• Hallo kinders,
    Zoals vele hier zit ik met een probleem (wel meerdere maar die doen er nu niet toe)

    Ik heb de laatste tijd nogal last van agressie. Ik heb steeds vaker het gevoel dat ik iemand wil slaan die ik niet mag of me irriteerd. Ik kan me wel inhouden maar niet altijd.

    Vandaag noemde een jongen die ik haat me Lady Gaga (zoals sommige wel zullen weten) en ik kon me wel inhouden omdat ik het negeer maar daarna zei hij het nog eens met een geniepige stem en daar werd ik echt boos over. Ik heb me omgedraaid en hem op zijn schouder geslagen. Ik kon me nog inhouden om hem niet in zijn gezicht te slaan. Ik erger me al een hele tijd aan hem en dat luchte op.

    Zondag heb ik ook al gevochten met een meisje dat ruzie zocht in het zwembad (zullen sommige wel gelezen hebben).

    Ik weet gewoon niet wat ik hiermee moet doen. Ik wil ervan af maar aan de andere kant ook weer niet. Ik wil hem het liefst nóg een keer slaan maar dan in zijn gezicht terwijl ik weet dat ik het niet moet doen.


    Queen of Hell is my name

    Sla elke avond even een halfuurtje je kussen in elkaar c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Meestal komt agressie door een ophoping van problemen die je aan niemand hebt kunnen uitlaten, waar je nooit goed hebt over kunnen praten. Misschien moet je eens over je problemen gaan praten?
    Maar het kan natuurlijk ook een puber-ding zijn, iedereen heeft zo zijn eigen manier van volwassen worden, de één word koppiger, de ander ongeduldigere, ...
    Misschien kun je er best met een professioneel iemand over gaan praten?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik heb het soms ook. Ik voel echt zo de drang om mensen gewoon in elkaar te meppen als ik ze niet moet. En dat doe ik soms dan ook... Maar sinds ik weer opnieuw op thaiboxen zit is het gevoel weg (: Misschien is er de laatste tijd wat gebeurt waardoor je woede en agressie en verdriet hebt opgekropt, en daar zijn de mensen in jou omgeving dan nu de dupe van. Praat er met iemand over of ga, net zoals ik, op een vechtsport zodat je daar je agressie kwijt kunt (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Er zijn agressiecursussen.
    Misschien moet je eens met een bevoegd iemand praten?
    Volgens een vriendin moet yoga ook werken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Carcass schreef:
    Sla elke avond even een halfuurtje je kussen in elkaar c:


    Dat helpt niet, ik erger me er nog erger aan dat het kussen dan niet kapot gaat


    Queen of Hell is my name

    Agressie is natuurlijk vervelend ik zou een keer gewoon kijhard gaan schreeuwen en rennen met je Ipod keihard aan staan Of een voetbal heel ver weg trappen. Maar als iemand je pest of gemeen tegen je is dan is het goed agressie te hebben want slaan is dan wel de oplossing in mijn ogen


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain