• Bereid je maar vast voor op een lang verhaal vol gezeik ;$.

    Goed. Ik vond dus een jongen leuk, laten we hem Q noemen. Maar daar gaat dit niet om. Ik was eindelijk een beetje over hem heen (het ging niets worden tussen ons) & toen leerde ik een andere jongen kennen, Fatih. Hij leek me echt ontzettend lief & we gingen praten enzo, & ik dacht dat ik eindelijk iemand gevonden had die eens niet van me hield omdat ik toevallig wat grotere borsten heb, en een volgens velen 'dikke' kont heb. Dus, ik was in de zevende hemel, al mijn vriendinnen waren ontzettend blij voor me. Oldriska, mijn beste vriendin, die me door & door kent, waarschuwde me al voor hem. 'Hij is een player'.
    Ik was smoorverliefd dusja. Ik luisterde naar haar, maar wilde het niet geloven. Maargoed, dan had je nog een Robin. Zij was dus ook verliefd op Fatih & zij & ik botsten nogal tegen elkaar. Ze was jaloers op Fatih dat ik met 'm ging & zij niet, dus begon ze haar vriendinnen tegen mij & Fatih op te zetten. Wij zijn daar niet eens op ingegaan, dat zielige gedoe. Maargoed. Ik heb hem veel verteld van vroeger, zo ook dat mijn ex wilde dat ik ging strippen voor de cam & hij dat me nooit zou laten doen. Ik vond 'm echt superlief, en ja, ik was voor het eerst in m'n leven echt gelukkig.
    Maar daar was het 1e probleem al. Hij vroeg of ik nog maagd was. Ja, ik ben 13. En ja, ik ben nog maagd. Hij is 14 & word bijna 15. Dus ja, je raadt het al, de vraag of ik als we een half jaar zouden hebben wel wou met hem naar bed wou enzo. Maar ja, ik weet niet hoe ik er in de toekomst over denk, dus antwoordde ik een beetje van; 'We zien wel', enzo. Hij zeikte nogal omdat hij het wel toepasselijk vond als je met je vriendin zou gaan vrijen enzo. Blabla.
    Maargoed, ruzie gehad, en opeens was het over. Hij negeerde me, en er stond in z'n msnnaam ipv (L')E, (L')R. Robin dus. Ik was boos. Kijk, dat-ie me niet wil om die reden vind ik al raar, maar dat-ie vervolgens gelijk naar die Robin gaat, zij is 14, daar werd ik echt kwaad om.
    Ik heb vanmiddag een ruzie met hem gehad, Oldriska, me bf, die had een heel lang gesprek met hem & het kwam erop neer dat het echt over was. Ik was er echt kapot van. En we zijn na een maandje of 2 als vrienden uit elkaar gegaan. Het ging gewoon niet meer, niet op die manier.
    Nu vraagt hij na die ruzie van vandaag of ik met hem & een vriend voetbal wil kijken vrijdag enzo, kijk, gezellig weetje, maar goed, ik weet niet of ik moet gaan. Ik ben niet bang of wat dan ook, maar het gaat mij om het feit dat ik aan hem & mezelf toegeef als ik ga, maar aan de andere kant hou ik nog wel van 'm, en hij doet nu weer heel lief en zo.

    Wat moet ik doen?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    JBnaylaTH schreef:
    Wie denkt er allemaal dat je vriend/vriendin vreemd gaat.
    als je dat denkt, dan moet je stoppen met dat te denken, want het lijkt alleen maar zo, je geliefde houdt van je ik meen het echt...

    Nee dat doet hij niet. (Tenminste, als jouw post verwijst naar dit topic) Neem het maar van Sam aan. Een jongen heeft géén respect voor je als hij al gauw te kennen geeft dat hij met je naar bed wil, en hij geeft al helemaal niet om je als hij het uitmaakt omdat zijn 13-jarieg (!!) vriendin niet met hem naar bed wil. Zulke jongens verdienen - like I said before - een flinke stoot tegen hun geile harses.
    Nothing more, nothing less.

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 22:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste