, dus antwoordde ik een beetje van; 'We zien wel', enzo. Hij zeikte nogal omdat hij het wel toepasselijk vond als je met je vriendin zou gaan vrijen enzo. Blabla.
    Maargoed, ruzie gehad, en opeens was het over. Hij negeerde me, en er stond in z'n msnnaam ipv (L')E, (L')R. Robin dus. Ik was boos. Kijk, dat-ie me niet wil om die reden vind ik al raar, maar dat-ie vervolgens gelijk naar die Robin gaat, zij is 14, daar werd ik echt kwaad om.
    Ik heb vanmiddag een ruzie met hem gehad, Oldriska, me bf, die had een heel lang gesprek met hem & het kwam erop neer dat het echt over was. Ik was er echt kapot van. En we zijn na een maandje of 2 als vrienden uit elkaar gegaan. Het ging gewoon niet meer, niet op die manier.
    Nu vraagt hij na die ruzie van vandaag of ik met hem & een vriend voetbal wil kijken vrijdag enzo, kijk, gezellig weetje, maar goed, ik weet niet of ik moet gaan. Ik ben niet bang of wat dan ook, maar het gaat mij om het feit dat ik aan hem & mezelf toegeef als ik ga, maar aan de andere kant hou ik nog wel van 'm, en hij doet nu weer heel lief en zo.

    Wat moet ik doen?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    misschien kun je gaan, maar dan wat eerder. Dan zou ik van te voren zeggen dat je het echt kut vond wat er is gebeurt en dat hij nu wel normaal moet doen. alsie inet normaal doet moet je gewoon weg gaan.\

    maar das mijn mening


    overrated

    Om het feit al dat die gast je negeerde etc omdat je niet wou vrijen na een half jaar, is al -voor mij dan- een reden genoeg om hem te haten. Maar oke, het gaat over jou c:
    En ik vind het raar dat hij na een ruzie weer zoetsappig gaat doen, maar oke c:
    Als je je er slecht bij voelt, zou ik niet gaan c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Tja, dat kan wel inderdaad. Ik heb ook wel weer lieve gesprekken met hem, maartoch, ik weet niet of ik wel moet gaan. Want hij wil volgens mij ook weer met me gaan enzo.. Niet dat ik dat erg vind, maar het is een beetje raar..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    zelf weten, ik zou niet gaan. Hij verdient het EIGENLIJK EIGENLIJK niet, hij moet zich denk ik eerst verontschuldigen, voor als hij dat niet gedaan had. En zowiezo, jij hebt natuurlijk ook eer 'D

    x

    @Carcass dat is dus precies de reden waarom ik twijfel. Gelijk al nadat ik hem vertelde dat het over was..

    Maargoed. Hij heeft ook wel sorry gezegd enzo. Maarja, ik ben altijd degene die ervoor zorgt dat het weer goedkomt.. Ik twijfel enorm.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    KOWEED schreef:
    zelf weten, ik zou niet gaan. Hij verdient het EIGENLIJK EIGENLIJK niet, hij moet zich denk ik eerst verontschuldigen, voor als hij dat niet gedaan had. En zowiezo, jij hebt natuurlijk ook eer 'D

    x


    Inderdaad, hij verdient het niet. (:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Oke, overduidelijk. Hij doet het voor de seks. Zo'n vriendje heb ik ook gehad. Die denken vooruit op dat vlak. Hij zei tegen mij: 'als we 2 maanden hebben, ga ik in je broek, oké?' Ja wat moet je daar nou mee? Ik zou geen voetbal gaan kijken bij die kel. Gewoon vergeten. Eerlijk waar. Ik heb er ervaring mee..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Oke, overduidelijk. Hij doet het voor de seks. Zo'n vriendje heb ik ook gehad. Die denken vooruit op dat vlak. Hij zei tegen mij: 'als we 2 maanden hebben, ga ik in je broek, oké?' Ja wat moet je daar nou mee? Ik zou geen voetbal gaan kijken bij die kel. Gewoon vergeten. Eerlijk waar. Ik heb er ervaring mee..


    WTF, wat is dat nu voor een type? Die uitspraak, gatver O.O

    En ja, volgens mij doet hij het inderdaad voor de seks. Het feit dat hij zoiets al ver van tevoren vraagt, is het bewijs daarvan. NIET naar hem toegaan is dus mijn advies, want daar wordt je waarschijnlijk alleen nog verdrietiger en gekwetster van.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Duitslandx schreef:
    (...)

    WTF, wat is dat nu voor een type? Die uitspraak, gatver O.O

    En ja, volgens mij doet hij het inderdaad voor de seks. Het feit dat hij zoiets al ver van tevoren vraagt, is het bewijs daarvan. NIET naar hem toegaan is dus mijn advies, want daar wordt je waarschijnlijk alleen nog verdrietiger en gekwetster van.

    Ja he.
    Daarom was het snel voorbij natuurlijk :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (lol Tatu). En nu ga ik lezen :Y)

    Ik zou niet gaan. Echt. Met zo'n persoon zou ik van m'n leven niet meer te maken willen hebben & you know wat ik zou zeggen: 'Ben je gek? Ik zal je es vertellen wat ik van jou vind. Wil je dat eens van mij horen? Kom maar langs, smeerlap.'

    Zo'n kerel had van mij zooo'n stoot gekregen, damn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Krylya schreef:
    @Carcass dat is dus precies de reden waarom ik twijfel. Gelijk al nadat ik hem vertelde dat het over was..

    Maargoed. Hij heeft ook wel sorry gezegd enzo. Maarja, ik ben altijd degene die ervoor zorgt dat het weer goedkomt.. Ik twijfel enorm.

    Och, doe dat alsjeblieft niet meer! Waarom moeite voor zo'n achterlijke seksmaniak uittrekken? Ik vraag me trouwens ook af waar die Robin haar hersens heeft gelaten, serieus. Ik verbaas me over het feit hoe stom zulke meisjes kunnen zijn (ik verwijs niet naar jou, want ik ben trots op je ^^)


    No growth of the heart is ever a waste

    Wie denkt er allemaal dat je vriend/vriendin vreemd gaat.
    als je dat denkt, dan moet je stoppen met dat te denken, want het lijkt alleen maar zo, je geliefde houdt van je ik meen het echt...


    I love you one day, I love you two months, I love you three years, I love you 4 ever.

    Hmm ik vind het wel een drama voor maar 2 maandjes (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Swaggin schreef:
    misschien kun je gaan, maar dan wat eerder. Dan zou ik van te voren zeggen dat je het echt kut vond wat er is gebeurt en dat hij nu wel normaal moet doen. alsie inet normaal doet moet je gewoon weg gaan.\

    maar das mijn mening


    I´m nothing special.

    Dat is idd een moeilijk situatie. Als ik jou was zou ik niet gaan. HIj is wel ouder, en je weet maar nooit wat hij kan doen. Hij heeft het al een keer uitgemaakt alleen omdat je niet wilde vrijen. Ik bedoel, straks gaat hij je verkrachten or whatever weetje. Ik zeg niet dat hij het gaat doen, maar stel je voor als hij het gaat doen met een nadruk op als.
    Ik waarschuw alleen maar, maar als je hem echt vertrouwt en echt van hem houd en zeker weet dat hij je niks zal doen en die vriend ook niet, zou ik gaan.(H)